• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המתנה ל-ה' טבת: 'נפלאות עכשיו' באגרות קודש

בספר החדש מצטרף לקודמיו, מובאים סיפורים אמיתיים מגוף ראשון, על מופתים שחוו אנשים ונשים ע"י כתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א באמצעות "אגרות הקודש". סיפורים אלה נלקטו מתוך אלפי עלוני 'שיחת הגאולה', ועברו שכתוב ועריכה מחודשת על מנת להתאימם למתכונת זו. המתנה הכי מתאימה ל-ה' טבת. להזמנות: 077.5123.770
המתנה ל-ה' טבת: 'נפלאות עכשיו' באגרות קודש
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

צינור ההתקשרות העיקרי כיום של המוני בית ישראל לרבי שליט"א מלך המשיח עובר דרך המופתים של ימות המשיח על ידי כתיבה בספרי אגרות קודש, ובאתר אגרות קודש באינטרנט. כל סיפור מופת שמתפרסם, מחזק את ההתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח אצל השומעים והקוראים, ומוסיף עוד לגילוי הקשר בין העם והמלך, וקבלת מלכותו ע"י העם.

ידוע ומפורסם עד כמה העריכו והוקירו צדיקי הדורות סיפורי מופתים - בקשר לחשיבות החדרת האמונה בצדיקים ודרך זה - חיזוק האמונה בקב"ה, ולגבי דורנו זה - במיוחד בקשר לימי החנוכה - "פירסום הנס", ועוד יותר נוגע להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחת הדבר מלכות "רצה הקב"ה לעשות את חזקיהו משיח", - שהרבי שליט"א מלך המשיח עצמו טורח לספר סיפור מופת על עצמו - בעצמו, בנוגע לניגון "האדרת והאמונה" שעבר לרשות היהודים.

כחלק מהיערכות 'ממש' לה' טבת, יוצאים לאור ספרי איכות רבים וטובים מידי שנה כמצוות היום. לקראת שנת הל"ב לה' טבת ראו לנכון להדגיש את ההתקשרות אל נשיא הדור אשר הוא 'לב כל ישראל' והוציאו במהדורה מחודשת את הספרים 'נפלאות עכשיו' עם כרך נוסף בסידרה הפופולארית.

הספר החדש שיצא שמצטרף לקודמיו, מובאים סיפורים אמיתיים מגוף ראשון, על מופתים שחוו אנשים ונשים ע"י כתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א באמצעות "אגרות הקודש". סיפורים אלה נלקטו מעלוני 'שיחת הגאולה', ועברו שכתוב ועריכה מחודשת על מנת להתאימם למתכונת זו.

גם את ספרי איכות והתקשרות אלה יהיה ניתן להשיג ביריד המרכזי של 'ממש' – בימים רביעי-חמישי ד'-ה' בטבת באולם 'ממש' או להזמין במשרדי 'ממש' 077.5123.770 וכן בכל חנויות הספרים המובחרות בריכוזי אנ"ש.

3289499853839618860

מוצאי שבת מדליק עם אבי פיאמנטה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...