• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

חגיגת י"ט כסלו בבית כנסת ברסלב בת ים עיר הגאולה

בית כנסת אור החמה ברסלב בראשות הרב רזיאל אלול שליט"א ערך סעודת מצוה והתוועדות לרגל חג החגים עם מרצה אורח - הרב טוביה דורון מקהילת חב"ד בעיר, בהשתתפות ראש העיר הנבחר, מר צביקה ברוט. דיווח ותמונות
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בית כנסת אור החמה ברסלב בראשות הרב רזיאל אלול שליט"א ערך סעודת מצוה והתוועדות לרגל חג החגים עם מרצה אורח - הרב טוביה דורון מקהילת חב"ד בעיר, בהשתתפות ראש העיר הנבחר, מר צביקה ברוט. 

IMG-20181126-WA0054חגיגת י"ט כסלו בבית כנסת ברסלב "אור החמה" בת ים עיר הגאולה בראשות הרב רזיאל אלול, מחברי הרבנות בעיר וראש מחלקת נישואין ברבנות, כבר הפכה למסורת. 

בית הכנסת הוכן מראש עם רמקול שמנגן ניגוני י"ט כסלו כהכנה לארוע, כאשר עשרות האורחים מתקבלים בשולחן ערוך לסעודת מצווה בשרית מעשה ידיה של הרבנית דורית אלול תחי'.

הרב טוביה דורון מחב"ד בת ים מספר על חשיבות ותוכן היום שנמצאים בו, ועל חשיבות ההתוועדות החסידית תוך כדי "לחיים" וברכות אחד לרעהו. בהמשך, מספר הרב דורון על המופת הגדול שארע עם הדולר שקבע את תוצאות הבחירות בברזיל. (ראה כתבה).

תוך כדי כך, מגיע לארוע ראש העיר הנבחר מר צביקה ברוט, ששומע בהתפעלות עם כל הקהל שמוחא כפיים בהתלהבות לנס האדיר שחולל הרבי שליט"א מלך המשיח בברזיל ע"י אותו דולר, כאשר הנשיא הנבחר ז'איר בולסנרו מכונה "טרמפ של ברזיל". 

כעת מברך ראש העיר את הארוע י"ט כסלו כפי שהוא מכיר אותו ממקומות שונים בעולם, ומזכיר לנוכחים שהנשיא טרמפ הכריז על ירושלים כבירת ישראל ביום י"ט כסלו בשנה שעברה (תשע"ח. בסרטון בכתבה).

אחרי ניגון "פדה בשלום" עם כל הקהל, הרב אלול מקים את כל הקהל לריקודי שמחה לכבוד שחרור אדמו"ר הזקן ולקראת הגאולה - יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

בבת ים חגגו את חג הגאולה

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...