• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

בבת ים חגגו את חג הגאולה

גם בעיר בת ים עיר הגאולה, חגגו את יום י"ט כסלו, חג הגאולה. בעוד ביום שלישי תתקיימנה התוועדויות בשכונות העיר, הרי שבערב של החג נאספו כשלש מאות משתתפים לאירוע חגיגי יחד עם רבני העיר. דיווח ותמונות בכתבה
בבת ים חגגו את חג הגאולה בבת ים חגגו את חג הגאולה בבת ים חגגו את חג הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

גם בעיר בת ים עיר הגאולה, חגגו את יום י"ט כסלו, חג הגאולה. בעוד ביום שלישי תתקיימנה התוועדויות בשכונות העיר, הרי שבערב של החג נאספו כשלש מאות משתתפים לאירוע חגיגי יחד עם רבני העיר.

פתח את המעמד הרב טובי והבה, המנחה המיתולוגי שהודה לכל המארגנים והמסייעים ובמיוחד לצוות בית חב"ד על הארגון המסור, כהמשך להתוועדיות י"ט כסלו המתקיימות בעיר למעלה מארבעים שנה ע"י הרב זמרוני ציק.

לאחר תפילת ערבית, סיפר המנחה על מעלתו של היום, כשהוא מזמין את ילדי החמד, תלמידי מוסדות החינוך בעיר, להכריז יחד עם הקהל את 12 הפסוקים והכרזת ה'יחי'.

רב השכונות הרב יעקב רוזין מדבר בחמימות רבה על מעלת בעל הגאולה, על חידושיו ההלכתיים של אדמו"ר הזקן וקשריו למורו ורבו המגיד ממזריטש בעל ההילולא.

מיד לאחריו מוזמן הרב אריאל מלכה, רב ק"ק זכור לאברהם, שבעצמו מוסר שיעורי חסידות רבים בקהילתו, מדבר בהתלהבות עצומה על מעלת תורת החסידות.

לאחר אתנחתא בה ניגנו את ניגונו של היום, פדה בשלום נפשי יוצא הקהל בריקוד חסידי "ואני אבטח בך". על השולחנות מוגשת סעודת מצווה לצד אמירת 'לחיים' על ידי המשתתפים.

כעת נמכר דולר מהרבי שליט"א מלך המשיח, כשותפות של הרוכש בהוצאות מבצע חנוכה והוצאות ההתועדות של בית חב"ד.

הרב ישראל מלכה, חבר מועצת הרבנות המקומית ורב השכונות מדבר בפני הקהל כשהוא מעלה זיכרונות מלימוד החסידות והתוועדויות חג הגאולה במרוקו.

הרב מרדכי דרעי רב קהילת היושבת בגנים, מדבר על הקשר שלו עם תנועת חב"ד והרבי שליט"א מלך המשיח.

כעת עולה חבר מועצת העיר, מר אורי בוסקילה, ידיד של חסידי חב"ד בעיר וידיד קרוב של הרב זמרוני ציק מזה שנים ארוכות, שבעצמו יזם ומשתתף קבוע בבית הכנסת בבית המועצה הדתית ללימוד התניא. בהתרגשות הוא מספר על הכירותו רבת השנים עם הרב זמרוני.

על המסכים עולה נאומו של הרב זמרוני ציק מדבריו הנלהבים אודות החובה של כל אחד להתחדש, כדוגמת נשמתו החדשה של אדמו"ר הזקן, ולדרוש בתוקף את התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח.

לפני סיום נערכת הגרלת פרסים יוקרתית בין המשתתפים, כשהקהל יוצא מחוזק בהחלטות טובות.

חגיגית י"ט כסלו המרכזית בבת ים עיר הגאולה

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...