• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

משיח בכיכר • חודש ממעמד הרבבות שאיחד את העם לקראת ההתגלות

חודש ימים עברו מעצרת הענק "משיח בכיכר" שעוררה סערה רבה ואיחדה את העם לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בי"ב תמוז בכיכר מלכי ישראל בת"א • 'אתר הגאולה' מגיש סדרת כתבות המסכמת את הסערה הגדולה לקראת הגאולה השלימה • הצלם שגב פלד בגלריית תמונות • הכתבה המלאה
משיח בכיכר • חודש ממעמד הרבבות שאיחד את העם לקראת ההתגלות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חודש ימים עברו מעצרת הענק "משיח בכיכר" שעוררה סערה רבה ואיחדה את העם לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בחג הגאולה י"ב תמוז בכיכר מלכי ישראל בת"א • 'אתר הגאולה' מגיש סדרת כתבות המסכמת את הסערה הגדולה לקראת הגאולה השלימה • הצלם שגב פלד שנכח המעמד בגלריית תמונות • הכתבה המלאה

לאחר חודשים ארוכים ומפרכים העוברים דרך שבועיים סוערים, בפעם השלישית בהיסטוריה התקיימה הלילה בדיוק לפני חודש ימים עצרת הענק "משיח בכיכר" בהשתתפות רבבות חסידי חב"ד ליובאוויטש ועמך בית ישראל מכל החוגים והמגזרים, אנשים נשים וטף, כולם באו למעמד קבלת פני הרבי מלך המשיח שליט"א ב"חג הגאולה - י"ב תמוז" - יום חוגגים תשעים ואחת שנה לצאתו של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש מהגלות לאחר שישב במאסר על שמירת הגחלת היהודית ברוסייא הסובייטית.

'אתר הגאולה' מגיש סדרת כתבות המסכמת את הסערה הגדולה לקראת הגאולה השלימה, להלן תקציר סיכום האירוע:

"לחיים לחיים, ערב טוב! גוט יום טוב!" כך פתח מנחה העצרת עו"ד הרב אלון עמר את המעמד ובירך את הקהל בברכת ברוכים הבאים, ודיבר על גודל מעלת האירוע, ואת ההכנות שקדמו לה עם התמסרות הרב זמרוני זליג ציק ו"האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה" והאתגרים שניצבו בפניה מאז ט"ז סיון האחרון לארגון העצרת בהוראת הרבי מלך המשיח שליט"א, ומבהיר את מטרת הכנס מעמד קבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש.

לסיום דברי הפתיחה מבהיר המנחה את רצון המארגנים: "כי מבקשים מהציבור לכבד את האירוע בצורה הראויה למעמד קדוש זה, ומפצירים לא ליצור ולא להגרר לפרובקציות", וב"ה הקהל הקדוש הראה התנהגות ראויה למופת וקידש שם שמיים ברבים ואין ספק כי גרם נחת רוח רב לרבי מלך המשיח שליט"א.

במרכז הבמה, הוצב הכן, כסאו של הרבי מלך המשיח שליט"א, לצד שולחן עם צחור, עליו מונחים הגביע ה"מזונות" ובקבוק היין, ובמהלך הכינוס הגיע הרגע לו כולם מתכוננים הזמנת המלך למעמד הקבלת פנים בכיכר העיר, את הקראת נוסח הזמנת הרבי מלך המשיח שליט"א לעצרת מוזמן לקרוא הגה"ח הרב שלמה הלפרן רב קהילת חסידי חב"ד ליובאוויטש בעיר המארחת 'תל אביב' אשר מקריא בהתרגשות ומסיים בהכרזת הקודש "יחי אדוננו" שלוש פעמים כאשר מיד לאחרי' פוצח הבעל מנגן החסידי ר' מענדי ג'רופי בפעם השנייה בהיסטוריה בכיכר מלכי ישראל בשירת "יחי" המקפיצה את הקהל.

רגע אדיר שלא ישכח אירע בשעה בה פצח הזמר ר' מענדי ג'רופי בשירת "דידן נצח" אדירה המקפיצה את כל הקהל כולו (שהיה עד לסערה הגדולה עקב שמירת קיום ההלכה) להתרוממות שיא המסמל את ניצחון אור הגאולה על חשכת הגלות.

צמרמורת עוברת בקהל הרבבות בעת מופיע על המסך המשפיע והשליח הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק מייסד ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, אשר זעקתו מעצרת "משיח בכיכר" הקודמת בו מעלה על נס את גודל קדושת המעמד, המגלה בכל יהודי את עצם נשמתו, לזה הוא מחבר את שיחתו הידועה של הרבי מלך המשיח שליט"א בה נצטווינו "עשו כל אשר ביכולתכם" השיחה שהניעה את פעילות משיח מאז ועד היום.

"התכנסנו כדי להראות לרבי מלך המשיח שליט"א כיצד עשיריות מישראל – מרעישים ותובעים בתוקף את הגאולה האמיתית והשלימה. הרבי נטע בנו את תכונת העקשנות, שלא לנוח לרגע ולא להוריד את הרגל מהגז, להגביר את הפעילות – עד להתגלות המלאה והמושלמת".

ברגע שבווידאו נראה הרב ציק מבקש מהקהל לעמוד להכרזת הקודש, הקהל כולו כאן בעצרת משיח בכיכר תשע"ח נעמד ומקבל על עצמו בהתרגשות עצומה את קבלת המלכות בהכרזת "יחי אדוננו".

הצלם שגב פלד שנכח המעמד מגיש גלריית תמונות:

לקראת תשע"ט • חדש: קטלוג ההפצה לענייני גאולה ומשיח

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...