• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

משיח בכיכר • קמפיין פרסום נרחב למעמד הרבבות לקבלת פני משיח

עשרה ימים נותרו ל"משיח בכיכר" - עצרת הענק שתערך במעמד רבבות עמך בית ישראל לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בכיכר מלכי ישראל בת"א • היערכות חסרת תקדם לקראת האירוע, אלפים כבר נרשמו להסעות, וקמפיין פרסום נרחב בכל רחבי הארץ בשבוע האחרון לקראת המעמד האדיר • הכתבה המלאה
משיח בכיכר • קמפיין פרסום נרחב למעמד הרבבות לקבלת פני משיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

עשרה ימים נותרו ל"משיח בכיכר" - עצרת הענק שתערך במעמד רבבות עמך בית ישראל לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בכיכר מלכי ישראל בת"א • היערכות חסרת תקדם לקראת האירוע, אלפים כבר נרשמו להסעות, וקמפיין פרסום נרחב נערך בכל רחבי הארץ בשבוע האחרון לקראת המעמד האדיר • הכתבה המלאה

זה קורה בעוד עשרה ימים בלבד, בפעם השלישית בהיסטוריה, קהל חסידי חב"ד ליובאוויטש יחד עם רבבות עמך בית ישראל יתכנסו ל'עצרת הענק' לקבלת פני הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בארץ הקודש.

בשבוע האחרון יש היערכות חסרת תקדם לקראת האירוע, אלפים כבר נרשמו להסעות, וקמפיין פרסום נרחב נערך בכל רחבי הארץ לקראת המעמד האדיר.

האירוע שיערך אי"ה ביום שני חג הגאולה ה91 של כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש י"ב תמוז תשע"ח בכיכר מלכי ישראל בתל-אביב. יסתמן כמעמד של רבבות בסימן "אמונה, שמחה וגאולה", כאשר גולת הכותרת של העצרת יהיה מעמד הקידוש לבנה הגדול ביותר בעולם שנערך עד עתה.

במהלך התוכנית יהיה גם: מחאה על הפגיעה בשלימות התורה העם והארץ, משא מיוחד בשם "הללו את ה' כל גויים", וכמובן העיקר של הערב - "מעמד קבלת פני משיח צדקנו".

בחלק המוזיקלי של האירוע יהיה מופע ענק של גדולי הזמר היהודי מכל הגוונים: מענדי ג'רופי, אריאל זילבר, מיילך קאהן ואבי בן ישראל ו"מקהלת צבאות השם" שיופיעו ברוב שירה וזמרה עם ניגוני חב"ד ושירי משיח וגאולה עם תזמורת מורחבת בניצוחו של בני לאופר.

יש לציין כי העצרת תערך במעמד רבנים, משפיעים, שלוחים ואישי ציבור מרחבי הארץ והעולם, כמו כן הסעות מכל רחבי הארץ במחיר סמלי ומוזל ביותר של 10 ש"ח בלבד.

כמו כן גם השנה תתקיים בסוף הערב הגרלה מיוחדת בין כל המשתתפים במעמד על כרטיס טיסה לחצר הקודש של הרבי מלך המשיח שליט"א ב770 שבניו יורק, ההשתתפות בהגרלה באמצעות האתר המיוחד.

כמובן שהעצרת תיהיה גם ההתועדות המרכזית באה"ק לרגל חג הגאולה - היום בו יצא כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ מליובאוויטש ממאסר על כך שמסר נפשו ברוסיה על שמירת הגחלת היהודית למען כלל ישראל.

מ"האגודה למען הגאולה האמיתית והנשלימה" נמסר כי ארגון המעמד נערך ביוזמת ולזכות היו"ר והמייסד הגה"ח הרב זמרוני זליג ציק שמסר את נפשו למען הבאת הגאולה.

ויהי רצון שנזכה להתגלות המלאה והמושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א תכף ומיד ממש!

אתר הגאולה ימשיך ויעדכן אי"ה

WhatsApp Image 2018-05-28 at 18.41.01

 

תמונת הלילה • "התוועדות הגאולה" לכבוד ג' תמוז בישיבה בראשל"צ

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...