• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ראשון לציון • כינוס השלוחים מפואר בהיכל הישיבה

במוצ"ש האחרון – אור ליום הבהיר ר"ח כסלו – ערכו תלמידים השלוחים לישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש בראשל"צ באנקעט כינוס השלוחים מפואר עבור תלמידי הישיבה • עם צאת השבת הזאל הפך לאולם מרהיב ומרשים • לאחר האירוע התיישבו להתוועד עד לשעות הקטנות של הלילה • לדיווח ותמונות
ראשון לציון • כינוס השלוחים מפואר בהיכל הישיבה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

התלמידים השלוחים לישיבת תות"ל ראשל"צ ערכו במוצ"ש האחרון – אור ליום הבהיר ר"ח כסלו – באנקעט כינוס השלוחים מפואר עבור התמימים בישיבה!

עם צאת השבת הזאל הפך לאולם מרהיב ומרשים, על השולחנות הוגשה סעודת מלווה מלכה עשירה, לצד כל צלחת נח לו תג עם שם הת' – השליח. התמימים נכנסו בזה אחר זה כשברקע נשמעת מנגינת ר"ח כסלו והתיישבו במקומותיהם.

את הכינוס פתח המנחה – הרב לוי יצחק דורון שליח כ"ק אד"ש מה"מ לשכונת נווה דקלים פ"ת - עם שיחה של הרבי משבת פר' תולדות תשמ"ח בה מוסבר באריכות אודות השליח הראשון בתורה – יעקב אבינו שנשלח ע"י נשיא הדור למקום רחוק ודווקא שם הוא מקים את ביתו ובאופן של מיטתו שלימה.

ראשון הנואמים עלה הרב טוביה בולטון ראש ישיבת אור תמימים בכפר חב"ד – שהסביר בהרחבה ובסגנונו המיוחד שהגישה בה שליח צריך לגשת לאנשים במבצעים היא מתוך רגש של כבוד ואהבת ישראל ורק אז אפשר לפעול, הוא אף תיבל את הדברים בתוספת סיפורים אישיים.

המנחה קרא את פרקו של הרבי מה"מ שליט"א ואף הזמין את כ"ק אד"ש מה"מ להשתתף בכינוס.

שני עלה הת' משיח אדרעי שליח כ"ק אד"ש מה"מ ליפן – שהעלה נקודה מעניינת מתוך שיחתו הידועה של כ"ק אד"ש מה"מ אודות ההבדל בין גחלים למרגליות ואף הוציא מכך הוראה עבור התמימים – בשליחות אין לסמוך על הרבי אלא על כל שליח מוטלת החובה לצאת מעצמו וממגבלותיו ולהתמסר לגמרי לשליחות ואזי מתגלים המרגליות – כוחות נעלמים שלו, לסיום סיפר דוגמא אישית מעניין הנ"ל.

שלישי עלה המשפיע הרב זימרוני זליג ציק שליח כ"ק אד"ש מה"מ לעיר בת-ים – שסיפר כמה סיפורים מרתקים שמראים בגלוי כיצד הרבי מעודד כל יוזמה של שליח ודיבר באריכות איך שאפילו עם מילה אחת שאומרים ליהודי באופן הנכון ניתן לפעול בצורה מרחיקת לכת.

לאחמ"כ הייתה אתנחתא מוזיקלית, הקלידן החסידי יענקי טרבניק - הנעים את הערב עם ניגונים שקטים והקהל שר וניגן יחד איתו.

רביעי עלה הנגיד ר' אמיר ציפין - שהגיע בהפתעה וסיפר מספר אפיזודות חזקות של שליחות אישית במקום עבודתו, לסיום דיבר בארוכה אודות כך שכל אחד (ובפרט התמימים) הוא שליח וסיפר סיפור אישי מדהים שממחיש איך הרבי שולח מישהו למקום מסויים רק כדי לפעול על יהודי רחוק.

בחותם הכינוס הזכיר המנחה את שיחת פר' תולדות נ"א בה מובאת ההוראה של שליח עושה שליח וקישר זאת לדין טופח ע"מ להטפיח שהכוונה היא להפוך את היהודי במבצעים לשליח, והוסיף שעיקר השליחות של תמים מתחילה בישיבה וזוהי ההכנה הכי טובה לשליחות עתידית.

לאחמ"כ נערכה הגרלה על זכות אמירת חת"ת בחומש שכ"ק אד"ש מה"מ עיין בו בין התמימים שקיבלו על עצמם החלטות טובות.

עם הישמע שם הזוכה החלו ריקודים סוערים בליווי אמן הקלידים יענקי טרבניק.

לאחמ"כ התמימים התיישבו להתוועד עד לשעות הקטנות של הלילה עם הרב זמרוני ציק והרב ניר דוננפלד שליח כ"ק אד"ש מה"מ לפיליפינים.

במהלך האירוע חולקה תשורה מיוחדת מהכינוס.

מאות בהתוועדות המרכזית של יום הבהיר ר"ח כסלו תשל"ח

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...