• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

בין המצרים • קול ברמה: התוכנית חידודון תשודר במתכונת גאולתית

קול ברמה בשביל הגאולה: הוראתו של הרבי מלך המשיח שליט"א להוסיף בלימוד עניני גאולה ולימוד הלכות בית הבחירה, בפרט בימי "בין המצרים" מחלחלת לציבור החרדי • השדרן החב"די ומנהל התוכן ב'קול ברמה' הרב עמי מימון, החליט להרים מיזם אדיר לראשונה ברדיו • לסיפור המלא
בין המצרים • קול ברמה: התוכנית חידודון תשודר במתכונת גאולתית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

קול ברמה בשביל הגאולה: הוראתו של הרבי מלך המשיח שליט"א להוסיף בלימוד עניני גאולה ולימוד הלכות בית הבחירה, בפרט בימי "בין המצרים" מחלחלת לציבור החרדי • השדרן החב"די ומנהל התוכן ברדיו 'קול ברמה' הרב עמי מימון, החליט להרים מיזם אדיר למאות אלפי המאזינים • לסיפור המלא

ידועה הוראתו המפורסמת של הרבי מלך המשיח שליט"א להוסיף בלימוד עניני גאולה ומשיח ולימוד הלכות בית הבחירה, בפרט בימי "בין המצרים" הוראה שבשנים האחרונות החלה לתפוס תאוצה גם בכלל הציבור החרדי. השנה החליט שדרן הרדיו החב"די ומנהל התוכן ברדיו 'קול ברמה' הרב עמי מימון, לא להישאר אדיש והרים מיזם אדיר למאות אלפי המאזינים. בשיחה עם אתר הגאולה הוא מספר:

ב"ה כבר כמה שנים שאני כל שנה רוצה לעשות מיזם גדול שאנשים מכל המגזרים יילמדו עניני גאולה ומשיח כפי שהם מובאים בכל חלקי התורה, בגמרא, בהלכה ובמדרשים. אז יש את הפינות הקבועות אצלנו בתכנית 'חידודון' שמשודרת מידי יום, אך עדיין הרגשתי שזה לא מספיק ובשלושת השבועות זה זמן שכולם מתעוררים בצפייה לבנין הבית. השנה בס"ד, יחד עם מספר חסידי חב"ד הרמנו תוכניה שלמה גדושה ומרעננת.

אז קודם כל לראשונה, כל השאלות במשך שלושת השבועות יהיו סביב עניני בית המקדש, ימות המשיח, מלך המשיח, הלכות בית הבחירה ועוד. חידונים נושאי פרסים, בכל הרמות והגילאים, הכל מוקדש ללימוד עניני הגאולה. השאלות חוברו על ידי מספר תלמידי חכמים והותאמו לציבור התורני והכללי המאזינים לנו.

ונספר לכם שיחד עם זאת, מידי יום משודרת פינה, ארבעה פעמים ביום, על מושג בגאולה, או על מה שעתיד להתרחש בימות המשיח ובבנין בית המקדש. אני מרגיש שזו זכות גדולה, וזו בהחלט מתנה לרבי מלך המשיח.

ולסיום אני חייב לציין ולהודות מקרב לב למנכ"ל התחנה ר' אריאל דרעי ששמח על היוזמה וקידם אותה בכל המרץ. כמו כן לחברי צוות התוכנית שהתגייסו להפקה המרשימה. תודה מיוחדת לאברכים המסורים שהשקיעו מזמנם על מנת לחבר את השאלות המרתקות, הפינות והעצות על מנת להביא להצלחת המיזם. ויהי רצון שתכף ומיד נזכה למשדר הגדול מכולם ההתגלות המלאה ומושלמת של הרבי מלך המשיח שליט"א.

11-07-2017-11-01-26-rsz_615_346_kolbarama615_200814

י"ב תמוז בסניף עזרת אחים באר שבע

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...