• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

עצרת גאולה ומשיח תשע"ז: אלפים במעמד האדיר • הסיפור המלא

"וִיקַבְּלוּ עֹל מַלְכוּתְךָ עֲלֵיהֶם. וִירוֹמְמוּךָ בִּקְהַל עָם": ביום שלישי ג' תמוז תשע"ז התכנסו אלפי חסידי חב"ד-ליובאוויטש ועמך בית ישראל אנשים נשים וטף. במעמד רבני ומשפיעי אנ"ש ואישי ציבור לעצרת הענק בסימן "קבלת פנים" לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, שנערך באמפי-פיס בעיר בת ים • הסיפור המלא
עצרת גאולה ומשיח תשע"ז: אלפים במעמד האדיר • הסיפור המלא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

"וִיקַבְּלוּ עֹל מַלְכוּתְךָ עֲלֵיהֶם. וִירוֹמְמוּךָ בִּקְהַל עָם": ביום שלישי ג' תמוז תשע"ז התכנסו חסידי חב"ד-ליובאוויטש ועמך בית ישראל אנשים נשים וטף. במעמד רבנים, משפיעים ואישי ציבור לעצרת הענק בסימן "קבלת פנים" לכ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, המעמד האדיר שנערך באמפי-פיס בעיר בת ים.

לעצרת קודש זו קדמו הכנות מעשיות כבר כחודשיים לפני כן, וכללו פרסום יסודי ואיכותי יותר מבשנים עברו.

בשעה19:00 בערב החל הקהל להתכנס באמפי-פיס הרחב. לאחר תפילת מנחה בציבור, פתח המנחה הרה"ח ר' בנצי פרישמן - מנהל מוסדות חניוך חב"ד-ליובאוויטש בת ים. בדברי פתיחה על יחודו של יום ג' תמוז, הניסים שהתרחשו בו בעבר, היום בו יהושע עצרת את השמש – "שמש בגבעון דום", ואלפי שנה לאחר מכן נס שיחרורו של כ"ק אדמו"ר הריי"צ הנשיא השישי בשושלת חב"ד, ממאסרו ברוסיה הסובייטית שהשנה זו שנת ה90, ועד ליום בו מגיעה לשיאה האמונה הטהורה שהרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח חי וקיים ויגאלנו בקרוב ממש.

מבעוד מועד, נערך צוות ההפקה, בראשותו של הרב יצחק רחימי, לקשט את המתחם בדגלי משיח, בלונים שיחד יצרו את דגל משיח על פני מטרים ארוכים, לצד מסכי ענק ותאורה מתקדמת ששיוו לאירוע מראה מלכותי.

במרכז הבמה, הוצב הכן, כסאו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לצד שולחן צחור, עליו מונחים, מוכנים הכן, הגביע ובקבוק היין. 


הזמר החסידי בערל צוקר פתח בשירת "יפרח בימיו צדיק" בשילוב מקהלת "יחד". בסיום הוזמן הרב בנימין עקיבא, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ומנהל בית חב"ד בראש העין, לאמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח באמירת פסוק בפסוק עם הקהל.

מיד לאחריו, הקראת נוסח הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס, אותה מקריא בהתרגשות הרב אריאל עוז שליח במעלה אדומים. המסיים בהכרזת "יחי שלוש פעמים כאשר התזמורת של בני לאופר ור' בערל צוקר והמקהלה פורצים בשירת "יחי" המקפיצה את הקהל.

 

נציגים מכל העולם

חיילי צבאות ה' בריכוזו של ר' שניאור זלמן ציק נערכים ואומרים את י"ב הפסוקים בהנחיית ר' אלעזר פרץ. מכל קצוות הארץ ואם מרחבי העולם, ניתן במה וביטוי לאמונה המקיפה רבבות בכל מקומותיהם.


הרב משה קורנוויץ, מו"צ בקהילת חב"ד ור"מ בישיבת חב"ד בנצרת עילית, פתח בנקודה מתוך הדבר מלכות, כשהוא מדגיש במיוחד את אמונת החסידים, לאור שיחות הקודש.

כעת מוזמן לבמה הזמר עידן יצחקיאן מ'בית חדש למדרש' בשיר הנדרש ביותר על זמן הגאולה, כשאותו מלווה יוצר השיר שלומי אגמון.

הרב חיים ברוד שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בפלייא דל כרמון במכסיקו, מתאר בצבעים חיים את הפריצה לשליחות, הקשיים וההצלחות, סוחף מחיאות כפיים מהקהל את דבריו הוא מסיים בקריאה אישית לכל אחד להיות שליח בכל מקום.

מיד לאחריו פותחת מקהלת "יחד" במחרוזת חסידית שמחה שמרימה את הקהל לשירה וריקוד.

 

נבואת מלך המשיח

50 שנה עברו מאז נבואת הרבי שליט"א מלך המשיח על הנצחון שיהיה במלחמה שפרצה בקיץ תשכ"ז (67'). סרטון מיוחד שהוכן ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, תיאר את מבצע תפילין שהוכרז באותה תקופה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח ואת ניסי המלחמה שנודעה לאחר מכן כמלחמת ששת הימים.


על רקע זה הוזמן תת אלוף (מיל) אמציה חן (פצי) שהיה באותה תקופה קצין בסיירת שקד ולאחר מכן מפקדה של הסיירת ומפקד אוגדת 220 שחף עוד כמה מניסי ששת הימים. מדהים לשמוע כיצד מפקד בדרגה בכירה כל כך, מבטא את רגשי אמונתו ובטחונו בהשי"ת, שפעם אחר פעם, הצילו מיד אויביינו.

אורח נוסף לעצרת היה מר איוב קרא שר התקשורת החדש והשר לענייני שבע מצות בני נח, שדבר בהתלהבות האופיינית לו על חשיבות העמידה האיתנה על שלימות בטחון ארץ ישראל ועם ישראל וסיים בפסוק ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום ובהכרזת "יחי אדוננו" בערבית ובעברית כאשר כל הקהל מכריז יחד אתו בהתלהבות. 

ראש עיריית בת ים, מר יוסי בכר, מעלה על נס את פעילות שלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בכל העולם כולו, בהם נפגש פעם אחר פעם, ובמיוחד את הפעילות בעיר הגאולה. אף הוא מסיים בהכרזת הקודש "יחי".

האווירה הייתה טעונה משיח וגאולה.

כעת הוזמן לבמה ר' ארז יחיאל שפתח בכמה שירים בסגנון מזרחי והלהיב גם הוא את הקהל.

 
בדידי הווה עובדא

לאחריו הוזמן הרב יחזקאל מוצא רב שכונה וראש כולל בגילה ירושלים שסיפר על הנס שזכו לפרי בטן לאחר שכמה שנים לאחר נישואיהם עדיין לא זכו, וכל זה בברכת הרבי שליט"א מלך המשיח.

לקראת העצרת פורסם שבמהלך העצרת יוגרל כרטיס טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח ואכן באמצעות תוכנה שהכין נערכה הגרלה אלקטרונית והזוכה בגורל הוא ר' ישראל נחמני מרחובות.

בנתיים הקריא המנחה את החלטות הכנס.

כעת עולה המשפיע הרה"ח הרב זמרוני זליג ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, שנושא דברים נלהבים על מילוי השליחות האחת והיחידה הבאת הגאולה האמיתית והשלימה עכשיו ממש, שהאחריות להבאתה מוטלת כל כל אחד ואחד אנשים נשים וטף ולכאורה כיצד אפשר להטיל זאת על ילדים? והתשובה נעוצה בחידוש של מתן תורה כשהקב"ה אמר "אנכי הוי' אלוקיך" הוא החדיר את עצמותו לכל יהודי ללא הבחנה כולל טף, ובכח זה של עצם הנשמה שהרבי שליט"א מלך המשיח הוא המגלה אותה ניתן לדרוש מכל יהודי שיפעל. בדבריו הוא הוא חושף סיפור אישי שהתרחש בשעת מלחמת "ששת הימים" בו מספר על הקריאת שמע בעת ההפגזה בצומת איסמעליה. וסיים שנזכה לממש את אשר מורעף עלינו כשהקהל נעמד יחד להכריז ג"פ "יחי".

והמקהלה עם בערל צוקר פצחה בשירה וזמרה וממש הייתה שמחה וריקודים של שמחת בית השואבה, עד לסיום.

בעוד האלפים עושים את דרכם לחניית האוטובוסים, רבים נעצרים בדוכני משיח וגאולה, והופכים את החלטות הכנס למעשיות, כאשר הם מצטיידים בספרים, חוברים, עלונים, מדבקות ואביזרי פרסום בשורת הגאולה.

עצרת הענק • בלעדי באתר: "שידור חוזר" באורך מלא

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...