• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

עצרת גאולה ומשיח אמפי בת-ים • סיוע ותמיכה ברשתות

כיום חוץ מההפצה הפרטית בוואצפ וכדומה, ישנו עמוד/דף פייסבוק אליו נחשפו ב"ה כבר מעל 12,000 יהודים ויהודיות בעיקר מתל אביב, ירושלים, חיפה וצפון הנגב, בטווח הגילאים 25-35. זה לא מספיק בכלל. צריך לפחות עוד כמה אפסים שם מצד ימין. כל אחד יכול לתרום ולסייע לעניין. כיצד? פרטים בכתבה
עצרת גאולה ומשיח אמפי בת-ים • סיוע ותמיכה ברשתות עצרת גאולה ומשיח אמפי בת-ים • סיוע ותמיכה ברשתות עצרת גאולה ומשיח אמפי בת-ים • סיוע ותמיכה ברשתות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

יחי המלך המשיח ו(כמעט) שבת שלום. זה המקום, ערב שבת פרשת נשא - נשא את ר'אש ב'ני י'שראל - לבקש מכללות אנ"ש ועמך בית ישראל לתת יד ולסייע בהפצת דבר המעמד הגדול "עצרת גאולה ומשיח - ג' בתמוז ה'תשע"ז - באמפי בת-ים" הממשמש ובא (ממשמש גם מלשון ממ"ש...) ועוד לפני שנספיק להתגייס לעניין כבר התגלה הרבי שליט"א מלך המשיח בהתגלות השלימה והמושלמת עכשיו ממש.
כיום חוץ מההפצה הפרטית בוואצפ וכדומה, ישנו עמוד/דף פייסבוק אליו נחשפו ב"ה כבר מעל 12,000 יהודים ויהודיות בעיקר מתל אביב, ירושלים, חיפה וצפון הנגב, בטווח הגילאים 25-35. זה לא מספיק בכלל. צריך לפחות עוד כמה אפסים שם מצד ימין. כל אחד יכול לתרום ולסייע לעניין. כיצד?
א. כספית - כל סכום יהיה מזערי ככל האפשר, יכול על ידי ההפצה האגרסיבית של מערכת הפייסבוק לקדם את המעמד לעוד 100,000-200,000 בני אדם (תמונות מצורפות).
ב. פיזית (וירטואלית) ובקשר לרובינו זה העיקר - להגיב, לשתף, לפרסם, להפיץ, ליזום ליזום ושוב פעם ליזום, כמה שיותר רעיונות מעשיים - לא על בסיס "שולחן הדיונים" אלא - במעשה בפועל ממש, להנגיש את העמוד הזה בכל קבוצות הוואצפ האפשריות, בכל תכתובת אימל, הודעת אסמס, שיחת טלפון "ראית את הדף של העצרת בפייסבוק? תרשום שם 'עצרת גאולה' מיד תמצא...".
ג. כמובן כל זה בנוסף ליוזמה העיקרית והמרכזית של האגודה למען הגאולה - הפלייארים, מודעות הרחוב, השלטים, הפרסום על האוטובוסים (בתשלום ובתרומה) ועוד - עבודה פיזית שלוקחת קצת זמן ואנגריה עם תוצאות חזקות ועצומות.

לתרומות עבור דף הפייסבוק - רענן ראובן 0525789892 (אם לא זמין ניתן לשלוח הודעה)
לכניסה לדף ופעילות וירטואלית בו - לחץ על: עצרת גאולה ומשיח ה'תשע"ז
לקבלת חומר למקום המגוריכם עם משלוח, ללא עלות - חיים שארף 0504229777 (אם לא זמין ניתן לשלוח הודעה או ליצור קשר ב 0525789892)

-1-

2

3

-4

פיליפינים • חנוכת הבית חב"ד באל נידו

המעמד הגדול לכבוד י"א ניסן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...