• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מאות ילדי צ"ה בקרית אליעזר

התהלוכה "יחד כל ילדי ישראל" התקיימה השנה גם בשיתוף עיריית חיפה ששלחה לאירוע את ניידת "חמבגן" תרבות מובייל, המאובזרת שחילקה לילדים משחקים והפתעות רבות, פופקורן, סוכר וביצעו גם הפעלות לילדים הרבים. יש לציין כי אירוע ה"תהלוכה" התנהל לאורך כל אורכו בסדר מופתי שאורגן להפליא על ידי בית חב"ד קרית אליעזר ובסיועם של כל בני משפחת ליפש ומתנדביו הרבים
מאות ילדי צ"ה בקרית אליעזר מאות ילדי צ"ה בקרית אליעזר מאות ילדי צ"ה בקרית אליעזר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מאות ילדים צעדו לגאולה בתהלוכה ענקית ומרהיבה של ל"ג בעומר בקריית אליעזר בחיפה!

הצלחה גדולה, מרשימה וחסרת תקדים נרשמה בתהלוכת הילדים הענקית של ל"ג בעומר "יחד כל ילדי ישראל" ובכנס הענק לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, שהתקיימו ואורגנו ע"י בית חב"ד בשכונת קריית אליעזר שבחיפה • תהלוכת ל"ג בעומר שהתקיימה בפעם ה-23 בקריית אליעזר אורגנה להפליא בהובלת מנהל בית חב"ד בקריית אליעזר בחיפה השליח הרב יוסף ליפש ורעייתו השליחה הגב' שרה-רבקה ליפש וכל מתנדבי בית חב"ד בקריית אליעזר בחיפה.

הצלחה גדולה, מרשימה וחסרת תקדים נרשמה ביום ראשון 14.5.2017 בתהלוכת הילדים הענקית של ל"ג בעומר "יחד כל ילדי ישראל" ובכנס הענק לכבוד רבי שמעון בר יוחאי, שהתקיימו ואורגנו ע"י בית חב"ד בשכונת קריית אליעזר שבחיפה. תהלוכת ל"ג בעומר מתקימת בפעם ה-23 בשכונת קריית אליעזר והיא אחת התהלוכות הגדולות ביותר המתקיימות בל"ג בעומר מידיי שנה בחיפה.

בימים שקדמו לתהלוכת ל"ג בעומר בשכונת קרית אליעזר, נתלו מודעות ענק על כל לוחות המודעות בכל רחבי השכונה, מודעות המפרסמות את התהלוכה וכמו כן נעשתה הפצה אודות התהלוכה בכל תיבות הדואר ברחובות השכונה, כמו -כן הגדיל לעשות השליח הרב יוסף ליפש כשהכריז על התהלוכה גם באמצעות הודעות "וואטסאפ" וברשת הפייסבוק שקראו לילדים להגיע ליטול חלק ולהשתתף בתהלוכה.

התהלוכה הענקית והמרהיבה משכה קהל ענק מכל שכבות הציבור, דתיים וחילונים גם יחד שהגיעו ונהרו מכל האיזור הקרוב למפגן אדיר של אחדות, שכולו כיף ואהבת ישראל. מאות ילדים ובני משפחותיהם צעדו לגאולה, נטלו חלק והשתתפו בהמוניהם בתהלוכת ל"ג בעומר שהתחילה ויצאה מרחבת מרכז הספורט הקהילתי שברחוב צה"ל שבשכונה וצעדה ברחובותיה המרכזיים של שכונת קריית אליעזר וסיומו היה בתהלוכה ענקית וססגונית "יחד כל ילדי ישראל" לעבר רחבת האנדרטה המרכזית שבטיילת בשכונה שם נערך כינוס גדול ומרהיב.

כל ילד קיבל מתנה סיפרון קודש, אפודה, דיגלון, כובע, קרטיב, שתייה קרה וחולק לילדים במתנה גם חומש מרהיב וחדש, הכרך שהוא השני בסדרת "התורה שלי" של חומש "שמות" לילדים ובו ביאור הפסוקים בשפה פשוטה לצד סיפורים מן המדרש המלווה בציורים מרהיבים וצבעוניים, שמטרתו לחבר את המוני ילדי ישראל אל התורה. הכוכב המרכזי והאטרקציה המרכזית של התהלוכה היה המופע "עולמו של קוצ'י", מופע סטנדאפ מצחיק ביותר בהפעלתו של אמן הילדים הנודע יעקב (קוצ'י) הסינג אשר הפליא ומיגנט את המוני הילדים לצחוק בלי הפסקה מכל הלב והנשמה. לקראת סיום הכינוס התקיימה הגרלה בה הוגרלו בין הילדים הרבים פרסים יקרי ערך כשגולת הכותרת היה הפרס הראשון של ההגרלה - רחפן עם מצלמה ופרס שני - הליקופטר המופעל בשלט ועוד פרסים רבים.

במהלך האירוע למדו הילדים בצורה חוויתית ויפה את סיפור ל"ג בעומר ועל "ואהבת לרעך כמוך" ושולבו בו 12 פסוקי התורה באומר ובצליל שריתקו את כל המוני הילדים, את האירוע כולו הנחה כהרגלו בקודש מידיי שנה בשנה בחן רב ובטוב טעם כבוד הרב יהושע ליפש.

התהלוכה "יחד כל ילדי ישראל" התקיימה השנה גם בשיתוף עיריית חיפה ששלחה לאירוע את ניידת "חמבגן" תרבות מובייל, המאובזרת שחילקה לילדים משחקים והפתעות רבות, פופקורן, סוכר וביצעו גם הפעלות לילדים הרבים. יש לציין כי אירוע ה"תהלוכה" התנהל לאורך כל אורכו בסדר מופתי שאורגן להפליא על ידי בית חב"ד קרית אליעזר ובסיועם של כל בני משפחת ליפש ומתנדביו הרבים.

בסיומו של האירוע ביקש שליח הרבי מנהל בית חב"ד קריית אליעזר הרב יוסף ליפש, להודות מכל הלב לכל מתנדבי בית חב"ד קריית אליעזר שתרמו ונתנו יד לאירגון אירוע תהלוכה ססגוני ומרהיב זה, ואמר: "היום, מדובר בתהלוכה הגדולה ביותר שידעה קריית אליעזר מאז החלו להתקיים התהלוכות בהוראתו של הרבי. יום ל"ג בעומר הוא היום שבו פסקה המגיפה על כך שתלמידי רבי עקיבא לא נהגו כבוד זה בזה. מן הראוי שביום זה יתכנסו הילדים, דור העתיד, עם מסר של אחדות, בסיסמת "יחד כל ילדי ישראל" ויקבלו על עצמם להוסיף באהבה לזולת. תהלוכת הילדים של מאות המשתתפים מכל שכבות הציבור כאן היום בקריית אליעזר, מוכיחה לנו שאפשר לעשות הרבה דברים חיוביים עם מסר של אחדות. ברצוני להודות לכל מי שתרם וסייע להצלחתה המרשימה של התהלוכה, תודה לכל המתנדבים והמתנדבות של בית חב"ד קריית אליעזר שעמלו ועשו לילות כימים להצלחת התהלוכה והכינוס הגדול, בזכות כולכם זכינו כאן היום לקיים את התהלוכה הגדולה לשם ולתהילה ולתפארת כרצונו הקדוש של הרבי מליובאוויטש".

בסיום התהלוכה התפזרו מאות הילדים לבתיהם בשמחה ובהרגשה שהנה הנה אנו עוברים משמחת ל"ג בעומר לשמחת הגאולה. "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" !

ל"ג בעומר תשע"ז שיקגו ארה"ב

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...