• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

ברוב פאר והדר: ערב השקה ופארברענגען מלכותי ב'ממש'

כחלק מההפקות הלא פוסקות וקו עשיה ההולך וגובר ב"ה, תמיד מפתיעים מחדש במרכז ההפצה בארץ-הקודש – 'ממש'. בהתרעה קצרה מאד, קיבלו רק השבוע מאות ידידי ממש, שלוחים ופעילים, הזמנה לערב מפואר לרגל השקת היצירה החדשה "אלבום השליחות".
ברוב פאר והדר: ערב השקה ופארברענגען מלכותי ב'ממש' ברוב פאר והדר: ערב השקה ופארברענגען מלכותי ב'ממש' ברוב פאר והדר: ערב השקה ופארברענגען מלכותי ב'ממש'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כחלק מההפקות הלא פוסקות וקו עשיה ההולך וגובר ב"ה, תמיד מפתיעים מחדש במרכז ההפצה בארץ-הקודש – 'ממש'. בהתרעה קצרה מאד, קיבלו רק השבוע מאות ידידי ממש, שלוחים ופעילים, הזמנה לערב מפואר לרגל השקת היצירה החדשה "אלבום השליחות".

אין יותר מתאים מיום קבלת המלכות – יו"ד שבט – להשיק אלבום פאר שכל מהותו הוא: חידושו של דור השביעי במוסד השליחות בכלל והשליחות היחידה בפרט.

ראשוני הבאים שכבר נכחו באירועים באולם הרחב של 'ממש', הופתעו למראהו החדש והמהודר במיוחד, שעוצב לאולם אירועים יוקרתי ראשון במעלה, בשולחנות הערוכים בטוב-טעם ובשי היוקרתי שעוצב בצורה מיוחדת –האלבום החדש.

את הערב פותחים במנהגי יום ההילולא של יו"ד שבט, כאשר חבר המערכת הרב יהודה וויסגלס מתפלל לפני העמוד ואחר כך מלמד בחן ובהתאמה את שתי האותיות הראשונות של מאמר 'באתי לגני תש"י'.

הציבור המגיע אט אט נוטל ידים לסעודה המשובחת, כאשר המנחה, הרב אלעד קנטור, מזמין את השליח הרב בועז קלי שי' לומר עם הקהל את פרקו של הרבי מלך המשיח שליט"א בפתיחת הערב.

לאחר מספר צלילי פתיחה מהתזמורת החסידית מוצג ומוזמן הדובר הראשון, הפרופסור הרב יצחק קראוס. הרב קראוס המוכר לחסידי חב"ד כמי שעשה דוקטורט על הרבי מלך המשיח שליט"א ועל עבודת הדור, מגלה בקיאות מרשימה באלבום החדש אותו קיבל רק בה' טבת האחרון! הוא שוזר את נאומו המרתק בפתגמים מתוך האלבום, בסיפורים ואפיזודות שהוא נתקל בהם תוך כדי המחקר, והמסר שלו: לא מספיק ללמוד את תורת השליחות של הרבי, צריך להיות שליח בעצמך כדי להבין את הרעיון העצום הזה.

לאחר אתנחתא מוזיקלית קלה מוזמן לדוכן הנאומים השליח הרבשניאור זלמן ברנשטיין אשר במשך שנים ארוכות, כבר מהחתונה, יצא עם רעייתו לשליחות בקוצ'ין שבהודו, עד שרק מסיבות בירוקרטיות קשוחות נאלץ לעזוב אך לא ויתר וכיום מכהן כשליח ביישוב אורות שבדרום הארץ. במשך שעה ארוכה ריתק הרב ברנשטיין את הנוכחים בסיפורים, אפיזודות ובעיקר בהפקת לקחים בחשיבות העצומה של 'להיות שליח בפועל ממש'. הוא קורא לקהל 'היו שלוחים' זה הרצון של הרבי מלך המשיח שליט"א ואם רק תרצו תקבלו את הכוחות הנדרשים לכך.

המנחה משתף את הקהל בהפקות המסובכות והעוצמתיות של ארגון 'ממש', ומספר על סידרת מופתים מדהימים אותם זכו חברי 'ממש' לראות בהפקת הספרים הרבים והחדשים שיצאו-לאור לרגל יובל השלושים לה' טבת תוך פרק זמן קצר ביותר.

לאחר מכן מוזמן לשאת דברים הרב אברהם בן שמעון, שלקח חלק וסייע להפקות האחרונות של 'ממש' לקראת ה' טבת. הרב בן שמעון מספר לקהל על התרשמותו מאופי הפעילות, וקורא לכל אחד ואחד מהמשתתפים להיות שותף ובפרט באלבום החדש המהווה כלי עצום להביא את הרבי מלך המשיח שליט"א לכלל האוכלוסיה. הוא מציע ומפציר לכל אחד מהמשתתפים לקחת עשרה אלבומים להפצה כדי לפרסם לכל אנשי הדור על נביא הדור ושליחותו.

כדי לרומם את האוירה, בבחינת 'שטות דקדושה', עולה לדוכן אורח יוצא דופן רמוטי בן-ישי, קומיקאי, שחקן ויוצר, שכטוב לב המשתתפים, מספר אפיזודות מצחיקות ומשעשעות במיוחד של חבדניקים הנתקלים בסיטואציות מוזרות ותמיד תמיד מצליחים להפוך כל מכשול ליעד חדש.

לאחר מספר ניגוני שמחה וריקוד חסידי לכבוד היום הגדול והקדוש, מוזמן אחד מעורכי האלבום החדש, לשאת מעין דברי נעילה 'לחלק הרשמי' של הערב.

אל דוכן הנואמים עולה המשפיע והסופר החסידי הרב ארי' קדם, איש האשכולות שערך את קטעי הקישור והמבוא המקוריים של היצירה 'אלבום השליחות'. בשפתו הבהירה הוא מרתק את הנוכחים במשמעות הפנימית של מטרת האלבום, בעודו מספר אישי שלו שגרם לו להבין ולהפנים את הסוד של השליחות והדרך להתעצם עמה.

לאחר דבריו העוצמתיים ומלאי התוכן של הרב קדם, מוסרים מהשולחן המרכזי אביזרי הקישוט המלאכותיים, השולחנות מתחברים, ותקרובת נוספת וחדשה מוגשת לשולחן ההתוועדויות הענק שכאילו צץ במרכז האולם הרחב.

הקהל מתיישב אל "החלק המרכזי", התוועדות חסידים עירנית ותוססת עם הגה"ח הרב שמעון ויצהנדלר, העורך הראשי של אלבום השליחות בפרט ושל כל פרסומי 'ממש' בכלל, הידוע בחיות המיוחדת שלו לענייני ההפצה של בשורת הגאולה והגואל ולימודה.

במשך שעות ארוכות עד לפנות בוקר ממש, יושבים המשתתפים שהגיעו מכל רחבי הארץ להתוועדות הסוחפה והמרתקת, כאשר בסיומה יוצא כל אחד ואמתחתו המלאה בעשרה ספרי שליחות לפחות תחת ידו, והוא יוצא עם חיות מחודשת ביום מיוחד להתעסק בשליחות היחידה: קבלת פני משיח צדקנו.

 

הושק אלבום השליחות בהתוועדות מלכותית

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...