• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שידרוג הפעילות לדוברי רוסית בעיר הגאולה

בחב"ד בת ים עיר הגאולה, מגבירים את האור ומוסיפים בפעילות עם קהילת דוברי רוסית. הרב זמרוני ציק מנהל בית חב"ד פנה לאחרונה אל הרב שמחה אילאיב והרב יהודה לייב ריסקה ובקשם לשדרג את הפעילות להפצת יהדות יחד עם הפצת בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, בקרב קהילת דוברי הרוסית בעיר.
שידרוג הפעילות לדוברי רוסית בעיר הגאולה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בתמונה: הרב לייב ריסקה ושמחה איליאב עם הרב זמרוני

בחב"ד בת ים עיר הגאולה מגבירים את האור ומוסיפים בפעילות עם קהילת דוברי רוסית. הרב זמרוני ציק מנהל בית חב"ד פנה לאחרונה אל הרב שמחה אילאיב והרב יהודה לייב ריסקה ובקשם לשדרג את הפעילות להפצת יהדות יחד עם הפצת בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, בקרב קהילת דוברי הרוסית בעיר.

במסגרת הפעילות הנוכחית, מתקיימים בעיר בבית משיח בניהול הרב מאיר אבוטבול, שיעורים בפרשת השבוע ושיעורים בחסידות הן לגברים והן לנשים. לשיעורים אלה מצטרף כעת שיעור נוסף בימי רביעי, המתקיים בבית חב"ד בת ים שד' העצמאות 67 מגדל נחום החל מהשעה 20:00 עם הרב יהודה לייב ריסקה.

כמו כן נפתח מענה טלפוני וסיוע באגרות קודש לדוברי רוסית, ע"י הרבנים הנ"ל:

בצהריים מ-13:00 עד השעה 16:00 ע"י הרב שמחה 054-780-8002.

בערב מ-19:00 עד השעה 20:00 ע"י הרב יהודה לייב ריסקה 054-700-3736.

פעילות זו מצטרפת לפעילות העניפה הכללית של בית חב"ד, ממנה נהנים גם דוברי הרוסית בעיר מזה שנים. עוד פעולה לזירוז התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח. 

 

 

1500 איש בכינוס ברוכים הבאים

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

  • לוי , כ"ד חשון התשע"ז, 15:37

    שהחיינו. באמת הגיע הזמן סוף סוף! כידוע גדול הדגש של הרבי שליטא מלך המשיח על פיעולות אם דוברי רוסית.ויהי רצון שלא תספק אם זה עד שהגעת לכל הדוברי רוסית בבת ים ולפעול ההתגלות לעיני כל תיכף ומיד ממש.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...