• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ח"י אלול עם המטיילים בדלהי

בניו דלהי נמצא שדה התעופה הבינלאומי של הודו. אלפי המטיילים מישראל בהודו, בדרך ליעדם מגיעים לכמה שעות לבית חב"ד. בכל ערב שבת, סעודות למאה איש ויותר. הרב לוי יצחק דורון, אחד השלוחים בדלהי, בתיאור קצר על התוועדות ח"י אלול עם המטיילים שהצליחו לאסוף באותו יום. עוד רגע מרומם בשליחות.
ח"י אלול עם המטיילים בדלהי ח"י אלול עם המטיילים בדלהי ח"י אלול עם המטיילים בדלהי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בניו דלהי נמצא שדה התעופה הבינלאומי של הודו. במשך כל השנה, אלפי מטיילים מישראל שנוחתים בדלהי, מגיעים לבית חב"ד למספר שעות מנוחה, תקשורת ראשונית עם הבית, אוכל כשר, וייעוץ לגבי דרכי ההגעה לייעדם בהודו. בכל ערב שבת, בית חב"ד עורך סעודות למאה איש ויותר. הרב לוי יצחק דורון, אחד השלוחים בדלהי, בתיאור קצר על התוועדות ח"י אלול עם המטיילים שהצליחו לאסוף באותו יום. עוד רגע מרומם בשליחות.

משפחה יקרה, דל העט וקצרה היריעה מכדי לתאר את אירועי היום האחרון בדלהי..
אז ככה בכל ערב בבית חב"ד יש שיעור תורה בתוספת כיבוד עשיר של פירות העונה - מנגו, אננס, פאפיה, צ'ילי ועוד..לרגל ח"י אלול חשבנו שצריך לעשות שידרוג, הכנו תפריט בבוקר והגשנו לעובדים (תבינו בבית חב"ד אין ארוחות, יש תפריט קבוע של מסעדה וכל אחד יכול להזמין אבל ברגיל חוץ מסעודות שבת אין ארוחה מתוכננת מראש..) כבר בתחילת היום גיטי הכינה מודעה מדהימה בכתב יד על ההתוועדות, וכמה שעות לאחרי זה אחד הבחורים ש'ידיו רב לו' הכין משהו יפה במחשב ו...הדפסנו.

יצאנו לתלות בכל המקומות שהחברה מסתובבים בחוץ (מדהים לראות כמה ההודים נמצאים כאן בשבילנו, אנחנו נכנסים לכל חנות\מלון\סוכנות נסיעות, פשוט מכינים את המודעה ומדביקים ורק מודיעים לו שיודיע לכל הישראלים שיסתכלו על המודעה.....) מצורף תמונות מהקטע הזה...

כמובן שזה לא מספיק וכל מי שנכנס לבית חב"ד מקבל 'קידוח' שהוא חייב להיות כאן הערב ויש ארוחה חגיגית..הרבה גם מכירים בסופו של דבר הבעש"ט, אדה"ז קצת מוכרים... (בערב אחד התמימים יצא לסיבוב וראה ישראלי ושאלו אתה יודע איזה יום היום" והוא עונה בטח 'חי אלול'...ומספר שהוא מסתובב במיין בזאר ופתאום רואה מודעה שכתוב חי, והשם שלו זה חי..אז תפס את ליבו)

בשעה היעודה הקהל הגיע בהמוניו, לערך 50 איש! והתחילו לשבת, על השולחן הפרוס לרווחה מונחים שפע של מאכלים, קוסקוס, כנפיים, תפו"א ועוד... והתחלנו להתוועד, עכשיו מגיעים לעיקר... אז מדברים עם החברה מספרים על היום ועל הקשר אלינו, ושח"י אלול מכניס חיות בחודש אלול ובכל עבודת התשובה, ובכלל סיפורים מהרבי מלך המשיח שליט"א, שיחות ועוד בקיצור אלוקות!!

אחד השיאים היה כשהסברנו לקהל הרחב על ד' בבות והתלבשנו בכוב"ח והתחלנו לנגן כשהרבה מהקהל יחד איתנו!!! וכמובן השיא היה כשהודענו שכל אחד חייב לתת מתנה ל'בעל התניא' ולהחליט החלטה טובה..וזה עבד! רצו החלטות מדהימות תפילין, מודה אני כל בוקר, קריאת שמע, משיח ועוד ועוד. התחלנו את ההתוועדות ב7:30 סיימנו ב11:30...

משפחה יקרה, תדעו שבשליחות מרגישים וחווים את התאריך החסידי ואת החג הכי טוב מכל מקום אחר בעולם!!! אוהבים ומתגעגעים ובעז"ה הרבי מלך המשיח שליט"א משדרג לנו את כללללל התוכניות ומחר אנחנו בארץ הקודש!!!

כינוס פעילים לקראת ח"י אלול

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...