• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

דיי קמפ משיח אשדוד

דיי קעמפ ילדי הגאולה המתקיים לראשונה באשדוד נחתם בשבוע שעבר בהצלחה רבה. סיכום ודיווח ותמונות בכתבה.
דיי קמפ משיח אשדוד
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

דיי קעמפ ילדי הגאולה המתקיים לראשונה באשדוד נחתם בהצלחה ביום שני כ"ה מנחם אב, החל מיום שני י"א מנחם אב. קרוב ל20 ילדים מילדי קהילת בית מנחם וילדי מקורבי הקהילה נרשמו ונהנו מפעילויות מגוונות.
●החל מיום שני וכלה ביום שלישי יצאו החיילים ל'מסע כומתה' על מנת לגלות את שמות הקבוצות 'בשורת הגאולה' ו'קבלת המלכות' כשהילדים מוצאים בכוחות עצמם את הדפים עליהם כתוב את אותיות שמות הקבוצות כשבכל נקודת ציון צריכים לעשות משימה.
ביום רביעי נהנו החיילים ממופע וסדנת קסמים מיוחדת במינה מפי הרב גיא מלכא שריתק את הילדים במשך שעתיים וחצי.
●ביום חמישי השתתפו הילדים בפעילות חינוכית בו הילדים חוו את חווית השליחות כשקבוצת 'בשורת הגאולה' הולכת לכבוש את קנדה באמצעות מבצעי הרבי שליט"א מלך המשיח, וכנגדם קבוצת 'קבלת המלכות' הולכת לכבוש את צרפת.
●ביום ראשון יצאו הילדים לטיול מהנה בגני יהושוע שם נערכת 'על האש' והתועדות חסידית, כשלאחר מכן ממשיכים למסדר הגדול והעוצמתי של כל ילדי גן ישראל באה"ק, ולסיום היום נהנים הילדים בבבריכות ומתקני המים, בפארק המים מימדיון.
●ביום שלישי התקיים 'יום ספורט' כשבתחלת היום המאמן אברום גרבר מאמן את הילדים בתרגילים מיוחדים, ובמשך היום מתחרים 2 קבוצות בכל מיני תרגילים כשכל קבוצה בוחרת נציג והנציג המנצח זוכה ב20 ש"ח.
●ביום רביעי יצאו הילדים לטיול מיוחד בעיה"ק ירושלים. ב12:30 יוצאים לכיוון ירושלים, בסביבות 14:30 נכנסים לנחל דוד שם הולכים במסלול של כ - 40 ד' בתוך מנהרה חשוכה עם פנסים בתוך הנחל, כשלבסוף מגיעים לנקבת השילוח שם היו שואבים מים לשמחת בית השואבה בזמן ביהמ"ק.
לאחמ"כ (אחרי ארוחת צהריים) ממשיכים לכותל שם מתקיימת מעמד סיום ספר תורה השישי של ילדי ישראל ברוב שירה וזמרה, בהשתתפות ילדי ישראל מכל רחבי אה"ק.
●ביום חמישי משתתפים הילדים במשחק חוויתי 'נסיעה לרבי' בו הם צריכים להשיג את כל האישורים לנסיעה (ויזה וכו') ולהביא אותם אל הפקיד מבלי שיתפוס אותם השוטר (א' המפקדים).
●ביום שישי בונים החיילים יצירה מיוחדת - תמונה של הרבי עם ביהמ"ק ו770 עם מסגרת מיוחדת ממסמרים וחוטים.
●ביום ראשון יוצאים לשיט מיוחד במינו במרינה באשדוד, כ- 40 ד' הפלגה בסירת הוריקן בתוך הים יוצאים הילדים בתחושה של 'מה רבו מעשיך ה''.
●ביום שני היום האחרון מסכמים את השבועיים הנפלאים ב'על האש' בפארק הסיטי כשלסיום נעמדים לתמונה קבוצתית עם החולצות המיוחדות שנדפסו במיוחד עבור ילדי הקייטנה עם הסמל של 'ילדי הגאולה אשדוד'.
לסיכום אין ספק שילדי הגאולה הכינו את אשדוד לקבלת פני משיח צדקינו.
הקייטנה אורגנה ע"י צ"ה אשדוד בשיתוף עם קהילת בית מנחם אשדוד סיטי.
תודתינו נתונה ל:
הרב אליהו ביטון - יו"ר צ"ה אשדוד ומנהל הקייטנה.
הת' מענדי אפל - מנהל הפעילות.
הת' בנימין ביטון - גנרל
התמימים מענדי ונריה ביטון דניאל עמר על העזרה והסיוע
הרב רפאל מוריאל רב הקהילה
מר סלומון מיכאלשווילי
אברום גרבר
לתרומות ניתן להתקשר ל: 0585770498

ממש: פרוייקט הדגלים בעיצומו

עשרות בליל הסדר הגדול בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...