• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה

כחמש מאות איש הגיעו ביום שני האחרון, לאולם אריסון לאמנויות בתל-אביב, להתעוררות והתלכדות סביב כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, נבואתו הבהירה "הנה זה משיח בא" וציוויו "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש". הערב המיוחד אורגן על-ידי 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, הפועל במשך כל השנה להפצת בשורת הגאולה והגואל, ללא הרף ובלי הפסקה, ושימש גם כערב סיוע לפעילות העשירה של הארגון.
כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כ"ז אד"ר: בסימן התמסרות לשליחות היחידה

כחמש מאות איש הגיעו ביום שני האחרון, לאולם אריסון לאמנויות בתל-אביב, להתעוררות והתלכדות סביב כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, נבואתו הבהירה "הנה זה משיח בא" וציוויו "עשו כל אשר ביכולתכם להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש".

הערב המיוחד אורגן על-ידי 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, הפועל במשך כל השנה להפצת בשורת הגאולה והגואל, ללא הרף ובלי הפסקה, ושימש גם כערב סיוע לפעילות העשירה של הארגון.

את פני הבאים קיבלה גלריה עשירה של ציורים אמנותיים של הרבי מלך המשיח שליט"א, ותמונות ענק המציגות את פעילות 'ממש' עיטרו את קירות המבואה רחבת הידיים. בר עשיר ויוקרתי הביא לנכנסים בשער גם טעימה גשמית, בשפע רב וטוב טעם.

כבר בעמדת הרישום קיבל כל אחד ואחת מהמשתתפים, תיק מיוחד ובו מגילת אסתר יוקרתית עם פניני גאולה כתשורה מהאירוע, וערכת הפצה אישית כדי שכל אחד ייצא מהאירוע עם 'מעשה בפועל', כפי שכיוונו המארגנים משעלתה המחשבה על הערב הזה.

המנחה הרב יחיאל קופצ'יק, פותח ברהיטות את הערב בדברי ברכה, ומסביר על מטרתו של ערב זה שינוצל להתעוררות, ליכוד השורות, והתמקדות של החסידים בשליחותו היחידה של הרבי מלך המשיח שליט"א מבלי לפנות ימין או שמאל. הערב יחולק לשלושה רבדים: הזעקה, הבשורה והעשיה בפועל הטעים המנחה.

מעמד ההקהל נפתח באמירת פרק התהלים של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, על-ידי רב קהילת חב"ד בעיר המארחת תל-אביב הרב שלמה הלפרן.

אחריו מוקרן פתיח הוידאו לחלק הראשון שנערך במיוחד לכינוס, בסיוע מכון 'לראות את מלכנו', ובו נלקטו קטעי וידאו מרגשים על זעקת משיח על אריכות הגלות, שבסיומו נראה קטע מהתוועדות קודש בה מנגן הרבי עם הקהל את הניגון 'צמאה לך נפשי'.

את המשך הניגון ממשיך יחד עם הקהל ילד הפלא הכשרוני ארי רייך, שבקולו הערב חודר אל הלבבות הכמהים, יחד עם אמן הכינור העולמי שימי ויצהנדלר ותזמורתו המשובחת של ר' משה אברהם.

הנואם הראשון הוא הרב אסף חנוך פרומר – משפיע בישיבת חב"ד בחיפה ועורך התכנים של 'ממש' לציבור הכללי, שמזעזע את הציבור בדברים חוצבי להבות אש על חובת ההתעוררות המיידית לנושא אחד ויחיד שהוא 'מהות נשמתו' של מלך המשיח שליט"א – הבאת גאולה לעולם.

לאחרי קטעי וידאו מעוררים על בשורתו של הרבי לעולם ש"הנה זה משיח בא" ועל זהותו של משיח, מוזמן אל דוכן הנואמים הרב זמרוני ציק שליח כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לבת-ים ויו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה.

הרב ציק מדבר על מהותו של יום כ"ז אד"ר, אשר מצד אחד מחייב כל אחד ואחד להתמסר לשליחותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, וכמו מידי יום להיוולד מחדש למטרה זו ומצד שני צריך לעשות את הכל בשמחה וטוב לבב כי אנו כבר נמצאים בימות המשיח כפי שאמר הרבי בעצמו.

יחד עם הקהל הרב שעומד על רגליו מכריזים כולם את הכרזת הקודש, והשמחה פורצת מאליה במחרוזת ניגוני שמחה והתעוררות עם הבעל מנגן החסידי ר' אהרן פרוכטמן והתזמורת החסידית.

הנואם הבא הפתיע רבים, ראש כולל ליטאי הרב הגאון ר' יחזקאל ששון שסיפר בלשונו כיצד דף "לקוטי שיחות" אחד שינה את עולמו, ומאז לא זו בלבד שהוא הוגה בתורתו של הרבי מלך המשיח שליט"א, אלא בכל מקום ומקום הוא מפרסם את תורת תיקון העולם כלשונו. "אין מתנגדים היום, מתאים הרב ששון, כאחד שמתגורר בליבה של העיר בני ברק בואו והפיצו את דבריו ובשורתו של הרבי לכולם".

בסיום דבריו, מוקרן על גבי המסך הענק סרט וידאו מיוחד על פעילות 'ממש', שארגנו גם את מעמד ההקהל של כ"ז אד"ר. בזה אחר זה נסקרים עשרות פרויקטים מורכבים ונפלאים שראו אור בשנתיים האחרונות, על-ידי מרכז ההפצה – ממש, והקהל מגיב בהשתאות ובמחיאות כפיים סוערות.

לאחר אתנחתא קצרה של מכירה פומבית על דולר לברכה והצלחה לטובת פעילות הארגון על-ידי ר' אבי בן-שמעון, מוזמן אל הפודיום הרב ישראל הלפרין, שליח כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א ורב ויו"ר מוסדות חב"ד הרצליה.

הרב ישראל הלפרין בנאום בנוי לתלפיות, במשך שעה ארוכה מרתק את מאות המשתתפים, סוקר ומעמיק בבשורת הגאולה בכח ובעוצמה שבאמונה המושלמת וההחלטית בדבריו של הרבי מלך המשיח שליט"א, וקורא לציבור ולהתעצם ולהתמסר בכל כוחות הנפש לדבר האחד והיחיד פרסום בשורת הגאולה וזהות הגואל ובכך להביא גאולה לעולם, ולהיות שותפים מלאים ואמיתיים בהבאתה בפועל ממש.

לאחריו עולה בנאום מסכם הרב שמעון ויצהנדלר ראש ישיבת חב"ד ראשון לציון, ממארגני הערב והעורך הראשי של פרסומי 'ממש'. הוא קורא לציבור להיות ממוקדים בדבר אחד ויחיד: הפצה. המונח 'הפצה' בלשון חסידית הוא 'לצאת מעצמך' ולחשוב על הזולת, כל מה שענה המשיח לבעש"ט היה: תפיצו ואני יבוא. בסיום דבריו הוא קורא לציבור להיות שותפים נאמנים בסיוע הגשמי ל'ממש' – מרכז ההפצה באה"ק' שהוא זה שמידי יום ביומו במשך השנה פועל למען הבאת הגאולה.

הערב נחתם במחרוזת ניגוני שמחה כאשר המשתתפים מקבלים על עצמם להתמסר לשליחות היחידה וליישם את הוראותיו הקדושות. תם ולא נשלם.

כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...