• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

משחק קטלני בשלוש מערכות:

בפוגרום תרפ"ט התנפל אספסוף הערבי על בתי היהודים בחברון בקריאות "אל דוולה מעאנה" - הממשלה איתנו. שהשוטרים הבריטיים ישבו בתחנה 100 מטר משם ולא יצאו, עד לאחר כמה שעות החליטו שמספיק, ושלחו פרש אחד שירה באויר ירייה אחת. וכיום - בג"ץ מעודד את המחבלים. בועז העצני.
משחק קטלני בשלוש מערכות:
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

משחק קטלני בשלוש מערכות:

בפוגרום תרפ"ט התנפל אספסוף הערבי על בתי היהודים בחברון בקריאות "אל דוולה מעאנה" - הממשלה איתנו. שהשוטרים הבריטיים ישבו בתחנה 100 מטר משם ולא יצאו, עד לאחר כמה שעות החליטו שמספיק, ושלחו פרש אחד שירה באויר ירייה אחת. וכיום - בג"ץ מעודד את המחבלים.

בועז העצני

- 12.5.20. החייל עמית בן יגאל נהרג בעיירה יעבד (1) כשמחבל זורק לבנה מגג על חיילים המבצעים מעצרים.

- 7.6.20. המחבל נתפס.

- 10.8.20. נשיאת העליון מצוותת את ההרכב שידון בבג"ץ על הריסת בית המחבל. שלושה שופטים. אחד ערבי, שפסיקתו נגד ההריסה, צפויה, כי הכל נקבע לפי דעות ופוזיציות בארגון הזה, השני מני מזוז, איש שמאל קיצוני בואכה אנרכיסט, שפסיקתו נגד ההריסה ידועה מראש לפחות כמו השופט הערבי. השלישי, לא חשוב, הוא במיעוט. מי שקבע שזה יהיה ההרקב, קבע מראש את פסק הדין. ואכן לא היו הפתעות, צה"ל לא הורשה להרוס את בית המחבל. אגב, אין לי שום טענה נגד השופט הערבי, ג'ורג' קרא.

- 8.10.20. נשיאת העליון, אסתר חיות, דוחה את בקשת המדינה לדיון נוסף.
"בהחלט ייתכן כי ניתן וראוי היה להגיע לתוצאה שונה במקרה זה אך גם אם שגה בית המשפט ביישום ההלכה הנוהגת, עובדה זו לבדה אינה יכולה להצדיק דיון נוסף, שכן דיון נוסף אינו ערעור נוסף. הליך הדיון הנוסף אינו מיועד לתיקון טעויות ביישום הלכה קיימת".

- 20.12.20. אסתר הורגן נרצחת באכזריות ב"יער אגדות הילדים" (2), ע"י מחבל מהכפר הסמוך, טורה (3). המרחק בקו אווירי הוא פחות מקילומטר, אבל בין שני הנקודות עוברת גדר הביטחון, אך אל דאגה, לא רחוק משם הגדר פרוצה וכל מי שרוצה עובר חופשי. מערכת הביטחון, למי שתהה, יודעת היטב על הפירצה הוותיקה, אחת מני רבות.

- 21.12.20, למחרת, פיגוע ירי בשער האריות בירושלים. מחבל מהכפר קבטיה (4) מגיע לשער האריות, פותח באש על שוטרי מג"ב, ומחוסל בקרב, ותודה על המעצור בנשקו, שללא ספק סייע לחיילינו שלא להיפגע.

אפשר כמובן לטעון שאין קשר, וכל התעוררות הגזרה אינה אלא צירוף מקרים, כי אין מכס על מילים ואפשר "לעשות עם הפה" כמה מילים שרוצים.

בפוגרום תרפ"ט התנפל האספסוף הערבי על בתי היהודים בחברון בקריאות "אל דוולה מעאנה" - הממשלה איתנו. ואכן שלטונות המנדט, לא רק שאותתו להם את זה, אלא שהשוטרים הבריטיים ישבו בתחנה, 100 מטר משם ואפילו לא יצאו, עד שלאחר כמה שעות החליטו שמספיק, ושלחו פרש אחד שירה באויר יריה אחת, וזה הספיק להעביר לפורעים את המסר שהרישיון להרוג, פג. למה הבריטים עשו את זה? כי הם השתמשו בפוגרום כתירוץ לחסל את הרובע היהודי בחברון, וגירשו את שארית היהודים.

מי שמוותר על השלב של השקר העצמי, וגם קורא היטב את דבריה של נשיאת העליון - "שגה בית המשפט", מתקשה לברוח מהמסקנה שההתעקשות המרושעת על מניעת הריסת בית המחבל אותתו לנבלות ששוב "אל דוולה מעאנה", הפעם בג"ץ הוא הממשלה, שכוונתו לגרום ליהודים לברוח מיו"ש אינה חדשה, כך שידיה של אסתר ח' וחבר מרעיה, אינן נקיות מדמה של אסתר ה' ז"ל.

6 מיליארד יורו להשמדת מדינת ישראל

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...