• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

המחאה לעצירת 'תוכנית המאה'

דבריו הנבואיים ואזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, כי אפילו הדיבורים על אוטונומיה יובילו בסוף להסכם שיכלול הקמת מדינה פלשתינאית היל"ת, מתממשים לנגד עינינו. למרות שיש מי שמציגים את תוכנית המאה כהצלחה גדולה לצד הישראלי, הרי שבתוך ישובי יש"ע מתחילים להשמע קולות המחאה. פעולות והפגנות שונות כבר נראות במטרה לעצור כעת את הרעיון המסוכן. שיחת הגאולה 1294
המחאה לעצירת 'תוכנית המאה'
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

המחאה לעצירת 'תוכנית המאה'

שיחת הגאולה 1294

אזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, לאורך השנים כנגד ניהול מו"מ עם הערבים והתגברות הטרור כתוצאה מכך, ניכרת בשטח. דבריו הנבואיים כי אפילו הדיבורים על אוטונומיה יובילו בסוף להסכם שיכלול הקמת מדינה פלשתינאית היל"ת, מתממשים לנגד עינינו.
בעוד שבירושלים יש מי שמציגים את תוכנית המאה ואת הממשלה שהוקמה בימים אלה כדי לבצע את התוכנית המסוכנת, כהצלחה גדולה לצד הישראלי, הרי שבתוך ישובי יש"ע מתחילים להשמע קולות המחאה. פעולות והפגנות שונות כבר נראות במטרה לעצור כעת את הרעיון המסוכן!
לא לגטאות ביו"ש
"אין ספק שהתוכנית האמריקנית מהווה התקדמות עצומה בעצם העובדה שהיא מכירה בזכויות של ישראל על חבלי יהודה ושומרון", אמר ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן לעיתונות, "אבל אסור לנו לשכוח שלא מכוח הצהרות כאלה ואחרות, שבנו לארצנו... ולא מכוחן אנו דורשים את החלת הריבונות, אלא מהזכות היסודית והבסיסית של עם ישראל על ארץ ישראל. יחד עם השמחה והתודה על ההצהרה האמריקנית, חשוב להציב את האמירה הישראלית החד־משמעית השוללת את הפיכתם של היישובים היהודיים ביו"ש לגטאות מודרניים ואת הקמתה של מדינה ערבית עוינת בין הירדן לים".
גם ראש מועצת מטה בנימין, ישראל גנץ, אמר: "אני דוחה בתוקף דיבורים על הכרה במדינה פלשתינית. לא נקבל סוכריות רעל שיהיו סכנה לישראל". מזכירי יישובים, שיישארו על פי תוכנית המאה כמובלעות מבודדות, כתבו מכתב גלוי לתומכי התוכנית: "כשאתם אומרים כן לתוכנית, אינכם מקבלים מה שניתן ומחזקים את ההתיישבות, אלא מוותרים על מה שיש לנו כבר היום".
"להסיר מהפרק את התוכנית"
ראש מועצת בית אל שי אלון אמר: "אני לא מחפש בתכנית טראמפ מה טוב לבית אל, יש פה אחריות לכלל יהודה ושומרון ואם יהיו יישובים שיהפכו להיות מוצב חודר לא נסכים בשום פנים ואופן שזה יקרה. לא יכול להיות שיהיו מובלעות. לא הגיוני ש-53 שנים אחרי ששחררנו את יהודה ושומרון אנחנו עדיין לא משוחררים מהצורך לרצות אחרים במקום לדאוג לעצמנו. מול תכנית טראמפ הנוכחית אני מעדיף את הסטטוס קוו".
תנועת 'נחלה' להתיישבות פרסמה איגרת בה היא מתריעה מפני הסכנות שטומנת בחובה תוכנית המאה של הנשיא טראמפ. באיגרת קוראת 'נחלה' לממשלת ישראל להסיר לחלוטין מהפרק את תוכנית טראמפ, שאותה מגדירים בתנועה: "מלכודת דבש".
סכנה מוחשית
אחת הסכנות שעולה מן האיגרת מזהירה כי על פי התוכנית, המדינה הפלשתינית תשתרע על 70% משטחי יהודה ושומרון. מכיוון שבקעת הירדן מהווה 20% משטחי 'יהודה ושומרון', הרי שמדובר בפועל על ויתור של 90% משטחי יהודה, שומרון ובנימין. כמו כן, על פי התוכנית, הכבישים הראשיים ביהודה ושומרון יהיו בשליטה פלשתינית, כאשר היישובים אלון מורה ואיתמר יחוברו לבקעה ואילו חברון וקריית ארבע יחוברו לבאר שבע.
סכנה נוספת עליה מתריעים ב'נחלה' היא ההכרה בשתי ערי בירה בירושלים, אחת לישראל במערב העיר ואחת למדינה פלשתינאית במזרחה. בנוסף, 15 יישובים יישארו מובלעות מבודדות בשטח פלשתיני בלי יכולת להתפתח ותוך חשיפה מתמדת לסכנות ביטחוניות. כמו כן, תהיה הקפאה של בנייה יהודית בשטחי C, מעבר לקו של הישובים במשך ארבע שנים.
התקווה כעת, כי פעולות המחאה יפעלו את פעולתם בהשפעה על דעת הציבור ויובילו לעצירת התוכנית המסוכנת. יחד עם הבטחון בהתגלותו הקרובה והמיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח.

ארץ ישראל בסכנה תוכנית המאה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...