• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שירת הברבור של נפתלי בנט

נראה ששר הביטחון נפתלי בנט, החליט לקראת פרישתו מתפקידו לחסל חשבונות עם ההתיישבות. בזמן שכל הארץ נואקת מהקורונה, מצא נפתלי בנט את הזמן הכי טוב להחריב עוד 14 בתים יהודים בארץ ישראל, למרות שהוא מאפשר לערבים להמשיך ולבנות מאות אלפי בתים לא חוקיים בכל הארץ כולה
שירת הברבור של נפתלי בנט
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שירת הברבור של נפתלי בנט

נראה ששר הביטחון נפתלי בנט, החליט לקראת פרישתו מתפקידו לחסל חשבונות עם ההתיישבות. בזמן שכל הארץ נואקת מהקורונה, מצא נפתלי בנט את הזמן הכי טוב להחריב עוד 14 בתים יהודים בארץ ישראל, למרות שהוא מאפשר לערבים להמשיך ולבנות מאות אלפי בתים לא חוקיים בכל הארץ כולה. 

איילת ואריה ברמסון, הורים ל-8 ילדים, איילת עובדת סוציאלית במקצועה, אריה איש חינוך ומגדל כרמים ביישוב יצהר.
פתחו את כל החסכונות, ובנו בית מושקע ויפה בשכונת תקומה ביצהר. לפני מספר ימים הגיעו כוחות משטרה גדולים בשעת בוקר מוקדמת, והרסו את ביתם עד היסוד. 

למחרת ההרס, מתקשר אל אריה ראש המועצה, ואומר לו "סליחה, טעות".  לפרטים.

ה"טעות" הזו כביכול, היתה הפתיחה למסע נקמה של החרבת 14  מאחזים בסביבות יצהר, עמונה, חומש, ועוד.  

95327841_2916566368392432_3527157371178582016_o

ההרס בקומי אורי

הכוחות הרסו מבנים בשכונת קומי אורי ובשכונת תקומה שבישוב ולאחר מכן מבנה נוסף בשכונת להבה. סך הכל מדובר על שבעה מבנים. מדובר על מבנים בהם מתגוררות משפחות עם ילדיהם וכן בית כנסת ומבנה בו התגוררו רווקים.

גירוש עמונה ג'

הנערים שוב פונו מביתם בעמונה "אחרי חודש וחצי של בנייה ושמחה"

כוחות משטרה הרסו הבוקר מבנה בו התגוררו נערים על חורבות בתיהם בישוב עמונה שבבנימין. "השוטרים איימו לעצור אותנו ואז הרסו את המבנה"

החרבת מבנים בחומש

בנוסף להרס המבנה בישוב עמונה, החריבה המשטרה מספר מבנים נוספים בישוב חומש בשומרון. "הרס ברוטאלי. דאגו שלא נוכל לשקם את המבנים".
על ההרס האחרון – "מוטיבציה יוצאת דופן להרס". 

כאמור, בתוך בשבוע וחצי האחרונים הרסו כוחות משטרה וצה"ל 14 מבנים בשומרון, בנימין ובהר חברון, בצורה שלא נראתה זמן רב. צעד מיותר שפוגע בהתיישבות. כל יציאה להחרבת ישוב חייבת בחתימה של שר הביטחון. נפתלי בנט נתן את ההוראה.

94883612_2909855312396871_322774527530500096_o

ואם יחילו ריבונות?

אם ממשלת נתניהו תחיל ריבונות על יו"ש תוך חתימה רח"ל, על הסכמה למדינה פלסטינית היל"ת, ההנהגה הזו של החרבת ישובים עלולה להתחזק.

אין צורך לומר, שכל ההרס של כוחות מג"ב מופנה רק כלפי יהודים. הרי, אף בניה ערבית לא חוקית לא נהרסה ע"י אותם כוחות ה"צדק והיושר" לא ביו"ש ולא בירושלים, לא בנגב, לא במשולש לא בגליל, לא ברמלה וכיו"ב. אבל, ליהודים - אסור.

כל ערכי ה"ציונות", והבניה בארץ ישראל שבהם אחזו בוני הארץ ומקימי השלטון ממפלגות השמאל מרכז, מזמן הלכו להם, ודווקא ע"י הממשלה שמנעה בכח הצבא והמשטרה הקמת ישובים ביהודה ושומרון משך כעשר שנים אחרי מלחמת ששת הימים. גם כאשר הוקמה ממשלת בגין עשר שנים אחרי מלחמת ששת הימים, היחס להתיישבות לא השתנה הרבה, וכל דבר בהתיישבות היהודית ביו"ש היה כרוך בקשיים גדולים מאד מצד הממשלות.

ממשלת נתניהו בתקופת אובמה החריפה את המצב באיסור גורף לבניה מעבר לקו הירוק. מצב זה לא השתנה הרבה גם עתה, כאשר ממשלת ישראל תוחמת את הישובים ביו"ש בלי לאפשר להם להתפתח, וכל הבניה רק בשטחים המצומצמים של הישובים הקיימים.

למרות הגידול הטבעי, למרות רצון של תושבים שרוצים לבוא ולגור, ולמרות שהבניה היא במקום טרשים ואבנים שאין לו דורש.

כל זה, כאמור, בניגוד משווע להתעלמות צועקת ממאות אלפי יחידות דיור לערבים בכל מקום שהוא, ואין פוצה פה ומצפצף. לא ניתן להבין מדוע 14 בתים של יהודים מפריעים ל"ביטחון" של ממשלה "ימנית" פלוס חרדים ודתיים, שמצהירה שבכוונתה להחיל את הריבונות על הישובים היהודים ביו"ש.

נראה שהרדיפה אחרי נערי הגבעות הפכה למטרה בפני עצמה ע"י צוותים מנופחים עתירי תקנים במשטרת ש"י והמחלקה היהודית בשב"כ שנשארים בלי עשייה שחיונית לקיומם, וכדי להראות שעושים משהו, מתנכלים בעיקביות ליהדים בעלי מסירות נפש והורסים להם את הבתים. 

זו הדרך בדיוק בה נוצר ונוצק נריה זארוג ו"נערי הגבעות", שגדלו תוך איבוד משפחתם ויקיריהם, ואיבוד בתיהם ורכושם שוב ושוב ע"י ממשלת ישראל, בלי אפשרות להתגונן, ויוצר אצלם תחושה של שנאה למדינה וכל מה שמייצג אותה.

הדרך בה ממשיכים גורמי ה"ביטחון" כביכול "לטפל" ביהודים, תוך סליחה פושעת לרוצחים זורקי האבנים, בקבוקי הצבע והבקת"בים, ממשיכה לגדל דור שני של יהודים בעלי מסירות נפש שדבקים בתורה ובארץ ישראל, וכמו תמיד, בסוף, האמונה תנצח, וראשי ממשלות ישראל שהשתמשו בכוחות ה"ביטחון" לסלרק יהודים מאדמתם, יזכרו לדיראון.

חה"כ בצלאל סמוטריץ' כותב בערוץ 7

ההתנהלות פיקוד המרכז, המחלקה היהודית בשב"כ והמנהל האזרחי אל מול תופעת "נוער הגבעות" בכלל, והעבריינות האנרכיסטית שקיימת בשוליה, נגועה בחוסר הבנה מוחלט של התופעה ודרכי הטיפול בה, וממילא רעה ומזיקה.

במקום לנהוג כמו במדינת חוק דמוקרטית ולעצור, לחקור, ולהביא לדין את מי שזרק בקבוקי תבערה על כח מג"ב, מגיעים למשפחות שלא חטאו ובענישה קולקטיבית הורסים את ביתן. יש לזה שם: "תג מחיר".

כל זה בזמן הקורונה ולאחר שבמסמך רשמי של המנהל האזרחי הצהיר שלא יבוצעו הריסות בתים מאוכלסים אלא במקרה של "צורך ביטחוני מובהק".

לתומי חשבתי שהכוונה במונח הזה היא לבתי מחבלים כדוגמת רוצחי רינה שנרב הי"ד, שעדיין עומדים על תילם למרות אישור שהתקבל להרוס אותם.

יש מי שחושב שצורך ביטחוני חשוב זה לזרוק אשה כורעת ללדת מביתה ביצהר. אשה שאין לה שום קשר לאירועים הקשים שהתרחשו וכל חטאה הוא אהבת הארץ וההיאחזות העיקשת ברגבי אדמתה בגבעות יצהר. כל חטאה הוא שהיא גרה באותו ישוב שאירעו בו האירועים החמורים האלה.

עכשיו תראו, שאף אחד לא יספר לי שההריסות התבצעו במסגרת אכיפת דיני התכנון והבניה. הללו, כאמור, הוקפאו על רקע משבר הקורונה. ובכלל, עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים של הערבים באזור זוכים לחסינות מהריסה כבר שנים רבות.

שיקוץ שומם • שועלים הלכו בו

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...