• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

ניסים גדולים בארץ ישראל

גם בסבב הנוכחי, למרות הטיפשות וחוסר ההרתעה של צה"ל הגדול, למרות המדינה המשותקת ע"י כנופיות טרור שנתמכת על בסיס יומי ממדינת ישראל המוכה, הקב"ה מרחם ומגן, והבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח נביא הדור שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ניסים גדולים בארץ ישראל

גם בסבב הנוכחי, למרות הטיפשות וחוסר ההרתעה של צה"ל הגדול, למרות המדינה המשותקת ע"י כנופיות טרור שנתמכת על בסיס יומי ממדינת ישראל המוכה, הקב"ה מרחם ומגן, והבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח נביא הדור ש"ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם".

IMG-20191112-WA0037

פגיעה ישירה בבית בנתיבות. התושבים שהו בממ"ד ויצאו ב"ה ללא שריטה ב"ה

שרשרת מדהימה של נסים

מאז שעות הבוקר נמצאת ישראל תחת מתקפת רקטות, בעיקר של ארגון הגי'האד שאחד מבכיריו חוסל אמש. הבכיר שחוסל היה אחראית אישית לתכנון, ייזום, והוצאה לפועל של פיגועים רבים, נסיונות פיגוע, ירי מאות רקטות, ודרדור המצב הבטחוני בתקופה האחרונה. גם בעצם ימים אלו הוא עסק בהיערכות לפיגועים נוספים רחמ"ל. מחבל זה היה "על הכוונת" של מערכת הבטחון כבר תקופה ממושכת, הצבא והשב"כ ביקשו אישור לחיסולו, והאישור כבר ניתן פה אחד ע"י הקבינט המדיני-בטחוני, למרות שהיה ברור שהדבר יביא לסבב הסלמה נוסף, וזאת מתוך הבנה שהאיש הוא "פצצה מתקתקת" של ממש, ושנוכחותו בשטח גורמת להבערתו.

עד עכשיו נורו כ- 120 רקטות, מתוכן כמה עשרות יורטו בחסדי ה' ע"י מערכת כיפת ברזל, ורובן נפלו בשטחים פתוחים בחסדי ונסי ה'.

נס בנתיבות

בנתיבות פגעה רקטה בבית של גב' בת שבע חדד, מאנ"ש חסידי חב"ד, סגנית מנהלת בי"ס חב"ד נתיבות. הרקטה פגעה בבית ישירות, חדרה את הגג, ופגעה בסלון ובמטבח. גב' חדד סיפרה כי בהישמע האזעקה בני המשפחה הזדרזו להגיע לממ"ד, ולראשונה, היא ביקשה מבעלה שיחי' לנעול את דלת הממ"ד...

התמונות מבפנים הבית מצורפות כאן, ומראות בבירור את פתח החדירה דרך הגג, ואת תמונתו של הרבי מלך המשיח עומדת יציבה... איש מבני הבית לא נפגע בנסי ה'!

נסים בגן יבנה ובשדרות

נס מדהים נוסף היה בסמיכות לגן יבנה, שם רקטה פגעה בכביש רגע לאחר שחלפו עליו שני רכבים, ונוסעיהם ניצלו בנס. הנס המדהים זכה לפרסום רב, והוידאו של הפגיעה מצורף אף הוא לכתבה זו. אוטובוס שעבר במקום ספג פגיעה בחלקו האחורי. נהג האוטובוס, דניאל חזן, סיפר שהוא בדיוק סיים להוריד את אחרון הנוסעים, ושבדר"כ האוטובוס מלא בנוסעים (קו 340), אולם כשהרקטה נפלה לידו הוא היה ריק לחלוטין. הנהג עצמו הזדעזע מעוצמת הפגיעה. האוטובוס ספג פגיעה בחלקו האחורי, במיוחד בשמשה האחורית - באזור שבדרך כלל עמוס בנוסעים, לדברי הנהג. בנסי ה' הגלויים איש לא נפגע.

גם בשדרות אירעו הבוקר נסים גלויים. שתי רקטות שלא יורטו ע"י כיפת ברזל, פגעו ישירות - אחת נפלה על מבנה משרדי, שהיה ריק באותו זמן מיושביו, והאחרת נפלה בחצר בית. בחסדי ונסי ה' לא היו נפגעים בנפש.

נזכיר את דברי הרבי מלך המשיח לאחר מלחמת המפרץ - שגם בה היו כידוע נסים ונפלאות עצומים בנפילות טילי הסקאד - שיחד עם ההודאה והפרסום של הנסים, הרבי איחל "שלא נצטרך להגיע לנסים"... דהיינו שהכל יהיה טוב בטוב הנראה והנגלה, ועל זה יתווספו הנסים שגם יהיו בטוב הנראה והנגלה...

מאת: אבישי אפרגון - ראש ישיבת "דרכי תמימים", פרשן לעניני צבא ובטחון

לזירוז הגאולה, פרסמו את הנסים - שתפו והפיצו הלאה!
להצטרפות לקבוצת הווצאפ: לחץ https://chat.whatsapp.com/K3TC7rVBaI0C3TZDdExnRG

IMG-20191112-WA0036

טרמפ: שנתניהו ישלם למחבלים.

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...