• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הממשלה מעלילה עלילות שוא על יהודים

משטרת נתניהו עצרה לפני כשבוע את יהודה בן שושן (21) על סמך תלונה של ערבי ש"זיהה" אותו במסדר זיהוי. אבל, בדיוק בזמן ה"תקיפה" כביכול, בן שושן ישב מול אותו חוקר במשטרת יו"ש על תלונה של ערבי אחר. הממשלה תופרת תיקים לנערי הגבעות
הממשלה מעלילה עלילות שוא על יהודים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הממשלה מעלילה עלילות שוא על יהודים

ממשלת נתניהו - חרדים ממשיכה להתעלל בתושבי יו"ש היהודים ולהטריד אותם במעצרי שוא על סמך האשמות שוא של ערבים ימח שמם.

(תמונת הכתבה: אילוסטרציה מסרטון. למצולמים אין קשר לכתבה).

פייסבוק איילת לאש

יהודה בן שושן, צעיר בן 22 מיצהר קיבל לפני כשבועיים מקבל זימון לחקירה במשטרת מחוז ש"י.
למה? ערבי טען שזיהה אותו במסדר זיהוי, וטען שבן שושן תקף אותו.

אממה, כשבן שושן נשאל איפה היה באותו היום ובאותה שעה, הופתע החוקר לשמוע את התשובה: אצלך, פה, בחדר החקירות, על מסדר זיהוי שקר של האשמה של ערבי אחר... החוקר ההמום בדק ולחרפתו נאלץ לשחרר את היהודי. מן הסתם במפח נפש.

רק שתבינו, על כל תלונה של ערבי ימ"ש נגד יהודי, כשהם יעני "מזהים" אנשים במסדר זיהוי, רצה המשטרה לתפוס את היהודי ולהתעמר בו.

אני פה להזכיר שהמחבל שטבח בבני הזוג הנקין, היה צריך להיעצר על פעולות טרור ודאיות (לא חארטות של מסדרי זיהוי של מגזר השקרנים), אבל המערכת חמלה עליו כי החלאה לא חש בטוב.

מחבלים אין להם כח לעצור.
נו בטח, מאיפה שיהיה להם כוח, כל האנרגיה מתבזבזת ביצהר.

עוד יש להעיר, שבעבר הוכח ש"מסדר זיהוי" הינו אחד הגורמים העיקריים למעצרי שווא ולתפירת תיקים, ובתקופה האחרונה הוגש לשר המשפטים תחקיר רוחב גדול בנושא על מנת לשנות את גישת המשטרה. 

באחד הביקורים של אריאל שרון אצל הרבי שליט"א מלך המשיח, הוא סיפר שהרבי שליט"א מלך המשיח שאל אותו, למי לדעתך יאמינו במשטרה בעימות בין נער ערבי לנער יהודי? אבל כאן זה יותר גרוע. היות שהמשטרה והממשלה סימנה את "נערי הגבעות" כ"אויב של המדינה", המדינה (קרי: המשטרה והשב"כ) מנצלת את השקרים של הערבים, למרות שכולם יודעים וכולם מודים שהערבים משקרים סתם כדי להפליל יהודים.

יש לדעת שהמשטרה והשב"כ לא פועלים בחלל ריק. מאחורי השב"כ והמשטרה נמצאת ממשלת נתניהו - ימין חרדים. ליברמן בהיותו שר הביטחון, הכריז כי "נערי הגבעות הם האויב של המדינה". לא הפלסטינים, לא החמאס, ולא איראן. רק נערי הגבעות, הם האויב של המדינה.

ממשלת ישראל וכוחות הביטחון יכלו מזמן להפסיק את הטרור נגד יהודים ביו"ש תוך הפניית משאבים מתאימים. (ראה בכתבה: "מחקר: הממשלה מתנכלת ליהודים ביו"ש" ). 

 

 

 

 

נס! חיזבאללה ירה, אין נפגעים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...