• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

הרוגים הי"ד וכניעה תמורת שקט מדומה

למרות שממשלת ישראל קיבלה את כל תנאי החמאס: הגדלת שטח הדיג, העברת כספים ודלקים ופתיחת המעברים, כבר למחרת הופרחו בלוני תבערה, למרות שהחמאס התחייב שלא להפריח אותם. אפילו הפגנות הגדר לא ייעצרו. מה כן? עוד סבב? תושבי הדרום רותחים מזעם על מחדלי הממשלה שעוסקת בחגיגות ונותנת לחמאס להתעצם
הרוגים הי"ד וכניעה תמורת שקט מדומה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הרוגים הי"ד וכניעה תמורת שקט בחג הנפנף והאירביזיון

נתניהו שלא מפנה את חאן אל אחמר - הוא יכבוש את עזה?! למרות שממשלת ישראל קיבלה את כל תנאי החמאס: הגדלת שטח הדיג, העברת חשמל, כספים דלקים וסחורות, פתיחת המעברים, כבר למחרת הופרחו בלוני תבערה, למרות שהחמאס התחייב שלא להפריח אותם, והממשלה הסכימה להמשך הפגנות הגדר הרצחניות. מה כן? נראה אחרי האירוויזיון. תושבי הדרום רותחים מזעם על מחדלי הממשלה שעוסקת בחגיגות ונותנת לחמאס להתעצם.

הרגיעה ברצועה עוררה תחושות קשות בקרב תושבי הדרום. רובם לא מאמינים שהשקט יישמר. "יומיים לא ישנו, לא עבדנו והתחבאנו בבתים", אמר תושב אשקלון - והוסיף: "עזה קובעת מתי מתחילים להילחם ומתי מפסיקים". תושבת שדרות: "הסבב הזה היה חריג אפילו עבורנו, עברנו ימים קשים" מצד שני, הפלסטינים ימח שמם מספרים: בחצות היו בדרך להפסקת אש אבל בעזה סירבו לתנאי מישראל להפסיק את ההפגנות בגדר. המשיכו לירות ואז בארבע וחצי ישראל הסכימה להפסקת אש בלי התנאי הזה ועם הבטחה למלא את ההבנות הקודמות מלפני הבחירות (כסף, סחורות, חשמל).

במהלך התקפה מטורפת של החמאס שהראה מקצת מיכלתו הצבאית טרוריסטית, נורו בתוך יממה אחת קרוב ל700 רקטות על תושבי הדרום, שגרמו לשלושה הרוגים הי"ד, ופצועים. חלק מהרקטות שהגיעו לאזור רחובות ומרכז לא דווחו אפילו ב"צבע אדום" כדי לשדר "עסקים כרגיל". העיקר שלא יהיו אזעקות במדינת תל אביב.

כל מה שפירסמנו לפני הבחירות על ממשלת נתניהו מתממש מול העיניים מיד אחרי. אותה מדיניות מזגזגת של חבורת שלטון רופסת בשיתוף דתיים וחרדים, מעצימה את הביזיון וחילול ה', ועלולה לגרום לאסון ביום פקודה.

החמאס שהתחיל במלחמה קבע גם את סיומה, כאשר ממשלת ישראל נכנעת לכל התכתיבים: הגדלת טוח ה"דיג" ל25 מייל ימי (דהיינו, רדיוס 46 ק"מ מעזה בים פתוח) שטח ימי ממנו דאעש וכו' מבריחים לעזה "מכל טוב", ולצה"ל אין אפשרות לשלוט על שטח ים פתוח כל כך גדול, ובפרט שה"דייגים" הם בדרך כלל גם אנשי הקומנדו הימי של החמאס.

הממשלה כאן התחננה להפסקת הפגנות הגדר, חמאס לא הסכים, והממשלה נכנעה.

חמאס "הסכים" להפסקת התקפות הבלונים, אבל כבר למחרת, הופרחו בלונים שפגעו בשדות הדרום.

יש עוד כמה פרטים בביזיון שעליהם יודעים רק ביבי וחבריו על מה הם עוד נכנעו לממשלת החמאס בתיווך מצרים, ובוודאי שהם מתביישים לספר על זה לכולם מה עוד ישראל הפסידה.

מדינת החלם ממשיכה להתמגן במקום להתקיף: ישראל החליטה להקים גדר אבן בגובה 2 מטר להסתיר את הכבישים הגלויים לצלפי עזה.

כולם יודעים ואומרים שהשקט הזמני הזה נקנה במחיר כבד מאד, והפיתרון היחיד הוא ביטול ממשלת החמאס והפיכת עזה ל"תל", כפי שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח שצריך לעשות עם המחבלים בלבנון, בלי להכניס לשם את חיילים. לצה"ל יש תכניות מוכנות גם לטיפול שורש בעיר המנהרות התת קרקעית בעזה, אבל חוששים להפעיל את אותם מסיבה פוליטית: "מה יאמרו". התוצאה: רח"ל הרוגים יהודים הי"ד ונפגעי טרור מכל הרמות.

וכל זה מלבד הטרור הבלתי פוסק בכבישי יהודה ושומרון, שמתחילת שנת 2019 מדווח על כ500 ארועי טרור נגד יהודים באזרחי, מלבד מאות ארועי טרור נגד צה"ל שלא מדווחים כלל, וגם זה, כדי לקנות שקט מזויף בתקשורת.

יום הנפנף הלאומי וביזיון האירוביזיון

וכדי ביזיון וקצף, כולם יודעים וכולם חכמים, וכולם כותבים ואומרים ומפרסמים בראש כל חוצות, שסבב הביזיון הבא יתחיל אחרי ביזיון הנפנף והאירוביזיון. במקום שארץ ישראל תהיה אור לעמים בלימוד והנחלת תורה ושבע מצוות בני נח, היא מארחת כאן את מופע הביזיון האירופי תוך חילולי שבת המוניים, בשיתוף החרדים ודתיים, שימשיכו לשבת עם נתניהו, ולהאכיל אותנו לוקשים, 

- עד הסבב הבא... ועוד אחד... רח"ל, היל"ת. 

מאז גירוש קטיף ועליית החמאס בעידוד ממשלת ישראל, הפכה מדינת ישראל כולה לבת ערובה של מדינת הטרור שקובעת את סדר היום, בערך כל חודש וחצי מלחמה קטנה, ובאמצע טיפטוף של טילים, הפגנות גדר, וטרור בלונים. ממשלת ישראל שרוצה שקט תעשייתי פוחדת להגדיר את עזה כמדינה, וממשיכה לספק לה חשמל דלק וכסף כדי שזו תמשיך בטרור. ואם לא - קצב הטילים יגבר, וכו'. ממשלת החמאס לא פוחדת מקצת מהרוגים - לגביהם זה עוד יותר טוב. פעילות הטרור של המאס זו גם הפרנסה שלהם, הכסף מקטאר מגיע אליהם - דרך ישראל!! - על מנת להמשיך בטרור.

תכנית טרמפ רח"ל כעת על השולחן, אחרי שביבי כבר הבטיח באו"ם - פעמיים - על חשבוננו: "אנחנו מוכנים לויתורים כואבים". הנה זה בא, כולל פינוי ישובים ותיקים כמו יצהר, איתמר, ודרום הר חברון היל"ת. כולל, היל"ת נמל ימי ונמל תעופה לעזה תוך חמש שנים, כולל היל"ת "מעבר בטוח" מעזה להר חברון שיחצה את המדינה לשנים, כפי שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח על הסכם האוטונומיה בשנת תשל"ח. מעבר בטוח לטילים ואמל"ח בלי שליטה ישראלית מהרצועה ליו"ש, ואת כל זה הולכת לעשות ממשלה חזקה של הימין - חרדים.

אבל, אחרי הכל, מה אתם רוצים, הרי כל השנים האלה ממשלות ישראל החזיקו את השטחים כ"קלף מיקוח" ל"שלום" במקום ליישב שם יהודים, ובפרט ממשלות נתניהו שעצרה את הניה ביו"ש למשך עשר שנים, וגירשה יהודים מעשרות מאחזים, מלבד הגירושים ההזויים בעופרה ועמונה נגד כל היגיון וכו'.

והרבי שליט"א מלך המשיח אמר לשמיר - דיבורים עם ערבים זה פיקוח נפש וחילול ה'. ועדיף שממשלה של הגוים תעשה דברים כאלה. בחרתם ביבי - קיבלתם טיבי לא בפעם הראשונה. היינו צריכים לדעת.

נתניהו שלא יכול לפנות את חאן אל אחמר - הוא יפיל את ממשלת החמאס!?

אבל ישובים יהודים, הוא יגרש, בנחישות וברגישות.

אין ממשלה להושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, ולעת עתה, ביבי ממשיך לעשות הפוך בדיוק ממה שהוא הבטיח לרבי שליט"א מלך המשיח, והפוך ממה שהוא חשב, ודיבר בהרצאות על הטרור בארה"ב, הפוך מהספר שהוא כתב. למרות שהחברים החב"דים של נתניהו מדברים בנוסטלגיה על הקשר של ביבי לרבי שליט"א מלך המשיח, אבל בפועל, מאז שנבחר לראשות הממשלה בפעם הראשונה ב1996, הוא עושה בדיוק הפוך, בעיקביות נוראה, מאז שהחזיר את חברון.

ועל השמועות שאין להם שום בסיס שכביכול "הוא יביא את המפתחות לרבי שליט"א מלך המשיח" - אדרבה - וברור שלמרות הכל זה יהיה מיד. אבל עד אז, בשביל הביטחון, האם לא כדאי שמישהו יחליף אותו?

בשנת תשל"ח (1978) בדיונים בקמפ דייויד על הסכם ה"שלום" עם מצרים והסכם האוטונומיה, ממשלת ישראל בראשות בגין חתמה על ל"מעבר בטוח" בין עזה ליהודה, רצועה פלסטינית ברוחב חמישה ק"מ שתחלק את הארץ לשנים. 

באותה עת הגיע בגין לרבי שליט"א מלך המשיח, והרבי צעק וזעק והתריע בעיקר על הסכם האוטונומיה, כפי שניתן לשמוע ולקרוא בשיחות הרבות על שלימות הארץ מאותה תקופה, ואמר, שלפי ההסטוריה הקצרה במאה השנים האחרונות, כל "אוטונומיה" הפכה למדינה עם צבא ונשק לאחר זמן קצר. בגין ע"ה התלונן לפני ש"לוחצים עליו", והרבי סיפר את זה ברבים, שהמענה לבגין היה - אתה לא יכול - ולוחצים עליך - תתפטר!! 

וזה גם רוח הדברים שהעביר הרבי שליט"א מלך המשיח לראש הממשלה משה שמיר (דרך שר התחבורה דאז, משה קצב: [אם אין אפשרות אחרת אז]) עדיף שממשלה של גוים תעשה את זה, ולא שממשלה של יהודים מאמינים בה' תעשה את הפיקוח נפש וחילול ה' הנורא הכרוך בדירדור מצב הביטחון, ומסירת חלקי ארץ ישראל.

מנשאים את היהודים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...