• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הרמטכ"ל החד"ש של צה"ל

מיליון שקל לאדם, זו ההשקעה של "קרן וקסנר", בהכשרת עובדי ציבור, ביניהם קציני בצה"ל, על מנת להטות החלטות צה"ל וממשלה. חניכי קרן וקסנר נהיו מנכ"לים של "הקרן החדשה לישראל", שופטי בג"ץ, וקצינים בכירים. המועמד לרמטכ"ל הבא גם הוא חניך "קרן וקסנר". עוד על המפקדים הבכירים בצה"ל - משרתי השמאל במדים, בכתבה המלאה
הרמטכ"ל החד"ש של צה"ל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרמטכ"ל החד"ש של צה"ל

"קרן וקסנר", עוד גרורה של "הקרן לישראל חדשה", משקיעה מיליון שקל לאדם בהכשרת עובדי ציבור, ביניהם קציני בצה"ל, על מנת להטות החלטות צה"ל וממשלה. המועמד הבא לרמטכ"ל הוא חניך "קרן וקסנר". עוד על המפקדים הבכירים בצה"ל - משרתי השמאל במדים, להלן בכתבה.

בכתבות קודמות באתר הגאולה, דיווחנו על נוהלי עבודה משותפים של פרקליטות צה"ל עם "בצלם", וחדירת הקרן החדשה למערכי ההדרכה של קציני צה"ל והמשטרה, וגם על החדירה למערכי לימוד יהדות במשרד החינוך.

מסתבר שהחדירה עמוקה הרבה יותר. "קרן וקסנר" משקיעה מיליון דולר לאדם בהכשרת בכירים בשירות המדינה. השופט פוגלמן מבג"ץ, למשל. וגם, כמה "אלופים" בצה"ל, שהתגייסו כולם להכניס את אזריה אלאור לכלא במשפט ראווה ציבורי לביזיון מדינת ישראל, והמשך כבילת ידי החיילים מול המחבלים בכל מקום.

אביב כוכבי, המועמד המוביל לכהן כרמטכ"ל הבא של מדינת ישראל, הוא בוגר 'קרן וקסנר' - גוף המכשיר בכירים בשירות המדינה לפי ערכי השמאל הפרוגרסיבי.

שניים מבוגרי הקרן הם מנכ"לים בדימוס של הקרן החדשה, שניים נוספים עמדו בראשות האגודה לזכויות האזרח, ארגון שעותר באופן סדרתי לבג"ץ כדי לקשור ידיהם של כוחות הביטחון במאבק בטרור ושמייצג את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בגן שמואל. וזה רק על קצה המזלג. (ודרך אגב, ה"אגודה לזכויות האזרח", שממומנת ע"י ה"קרן החדשה", היתה בין העותרים נגד המחיצה בארוע "משיח בכיכר").

KK

בין בוגרי 'קרן וקסנר' ניתן למצוא את הפרקליט הצבאי הראשי שרון אפק, סגן הרמטכ"ל האלוף יאיר גולן, מפקד פיקוד צפון אלוף יואל סטריק, מפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי, מפקד זרוע יבשה אלוף יעקב ברק, סמנכ"ל משרד הביטחון יעקב גרף -
כל אלו לצד שופטי העליון עוזי פוגלמן ועופר גרוסקופף, פרקליט המדינה לשעבר משה לדור, 3 משנים לפרקליט המדינה, מנהלת מחלקת בג"צים, מנהל המחלקה הבינלאומית בפרקליטות וכאמור בכירים בקרן החדשה וארגוניה.
כוכבי בוגר מחזור 1996.

הרבי שליט"א מלך המשיח דיבר פעמים רבות על כך שקצין צבא צריך להיות מנותק ממניעים פוליטיים ואחרים. ברגע שמפקד בצבא עסוק בענינים שאינם הגנה על הארץ והיושבים בה, הדעה שלו נהיית מסוכנת לביטחון, ואסור להסתמך עליו. כבר שנים רבות שצה"ל מונהג ע"י מפקדים פוליטיקאים, ואת התוצאה רואים בכבילת ידי החיילים מול המחבלים בגבול עזה.

קישורים עליהם מבוסס מידע זה:

לרשימת בוגרי קרן וקסנר: (כוכבי מחזור 8)

תחקיר 'מידה' על קרן וקסנר

לדוח של ארגון לביא - זכויות האזרח ומנהל תקין על קרן וקסנר

האגודה לזכויות האזרח מתגאה בהגנתה על מחבל מגן שמואל

מכתבו של החייל מגבול עזה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...