• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

פרשת דומא: הממשלה מעדיפה אשמים יהודים

ילדים יהודים שנעצרו על לא עול בכפם בפרשת דומא, מוחזקים במעצר כשלוש שנים אחרי עינויי אינקוויזיציה במרתפי השב"כ. במשך השנים שעברו היו עוד כמה הצתות של ערבים בדומא, נגד משפחת דוואבשה, וכל הכפר יודע מי המציתים. אבל, השב"כ מחפש רק אשמים יהודים בכל מחיר, טור של איילת לאש, ושיחה של הרבי שליט"א מלך המשיח
פרשת דומא: הממשלה מעדיפה אשמים יהודים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ילדים יהודים שנעצרו על לא עול בכפם בפרשת דומא, מוחזקים במעצר כשלוש שנים אחרי שעברו עינויי אינקוויזיציה ממש במרתפי השב"כ. שלושה שרים בממשלה אמרו אז שצריך להחיל "עונש מוות על מחבלים יהודים" רח"ל. עד היום אף אחד מהשרים, ובפרט נפתלי בנט - לא התנצל. כעת שוחרר אחד מהנערים למעצר בית.

במשך השנים שעברו היו עוד כמה הצתות בדומא, גם הן נגד משפחת דוואבשה, וכל הכפר יודע מי המציתים. אבל, השב"כ מחפש רק אשמים יהודים בכל מחיר, לא מחפש אמת. וכל זה קורה בקואליציה ליכוד - "דתיים" - ו"חרדים"

קצת אחרי מלחמת יום כיפור נרצח רח"ל היהודי הראשון בחברון תחת ממשלת ישראל, הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שהממשלה לא רוצה לחפש ולמצוא את האשמים, למרות שהם יכולים בקלות. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר אז, שמדינות שונות בעולם נעזרות במוסד כדי למצוא את מי שהן מחפשות, אבל הממשלה כאן לא רוצה למצוא את האשם, כי היא לא יודעת מה היא תעשה איתו.

וכך גם בענייננו, כל הכפר דומא יודע מי האשמים, אבל ממשלת ישראל ה"ימנית" לא מחפשת את האמת, אלא את הנערים. קראו את הטור של איילת לאש, ואחריו שיחה של הרבי שליט"א מתש"מ שהשב"כ לא רוצה לתפוס את האשמים:

איילת לאש:

לא תמיד מבקשת שתקראו אותי, עכשיו כן, בבקשה, עד הסוף

היום תפורסם הכרעת הדין במשפט הזוטא של נאשמי פרשת דומא.

כדי לרענן לכולנו את הזיכרון בפרשה החמורה, ההזויה והבזויה הזאת, שנעשתה במשמרת של ממשלת הימין, להלן כמה נקודות חשובות:

* מיד באותו בוקר של ההצתה, עמדו ראש הממשלה, נשיא המדינה ושרים רבים מתוך הממשלה וגינו בחריפות את ה"טרור היהודי", בלי שהיה עוד קצה חוט שאכן מדובר בטרור יהודי.

* כעבור ארבעה חודשים נעצרו שניים: בן אוליאל וקטין בשם א'. על החקירה הוטל איפול מלא, הוצאו צווי איסור פרסום ועל החשודים נאסר לפגוש עורך דין.

* חוקרי שב"כ המתינו 17 יום, בהם שתקו הנאשמים וסירבו לשתף פעולה. ואז הוחלט על עליית מדרגה.
בשבכ החליטו להשתמש ב"אמצעים מיוחדים": אמצעים אלו כללו סטירות, לחיצות, כיפוף הגב במשך זמן ממושך, עיקום הידיים ועוד, נגיעות במקומות מוצנעים, דיבורים מיניים, חקירות במשך שעות בתנוחות גוף מזעזעות עד כדי עילפון מצד הנחקרים.

*מילה על "אמצעים מיוחדים בחקירות צורך": בית המשפט העליון קבע בחוק כי ישנם מקרים נדירים וספציפיים מאוד שמצדיקים עינויים. אלו מקרים אשר קיים בהם צורך מיידי להוצאת מידע כמו מצב של "פצצה מתקתקת", שבו קיים חשד כי מחבל עלול לבצע פיגוע בזמן הקרוב וצריך לעצור אותו.
במקרה של בן אוליאל וא', ננקטו האמצעים כדי להוציא הודאה על רצח לכאורה שכבר קרה. אז מה הצורך? נמשיך.

* זמן קצר לאחר לאחר שהחלו העינויים, הודה בן אוליאל ברצח. שכל אחד ישאל את עצמו במה היה מודה, לו היה נעצר ל17 יום בלי לראות את משפחתו או לדבר עם עו"ד, כשמופעלות עליו אינספור מניפולציות, ואז באים גם עינויים קשים ואכזריים.

*בינתיים עבר א' הקטין, שלושה סבבים של חקירות קשות. הוא הודה שרק תכנון את הפיגוע אבל לא ביצע, אחר כך אמר שכן ביצע, אך בסוף שבכ הסתבכו עם עצמם והחליטו שההודאה של הקטין מסבכת את התשתית הראייתית שגיבשו, והחליטו לא לקבל את ההודאה השנייה ולא להעמיד את א' לדין על השתתפותו ברצח, אלא רק על תכנונו.
חשוב להדגיש: על פי העדים בזירת ההצתה, תושבי דומא, נצפו באותו הלילה שתי דמויות! אז איפה הדמות השניה, לפי השבכ?

* לאחר החקירה, בן אוליאל חזר בו מההודאה ברצח, וטען שהודה אך ורק בעקבות האלימות הקשה והעינויים שחווה.

* אין בידי השבכ שום ראיות פורנזיות (כלומר ראיות מדעיות, ממצאים מהשטח), והם מסתמכים אך ורק על ההודאות והשחזור של בן אוליאל!
הודאה שכאמור, יצאה תחת עינויים קשים השמורים לארכי מחבלים הנחשבים "פצצה מתקתקת".

* מאז ההצתה בדומא, מוחזקים א' ובן אוליאל בתאי מעצר, ובינתיים התרחשו בכפר 5 הצתות שונות, כולן בבתים של חמולת דוואבשה.

* השבכ משקר שוב ושוב ומכחיש שנעשו עינויים קשים, למרות הדלפות מתוך הפרוטוקולים שמוכיחים אחרת.

* בתחילת הפרשה, נתן נפתלי בנט, שר החינוך מטעם המפדל אישור וגיבוי מלא לעינויי הנערים היהודים, אמר שהוא "תומך בשבכ. אלו פעילי טרור וצריך יד קשה". עוד אמר ש"שיטות החקירה של השבכ ימנעו את דומא 2". להזכירכם, דומא 2 כבר קרה, גם דומא 3,4,5. ובנט שתק.

עד היום לא טרח שר החינוך להודות בטעותו ולבקש סליחה, מהנערים ומהמשפחות, ולא טרח לתקן את הזוועה ולהפוך שולחנות כדי להוציא את הנערים לחופשי, כיוון שכולם יודעים שנעשתה זוועה בישראל.

* כל אזרח במדינת ישראל צריך להיות מפוחד ומודאג עד מאוד מהפרשה הזאת, כיוון שהיום זה בן אוליאל, מחר זה אנחנו.

אני קוראת מכאן לכל עם ישראל:
אל תשתקו! 
בחסות ממשלת הימין ובגיבוייה המלא, נעשו זוועות בבני אדם, כשהמציתים האמיתיים משוחררים היום.

וסיפור אחרון לסיום: נגר תושב דומא שעשה מטבח לחברה שלי, אמר לה כך: "אתם כל כך מטומטמים, היהודים. אצלנו בכפר כולם יודעים מי הצית, ובין מי למי הסכסוך, ואתם מאשימים את עצמכם".

שתפו. שיגיע לכמה שיותר אנשים.
התגלמות של אכזריות, טמטום ורוע, ולא בממשלת השמאל.

= = = 

הרצח הראשון בחברון אחרי מאורעות תרפ"ט בהם נרצחו עשרות רבות של יהודים שגרו בעיר, ורכושם נגזל, ארע ב-י"ב בשבט ה'תש"מ, כאשר ערבי רצח את יהושע סלומה, תלמיד ישיבת ההסדר בקריית ארבע בפתח השוק בחברון בבואו לקנות פירות לקראת ט"ו בשבט. משך זמן ארוך ביותר כוחות הביטחון לא מצאו את היורה. דברי הרבי שליט"א מלך המשיח על כך שלא רוצים למצוא את המחבל ולהעניש אותו:

דבר איום אירע בעיר חברון: ירו על בחור- ה' יקום-דמו - שלא היה לו נשק – באמצע העיר!

עובדה זו כשלעצמה מראה במי מדובר, ועם מי יש לנו עסק. מלבד העובדה שעוד קודם לרצח כבר אמרו בגלוי ראש העיר וראשי שאר העיירות מה הם רוצים - רק שכעת זה  הגיע למעשה בפועל. והיה-לא-תהיה לטעון שהגיע השלום, וכל הערבים - ובפרט אלו היושבים בעיר העקובה מדם - יהיו אוהבי ישראל!

ודאי ש"יד ה'" היתה בזה בכדי שסוף-כל-סוף יראו את האמת ה"בולטת לעיני השמש" ואף כל אומות-העולם מבחינים בה. אך ישנם אנשים ספורים, שלדאבוננו "יצרם אנסם", והם לא נבהלו אפילו ממאורע זה - ולא זו בלבד, אלא הם יודעים עד היום הזה היכן נמצא מי שביצע את הרצח.

מפורסם בכל העולם כולו שהבלשים המובחרים, היודעים לפעול דברים נסתרים, ענינים שעבורם מוכרחים לערמומיות ולתחבולות, וכמו מציאת משהו בצד שכנגד – הם אלה הקשורים ל'מוסד' ולשב"כ.

והנה, עברו כמה שבועות רצופים ועם כל שירותי הבטחון המהוללים - עדיין לא מצאו את מי שירה באותו בחור-ישיבה!! הסיבה היחידה לכך שלא מצאו אותו, היא: שלא רוצים למצוא את הרוצח, היות וחוששים מ"מה יאמרו הגויים" ואם ימצאו אותו יהיו מוכרחים לעשות לו משהו - לכן לא 'מוצאים' אותו.

ולמרות שרצח זה התרחש באמצע העיר ולא במדבר, ובעיר שיש בה אנשי-קשר ומשתפי-פעולה מבין הערבים, שהם יודעים את כל הידיעות המתרחשות לפנים מהפרגוד -בכל-זאת מכריזים: לא יודעים, לא מוצאים. ולא עושים מאומה נגד מי שירה על יהושע סלמה ה'-יקום-דמו!

ועד-כדי-כך התדרדרו: למחרת המאורע - ירד הנושא מסדר-היום בעיתונים. הפסיקו לדבר כליל על כך שיש התחייבות בטחונית למצוא את הרוצח ומסייעיו, ולהגיב בפעולה מעשית ראויה בכדי שיהיה "למען ישמעו וייראו" וביותר אינו מובן: ידוע, שכאשר חיפשו את "יוסל'ה" [שוכמאכר] - כלל לא התחשבו בעולם. הסיחו את דעתם מבטחון שלשה מליוני יהודים בארץ הקודש, ותמורת זאת שלחו מרגלים לכל העולם כולו - תוך בזבוז הון כסף - בכדי למצוא את "יוסל'ה" הידוע. ואילו כעת, כשמדובר אודות שפיכות-דמים בעיר האבות - כבר עברו שבועות, ו"אין פוצה פה ומצפצף" היכן נמצא הרוצח!

וכל הויכוח הוא רק, אם רצו או לא רצו מלכתחילה למצוא את הרוצח, היות ופחדו מכך שודאי ימצאוהו, כיון שיודעים את כל הדרכים למוצאו - כמו שמצאו את כל מי שרצו למצוא - על-ידי המרגלים הנמצאים במחנות הערבים ובעריהם, כידוע ומפורסם – אינני מגלה כאן סודות, אלו דברים הידועים לכולם.

ישנה דעה נוספת, לפיה יודעים מי הרוצח וכבר יודעים היכן הוא נמצא, אך אם יפרסמו זאת יהיו מוכרחים ללוכדו, אך היות ופלוני בן פלוני עלול להתרגז מכך - לכן החליטו להמנע בכלל מלדבר אודות זה, וממילא ישכחו מכל הענין וכך יחזור לשרור השקט והשלווה, ובלשונם - "שלום על ישראל" - הזהו השלום שתמורתו רוצים הם לוותר על הכל?!

וגם זה לא עזר, והיה המעשה בחברון, שעד עתה לא תפסו את מי שירה (בבחור- הישיבה יהושע סלמה הי"ד - ראה בארוכה שיחת מוצאי ל"ג בעומר תש"מ) - כולם יודעים ומודים שהמשטרה והשב"כ נמצאים שם, וכשרוצים למצוא - מוצאים, ויודעים להיעזר בערבים - מדוע אם-כן לא מוצאים? - מפני שיודעים, שכשאר ימצאו זה 'יזיז' בחלונות הגבוהים!

הם עושים חשבון לעצמם: הרי אם נמצא את הרוצחים, נצטרך לנהוג בהם באופן כזה שבושה לנהוג בו בפני כל העולם - עדיף אם-כן, שיחשבו שאנו 'בטלנים' שאינם יכולים למצוא רוצח מאשר שנמצא אותו.

 

 

הבדואים גונבים מביטוח לאומי יותר ממאה מיליון ש"ח בשנה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...