• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

אין גבול לצביעות: בכירי הסופרים בשמאל נגד גירוש מסתננים

תגובות זועמות הושמעו היום נגד 32 מבכירי סופרי השמאל בישראל המפצירים בממשלה לא לגרש את המסתננים • אחד המוחים היום ברשת: "השמאל הישראלי איבד את זה לגמרי. כשגירשו יהודים מאדמתם הם קראו לזה התנתקות והצדיקו הפשע אבל כשמראים את הדלת החוצה למסתנני עבודה הם נזעקים וצועקים גירוש" • הכתבה המלאה
אין גבול לצביעות: בכירי הסופרים בשמאל נגד גירוש מסתננים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אין גבול לצביעות: תגובות זועמות הושמעו היום נגד 32 מבכירי סופרי השמאל בישראל המפצירים בממשלה לא לגרש את המסתננים מבקשי המקלט • אחד המוחים היום ברשת: "השמאל הישראלי איבד את זה לגמרי. כשגירשו יהודים מאדמתם הם קראו לזה התנתקות והצדיקו הפשע אבל כשמראים את הדלת החוצה למסתנני עבודה הם נזעקים וצועקים גירוש" • הכתבה המלאה

אין גבול לצביעות: תגובות זועמות הושמעו היום נגד 32 מבכירי סופרי השמאל בישראל המפצירים בממשלה לא לגרש את המסתננים מבקשי המקלט • אחד המוחים היום ברשת: "השמאל הישראלי איבד את זה לגמרי. כשגירשו יהודים מאדמתם הם קראו לזה התנתקות והצדיקו הפשע אבל כשמראים את הדלת החוצה למסתנני עבודה הם נזעקים וצועקים גירוש" • לקריאת קטע מהקריאה היום:

"אנחנו קוראים לכם לעצור את גירושם של מבקשי המקלט מאריתריאה ומסודן, גברים ונשים הנושאים בגופם ובנפשם את הצלקות המחרידות מבריחתם וממחנות העינויים בסיני, ילדים שנולדו בישראל, המבקשים מאיתנו רק דבר אחד: לחיות", כתבו הסופרים בגילוי הדעת. "למול גל הפליטים האדיר השוטף את המערב ואת יבשת אפריקה, מספר מבקשי המקלט השוהים בישראל מהווה פחות מחצי אחוז מאוכלוסייתה, ושעריה נעולים בפניהם מאז 2012. לישראל אין בעיית פליטים ואין לה כל קושי כלכלי לקלוט וליישב אותם... ההיסטוריה שלנו כעם מתהפכת בקבר הזה שכורים לה. אסור שיהודים ירדפו ויגרשו פליטים, אסור שמדינת ישראל תחולל את האסון ההומניטרי הזה, ובידיכם הזכות למנוע אותו. גירוש מבקשי המקלט צפוי להתחיל לקראת יום השואה. אנו קוראים לכם לפעול במוסריות, באנושיות ובחמלה הראויות לעם היהודי, ולעצור מבעוד מועד את גירוש הפליטים אל הגיהנום שממנו נמלטו. אחרת לא תהיה לנו תקומה". כלשונם.

מ"המטה העולמי למען שלימות התורה, העם והארץ נמסר בתגובה: פשוט לקרוא ולא להאמין... איפה הם היו בשעה שגרשו אלפי יהודים בגוש קטיף, עמונה ועוד. ולצערנו עדיין ממשיכים לפנות מקומות בהם דרים יהודים בארץ ישראל. די לצביעות!, אין לנו אלא דברי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א על כך שארץ ישראל ועלינו להלחם על כל מה שפוגע בשלימות התורה, העם והארץ, ולצערנו מצב המסתננים כיום בארץ פוגע בשלושת השלימויות.

לנו לא נשאר אלא להתפלל לקב"ה שיזרז כבר את התגלותו המלאה והמיידית של הרבי מלך המשיח שליט"א תכף ומיד ממש!

על ה"משחק" בין ישראל לחמאס

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...