• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

היום: הרס וגירוש יהודים בשכונת "נתיב האבות" שבגוש עציון

היום (רביעי) בבוקר מאות שוטרים השתתפו בהחרבת וגירוש יהודים משכונת "נתיב האבות", ההרס החל עם גירוש מאות יהודים פעילים שבאו להגן במסירות נפש נגד הריסת המבנה הראשון בשכונה • יודעים דברי זעקתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שיש לעמוד בתוקף ולא למסור אף ‏שעל!! • הכתבה המלאה
היום: הרס וגירוש יהודים בשכונת "נתיב האבות" שבגוש עציון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

היום (רביעי) בבוקר מאות שוטרים השתתפו בהחרבת וגירוש יהודים משכונת "נתיב האבות", ההרס החל עם גירוש מאות יהודים פעילים
שבאו להגן במסירות נפש נגד הריסת המבנה הראשון בשכונה • יודעים דברי זעקתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שיש לעמוד בתוקף ולא למסור אף ‏שעל!! • הכתבה המלאה

היום (רביעי) בבוקר מאות שוטרים השתתפו בהחרבת וגירוש יהודים משכונת "נתיב האבות", ההרס החל עם גירוש והחרבת המבנה הראשון במבצע מכפיר זה בישוב אלעזר שבגוש עציון.

במהלך הלילה שהו במקום מאות בני נוער וגם תושבים מבוגרים מהאזור שבאו להגן במסירות נפש שלא מתוך כוונה לאלימות וטרור כלפי השטרים אלא אך ורק להגן על אדמת ארץ הקודש מפני הריסתה ומסירתה לערבים היל"ת.

מ"המטה העולמי למען שלימות התורה העם והארץ" נמסר: ידועים דברי זעקתו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א משיחת מוצאי שבת פרשת אחרי-מות תשל"ח לפני ארבעים שנה בדיוק: יש פסק-דין ברור שאפילו כשיש ספק-ספיקא שגויים ילכדו את הארץ אז יוצאים עליהם בכלי-זיין, כל שכן וקל וחומר ‏היום — שיש ידיעה ברורה, שהם רוצים לכבוש את הארץ — הרי ברור שיש לעמוד בתוקף ולא למסור אף ‏שעל!! ובמיוחד עתה, שכל ערי ישראל הן בגדר "עיר הסמוכה לספר"!‏.

כאמור הבוקר מאות שוטרים וכוחות צבא הגיעו לשכונת נתיב האבות והחלו בגירוש מאות שהתבצרו במקום על מנת למחות על המטרה להרוס את מבנה הנגרייה בישוב מסגרת המבצע להריסת עוד בתים בשכונה. חלק מהשוטרים חסמו הגישה לאזור הנגרייה כשהם חמושים בכלי נשק ארוכים. תושבים הגיעו למחות במקום וקראו לשוטרים לסרב פקודה. "בשביל זה התגייסתם?", צועקים התושבים. במשך זמן רב מנעה המשטרה מעיתונאים להיכנס לאזור הגירוש.

חלק מהנערים התבצרו במסירות נפש בתוך כוורות צמיגים בנגרייה. השוטרים פתחו את הביצורים באמצעות שימוש בדיסקים וכלי פריצה שונים, תוך שהם עובדים בצורה מסכנת ומתיזים גיצים במרחק 0 מהמתבצרים.

איש ארץ ישראל העסקן הרב ברוך מרזל תוקף ברשת החברתית את אנשי "הבית היהודי": לחכים של הבית היהודי אפילו לא היה את האומץ להגיע ולהיות איתנו במאבק לנצל את החסינות למנוע את אלימות השוטרים הכסאות יותר חשובים מארץ ישראל.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אומר בעקבות הגירוש "עצוב מאוד שהגענו לרגע המחפיר הזה של אובדן שליטה ושלטון. אומרים לנו שזה הוא שלטון החוק ואנו אומרים שזהו אובדן השלטון והרס החוק. לא רק מבנה תמים ייהרס הבוקר בנתיב האבות, גם חוק העם הריבון בארצו ייפגע תחת די ניין ההרס".

"לפני 70 שנה בדיוק הכירו אומות העולם בזכותנו להקים מדינת ישראל ובו ביום גוש עציון נכנס לקרב האחרון שלו - הקרב על ירושלים. הגיעה תורה של ממשלת ישראל להכיר בעובדת שלטון ישראל בכל חבלי הארץ ואין מתאים מגוש עציון שהולך בנתיב אבותיו להתחיל את הצד ההיסטורי הזה של החלת הריבונות".

בתוך כך, אישר היועץ המשפטי לממשלה מתווה שעשוי להציל שישה מ-15 הבתים המיועדים להריסה בשכונה. על פי המתווה ינוסרו מהבתים חלקים קטנים המצויים על קרקע פלסטינית פרטית ולבתים המנוסרים יינתן היתר בניה זמני שיהפוך אותם לחוקיים. בכך מקווים בשכונה ניתן יהיה להפוך את פסיקת בג"ץ שפסל את מתווה הניסור, למרות העובדה שהמדינה תמכה בו.

צילום: חזקי ברוך (ערוץ 7).

resizedimg111620.jpg

resizedimg111636.jpg

resizedimg111637.jpg

resizedimg111638.jpg

resizedimg111651.jpg

resizedimg111650.jpg

resizedimg111640.jpg

resizedimg111646.jpg

resizedimg111664.jpg

resizedimg111657.jpg

resizedimg111659.jpg

מדוע שעכשיו נתניהו יראה צורך לבנות בחברון? // טור זועק

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...