• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

אלאור בכלא • הגאווה הציונית מתה

גיבור ישראל אלאור אזריה נכנס לכלא הצבאי בגלל שהצליח להרוג מחבל. מאות תומכים ליוו אותו לכלא בהפגנה נגד הממשלה הציונית. במקביל, עלה פרוייקט תמיכה ציבורית במשפחת אזריה אלאור לפצות אותם קצת על הסבל שהם סובלים ממשלת החידלון
אלאור בכלא • הגאווה הציונית מתה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

גיבור ישראל אלאור אזריה נכנס לכלא הצבאי בגלל שהצליח להרוג מחבל. מאות תומכים ליוו אותו לכלא בהפגנה נגד הממשלה הציונית. במקביל, עלה פרוייקט תמיכה ציבורית במשפחת אזריה אלאור מתוך תיסכול של העם נגד מהלכי הממשלה, לנסות לפצות את משפחת אלאור על הסבל ועגמ"נ מכל מוסדות ממשלת המחדל ליכוד חרדים דתיים.

עוד מסמר בארון המתים של "כוחי ועוצם ידי" של הגאווה הציונית. והפעם במודעת אבל רשמית של ישראלים מאוכזבי הציונות בדף תמיכה בגיבור ישראל אזריה אלאור שנכנס אתמול לכלא. "בצער רב אנו מודיעים על מות עמוד השדרה הלאומי" נכתב במודעה, "ההלויה התקיימה היום בבית הקברות הצבאי בכלא 4 צריפין". בתחתית מודעת האבל: "יושבים שבעה עד להחלטת הרמטכ"ל. על החתום - עם ישראל"

לפרוייקט התמיכה

מיזם חדש מבקש לפצות את משפחתו של אזריה עבור עוגמת הנפש שעברה. "לוחם מצטיין הולך לכלא, האויב צוהל, וחיילנו מתוסכלים"

SV

תמונת הנושא של מיזם התרומות:  יושבים שבעה על עמוד השדרה הלאומי

 

מיזם חדש לגיוס המונים עבור לוחם כפיר שחיסל מחבל אלאור אזריה ונכנס הבוקר (ד') לכלא 4 בצריפין. היוזמים מבקשים לפצות את הלוחם" על עוגמת הנפש שעבר". בכיתוב מצמרר הוסיפו יוזמי הגיוס מודעת אבל פיקטיבית לאלאור, סביבה נכתב: "זה היה יכול להיגמר כך (אלאור היה נהרג – ל"ע) ואז אחרי יומיים היו שוכחים את אלאור ואת המשפחה".

 היעד שהציבו היוזמים הוא גבוה יחסית ועומד על 220 אלף ש"ח, ונפתח במקביל לכניסת אזריה לצריפין. "אל דאגה – אלאור חי וקיים", הבהירו בנוגע למודעת האבל, "אבל…אם זה היה נגמר חס וחלילה במותו של אלאור אחרי יומיים היו שוכחים אותו ואת המשפחה… כפי שלצערנו משפחות נפגעות טרור רבות נשכחות.  לכן אנחנו מלווים את אלאור ומשפחתו  יום יום, שעה שעה, דואגים להם, מגייסים מימון לתמיכה בהם, ומראים שעם ישראל לא נוטש אותם! ובנוסף… לוחם מצטיין הולך לכלא, האויב צוהל, וחיילנו מתוסכלים...! כתבו.

היוזמים הדגישו כי כל התרומות יועברו למשפחת אזריה. "אביו של אלאור עם בעיות בריאותיות קשות, האם בכאב עמוק ואלאור בכלא ואינו יכול לעזור. כשאלאור יצא מהכלא הוא יתחיל את החיים. ביתרון בזכותכם ועם תמיכה חזקה וחיבוק. צריכים את עזרתכם כדי שהמילה האחרונה תהיה שלנו, עם ישראל ולא של הטרור האיסלמי!", סיכמו.

יש לציין כי לא מדובר במיזם גיוס ההמונים הראשון עבור אזריה. שרון גל פתח פעמיים מיזמים דומים עבור מימון צוות ההגנה של הלוחם.


איילת לאש, העומדת מאחורי המיזם, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "עכשיו תורנו לתת גב לאלאור, להוכיח לו ולמשפחתו שעם ישראל איתו, תומכים בו ומלווים אותו!. אלאור אזריה, לוחם מצטיין, נכנס היום לכלא אחרי שחיסל מחבל. על העוול, על עגמת הנפש ועל הייסורים שעברו עליו ועל משפחתו, אנחנו רוצים לפצות".

"בואו נוכיח לאלאור שעם ישראל איתו, לא מפקיר אותו, לא מפנה לו גב. כי כעת, אלו שצוחקים הם המחבלים. אנחנו חייבים את עזרתכם", סיכמה.

12 שנה לגירוש • חשבון (הדם הוא) הנפש // יפתח לוזייה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...