• ב"ה ימות המשיח!
  • ט' אדר ב' התשפ"ד (19.03.2024) פרשת ויקרא

ביבי נתניהו הרס עוד ישוב יהודי

ממשלת ישראל כל שריה ויועציה רודפת את נערי הגבעות כדי להחזיר את הכל לערבים, הרסה היום (שני) את הישוב 'מגיני ארץ' במורדות הר ברכה בשומרון. כוחות הרשע הרסו בית כנסת מקומי, שתי סככות, דיר עיזים, והחרימו ציוד בשווי אלפי שקלים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ממשלת ישראל כל שריה ויועציה רודפת את נערי הגבעות כדי להחזיר את הכל לערבים, הרסה היום (שני) את הישוב 'מגיני ארץ' במורדות הר ברכה בשומרון. כוחות הרשע הרסו בית כנסת מקומי, שתי סככות, דיר עיזים, והחרימו ציוד בשווי אלפי שקלים.

לפני מספר שנים החליטה הממשלה שריה ויועציה לסמן את החלוצים האמיתיים של ארץ ישראל "נערי הגבעות", כאויב העיקרי. שיתוף הפעולה המדהים להדרת החלוצים כולל את כולם: הממשלה, כוחות הביטחון, שב"כ, עיתונות, טלוויזיה, חברי הכנסת, לעשות דה - לגיטימציה לכמה מאות נערים, קטינים בחלקם, בעלי מסירות נפש אמיתית על תורה ומצוות אהבת העם והארץ. 

מזה כמה שנים שאלוף פיקוד העורף ופיקוד מרכז מוציאים צווי הרחקה דרקוניים ומעצרים מנהליים לעשרות (!!) נערים ובוגרים שנחשדים בהפשע הנורא להסתובב על גבעות טרשים בארץ ישראל, ולהוסיף חטא על פשע, לבנות שם בית עראי, והפשע הכי גדול, לנסות להתבסס ולהתפרנס למחייתם מאותו מקום.

ההחלטה התקיפה לא לאפשר ישוב יהודי בשום מקום, גם בשטחי C מביישת אפילו את בגין ושרון, המאסטרים שקבעו את הכלל שבשביל "שלום" (עם מי?) צריך לנקות את היהודים מהשטח. "יודנריין" בלשון המוכרת.

צווי ההרחקה והמעצרים המנהליים מלבד הריסות הישובים, אינם יוזמה פרטית של אלוף פיקוד. זה לא היה קורה בלי ידיעה ברורה של ראש הממשלה, שר הביטחון ואישור שניהם לפעולת ההשחתה להמשיך ולרדוף אחרי מספר בחורים או משפחות צעירות שהחליטו לחיות במסירות נפש כל גבעת טרשים שאין לה דורש בשומקום בארץ ישראל.

הניסיון הכושל להציג את פרשת דומא כרצח בכל כלי התקשורת, שגרר אחריו הצהרות של שלושה שרים בממשלת ביבי משנה שעברה, (כולל בנט) שצריך להכיל עונש מוות על כביכול "מחבלים יהודיים", העידו על הפחד הנורא מכל של ממשלת המחדל, שמא ואולי יהיה להם יותר קשה להחזיר את כל השטחים אם יהיו שם עוד כמה ישובים חדשים. ועד היום לא הוגש כתב אישום נגד עצורי דומא שעונו עינויי אינקוויזיציה במרתפי השב"כ.

חלוצים אמיתיים אלה שמסתובבים בלי נשק, בלי הגנת צה"ל שהם לא מבקשים אותה, בלי מימון ממשלתי או של גופים ציבוריים בדוגמת "גוש אמונים" שהקימו את הישובים הראשונים בשומרון, אלא פועלים לבד באמצעים פרימיטיביים כדי לשמור על ארץ ישראל בשביל כולנו, נגד כוונות הרשע של ממשלת הזדון.

= = = 

"כל ילד בן 14 שמבקר בגבעה מקבל צו מנהלי"

 משה שחור , עצור בכלא אשל כיוון שסרב להתחייב כי לא יפר את צו ההרחקה המנהלי הקיים כנגדו. שחור פונה מכלא אשל במכתב לאלוף הפיקוד וקורא לו לבטל את הצווים המנהליים כנגד יהודים . "תמיר, אני רוצה להגיד לך שאלף צווים לא ימחקו לי את החיוך מהפנים "

 לאחר שסרב להשתחרר בתנאים מגבילים ונעצר עד לתום ההליכים בהוראת סגן נשיא בית משפט השלום בירושלים, השופט יהושע צימרמן, פונה משה שחור (18), תושב רמלה מבית הכלא אלה בבאר שבע בו הוא עצור, במכתב אל אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי, בבקשה להפסקת הרדיפה וביטול הצווים המנהליים.

 כזכור, שחור נעצר לפני כחודשיים בירושלים בחשד כי הפר את הצו המנהלי אשר הוצא כנגדו. שחור סרב להשתחרר מהמעצר לאחר ששוב קיבל הארכה לצו המנהלי (צו חמישי בתוך תקופה של שלוש שנים), הכולל מעצר בית לילי, הרחקה מיו"ש, ירושלים, ואיסור יצירת קשר עם כמות גדולה מחבריו.

 "הרי אתה לא חושב, תמיר, שגם במקרה שנער נפגש עם חבר לאכול פיצה למס' דקות, מדובר באמת באירוע שעשוי להוות סכנה לשלום האזור. להיפך, זה מראה בבירור שהצו הזה נועד לחסל את "נוער הגבעות" באצטלה של שמירה על בטחון המדינה" – כותב שחור במכתבו. "האם אתה באמת מצפה שביום אחד נער צעיר ינתק את כל קשריו הטובים מחבריו ומבית המדרש בו הוא לומד?! וכל זה ללא שום סיבה או נימוק!".

 "כשנעצרתי בי"ח סיון, כרגיל השופט הציע לי להשתחרר ולחתום שאקיים את הצו המנהלי ולא אדבר עם מי שאסרת עלי לדבר איתו, אבל אני החלטתי שנמאס לי" – ממשיך שחור. "לא, הפעם אני לא אחתום, ולא אקבל עלי את הצו שמנתק אותי מחברי ומהסביבה הקרובה שלי. לא, אני גם לא אקבל עלי את הצו שמרסק את המשפחה שלי, וכל זה בלי שום הסבר. נמאס לי, כי אני חושב שזכותם של של יהודים – בודאי בארץ ישראל – לחיות כמו יהודים, לחלום כמו יהודים, ולהגשים את החלום של עם ישראל ב- 2000 שנות הגלות".

 שחור מתאר במכתבו מציאות לפיה בשלוש השנים האחרונות הפכו הצווים המנהליים לבדיחה עצובה ולדבר שבשגרה. כל ילד בן 14 שמבקר בגבעה מקבל צו מנהלי שפוגע בחירותו ומנפץ את חייו הפרטיים. "מדובר בכמות הזויה של צווים שניתנו ללא כל שיקול, סיבה או הבחנה, אלא למטרה אחת ויחידה והיא לחסל את התופעה שנקראת "נוער הגבעות" שכנראה לא מקובלת על גורמים מסוימים בשלטון".

 רבקה שחור, אימו של משה מתארת מערכת נקמנית שעוצרת אותו ללא הרף, ולאחר  ולא נמצא קשר בינו לבין מספר חשדות שהפילו עליו, המערכת מוציאה לו צו לאחר צו "אם מעצרי הבית לא היו מספיקים, הרי שכל הזמן מעדכנים את רשימת החברים שאסור לו ליצור קשר. אם הוא לומד בישיבה בצפת, מכניסים לרשימה את החברים האלה. הוא עבר ללמוד בישיבה בירושלים, קיבל הרחקה מירושלים ואיסור יצירת קשר עם תלמידים מישיבה. אין לו חיים הוא נרדף. הם עוצרים אותן בתואנות שווא כדי לתת לו את הצווים האלה".

 למרות שרבקה היתה שמחה לראות את משה חוזר הביתה, לתנאים האלה היא לא מוכנה. "חלק משזה שהוא לא רוצה להשתחרר, מתוך התחשבות בנו. המעצר הלילי הוא בבית שלנו, אנחנו לא מסוגלים לחשוב על כך ששוטרים יחזרו לדפוק בדלת או לצלצל באינטרקום בכל שעה משעות הלילה. יש כאן משפחה עם ילדים. הצו מבקש להטריד אותנו ולכן הוא לא רוצה לחזור הביתה. לא יכולה לקבל אותו הביתה בתנאים האלה, זה פוגע בנו כמשפחה".

 "אני לא רואה איך מאפשרים עתיד לו ולנערים האלה. משיחות עם הקצינות מבחן שליוו אותו, אני מבינה את גודל האבסורד. אין דבר כזה במדינת ישראל. כל נוער שמוגדר בסיכון, מנסים לעשות הכל כדי לשקם אותם ולא להגיש נגדו כתבי אישום. נוער הגבעות בדיוק הפוך. לא מאפשרים להם שיקום בשום אופן. המדינה נלחמת בנוער הזה מלחמת חרמה ולא מאפשרת לו חיים רגילים, במקום לעשות זאת נגד המחבלים שבאמת מכים בנו" – היא אומרת בצער.

 "תמיר, אתה נכנסת לתפקיד האלוף לא מזמן, ולצערי אתה ממשיך בדרכם של קודמיך, וממשיך להוות חותמת גומי ולחתום על צווים מנהליים בצורה שרירותית וללא בדיקת העובדות" – כותב אליו משה ומסיים אותו בקריאה לבטל את הצווים המנהליים כנגד יהודים "שכל פשעם הוא שרצו בטובת העם היהודי בארצו ובתורתו. כל שבוע אנחנו שומעים בחדשות על עוד פיגוע או ניסיון פיגוע, זריקות אבנים בכבישים הפך לדבר שבשגרה, נדרסים ונדקרים יהודים בכל רחבי א"י, ואתה מתעסק ביהודים?! בקיצור, תמיר, תתחיל לטפל במה שבאמת מסכן את בטחון העם והארץ, ולא ביהודים שמוכנים למות למען העם והארץ".

 עו"ד נתי רום שייצג את שחור מטעם ארגון חוננו, קבל על החלטת בית המשפט להורות על מעצרו של שחור עד לתום ההליכים ובתגובה למעצרו של שחור מסר "עצוב מאוד לראות נערים, רובם קטינים, ללא כל עבר פלילי שמנותקים בגסות מכל שגרת חייהם, חברים, משפחה, בית ספר, עבודה, למשך תקופות ארוכות ללא החלטה שיפוטית בעניינם".

 את חיצי הביקורת הפנה עו"ד רום כלפי השימוש שעושים האלופים נומה וידעי בצווים המנהליים, "מדובר בהליך בלתי מתקבל על הדעת. לוקחים צווים שבמהותם הם אמצעי חירום כלפי מקרי קיצון של סיכון חיים, צווים שמיועדים לתקופות קצובות, עד שעניינים אלו יוכלו להבחן בפני שופט, והופכים אותם לאמצעי ענישה קבוע של נערים שפעילותם לא מוצאת חן בעיני האלופים, וזאת למשך תקופות של שנים. ברור שיש כאן טעות בשיקול הדעת".

 לסיום, התייחס עו"ד רום גם להתנהלות המשטרה "אנחנו שומעים לא מעט על המחסור במשאבים שמונע טיפול בבעיות עבריינות אמתיות ורציניות בארץ, כמו הפשיעה בדרום תל אביב, תופעת גניבת הרכבים, פשע מאורגן ועוד. איפה המשאבים, אתם שואלים? הם נמצאים ביחידות שלימות שהוקמו אך ורק לטיפול בנערים קטינים ביהודה ושומרון בצורה שאף עבריין אחר, לא משנה חומרת פשעיו, לא היה זוכה לה".

 את מכתבו חתם שחור "תמיר, אני רוצה להגיד לך שאלף צווים לא ימחקו לי את החיוך מהפנים."

 

ט"ו באב תשע"ז: אלף מתפללים הגיעו ליוסף הצדיק

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...