• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

היום: פיגוע דריסה בהר חברון הסתיים בנס

היום (שלישי) התרחש בשעות הצהריים "פיגוע דריסה" בסמוך לחברון. מחבל שנהג במכונית ניסה לדרוס כוח של חיילים יהודים שעמד בצומת בית ענון. הרכב פגע בחייל ובחיילת וחסיד ה' הם רק נפצעו קל. החיילים שהיו במקום ירו במחבל והוא חוסל • לדיווח המלא
היום: פיגוע דריסה בהר חברון הסתיים בנס
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

היום (שלישי) התרחש בשעות הצהריים "פיגוע דריסה" בסמוך לחברון. מחבל שנהג במכונית ניסה לדרוס כוח של חיילים יהודים שעמד בצומת בית ענון. הרכב פגע בחייל ובחיילת וחסיד ה' הם רק נפצעו קל. החיילים שהיו במקום ירו במחבל והוא חוסל.

עדויות מהשטח מראות כי לפני שהמחבל דרס את החיילים הוא ביצע סיבוב וחצי בכיכר הסמוך למקום ורק אז האיץ לכיוונם.

זכי יהב, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "ראינו שני צעירים, כבני 20, מתהלכים בהכרה מלאה, כשהם סובלים מחבלות בגפיים התחתונות וגם בפנים, לאחר שנפגעו מהרכב. העלינו אותם על ניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים במצב קל ויציב, תוך כדי כך שנעשות להם בדיקות והם מקבלים טיפול רפואי". לדבריו, היה גם חייל נוסף שנפגע קל מאוד והוא טופל במקום.

יש לציין שהפיגוע התרחש לאחר התפרעויות אלימות במזרח ירושלים, בסליוואן ובעיסאוויה, בהן נפצע שוטר מאבן ברגלו ופונה לבית החולים במצב קל, וכן נגרם נזק לניידת משטרה.

העולם היהודי כולו מאחל לפצועים היקרים רפואה שלימה ושיזכו לחזור הביתה בקרוב ממש.

אמנם בחסדי שמיים פיגוע זה הסתיים בנס ובמותו של מחבל אכזר שזמם לפגוע ביהודים חפים מפשע. ואנו מודים לה' יתברך על הניסים, אבל ביחד עם זאת מבקשים כבר את הנס הסופי "הגאולה האמיתית והשלימה" תכף ומיד ממש.

אסירי ציון זרוקים בכלא הציוני ללא משפט

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...