• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

להשיב את מפתחות הר הבית

פרופ' אריה אלדד: נציג הוואקף אמר "עכשיו תצטרך המשטרה למצוא גורם שיסכים לקבל את המפתחות ולא בטוח שתמצא" אז אני דורש מהר מהר לנצל את ההזדמנות : אני מוכן לקבל את המפתחות. הנה ההזדמנות להיפטר מהוואקף ולחזור להיות ריבונים בהר הבית • הסיפור המלא
להשיב את מפתחות הר הבית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פרופ' אריה אלדד: נציג הוואקף אמר "עכשיו תצטרך המשטרה למצוא גורם שיסכים לקבל את המפתחות ולא בטוח שתמצא" אז אני דורש מהר מהר לנצל את ההזדמנות : אני מוכן לקבל את המפתחות. הנה ההזדמנות להיפטר מהוואקף ולחזור להיות ריבונים בהר הבית

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע

אני כבר מודיע לכם שאני מתנדב. 
המשטרה הציבה מגנומטרים בכל הכניסות לערבים להר הבית. הדגש הוא על ערבים כי יהודים ותיירים עוברים מגנומטרים כבר הרבה שנים. עכשיו הערבים לא מוכנים לעבור בדיקה כי זה פוגע בחופש הפולחן שלהם. זה הגיוני. עד היום הכניסו זיקוקים ורימוני עשן ובקבוקי תבערה חופשי חופשי ולא בדקו אותם בכניסה כדי לא לפגוע ברגשותיהם. המופתי לא מוכן להיכנס דרך מגנומטר. הוא ראש המועצה האיסלמית העליונה, יורשת הטעד הערבי העליון, יושב על כסאו של חאג' אמין. הוא יעבור בדיקה אצל יהודים? נציג הואקף אמר "עכשיו תצטרך המשטרה למצוא גורם שיסכים לקבל את המפתחות ולא בטוח שתמצא" אז אני דורש מהר מהר לנצל את ההזדמנות : אני מוכן לקבל את המפתחות. הנה ההזדמנות להיפטר מהואקף ולחזור להיות ריבונים בהר הבית.

■ לפני חמישים שנה, משה דיין אילץ את הרב הצבאי דאז, שלמה גורן לעזוב את שטח הר הבית תוך איומים,  ומסר את מפתחות הר הבית לוואקף בגלל שחיתות אישית. (ראה בקישורים לכתבה) ממשלת ישראל ממשיכה במחדל חוסר המשילות בהר הבית, שיותר מכל מסמל את החולשה של הממשלה. בחמישים השנים האחרונות היו הרבה מאד הזדמנויות לתקן את המצב, כמו גם בפעם הזו, ושוב החזירו את הר הבית לצוררים מהפחד מה יאמרו הגוים, אותה הנהגה פחדנית מאז מלחמת ששת הימים, שמעודדת טרור ופיקוח נפש.

■ לפני עשרות שנים, הרבי שליט"א מלך המשיח אמר ביחידות לחברת הכנסת לשעבר גאולה כהן, שאם ישראל תמשיך בוויתורים, יצטרכו לכבוש מחדש את ירושלים. וזה מה שקורה היום, שהר הבית ומקום בית המקדש - המקום הקדוש ביותר בעולם, ותמורת נבואת ישעיהו ש"ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים", ו"ונהרו אליו כל הגוים", הפך מקום המקדש ע"י ממשלת ישראל למקור השראה לטרור האיסלאמי העולמי.

 ■ ח"כ אבי דיכטר (ליכוד, ראש השב"כ לשעבר) יו"ר ועדת חוץ וביטחון: אחר הצבת המגנומטרים בכניסה להר הבית: "העובדה שהווקף הפך להיות ריבון בהר הבית הסתיימה בשישי האחרון". הוא מוסיף: "הערבים עברו שם לקמפיין חדש לפיו 'הר הבית שווה אל אקצא'. הם מנסים לגרום לכך שתהיה בעיה ליהודים לעלות להר הבית. אל אקצא מוגדר כמקום השלישי בקדושתו לאסלאם, וכן כשם שאף אחד שאינו מוסלמי לא יכול להיכנס למכה ולמדינה, הם רוצים לעשות זאת גם בהר הבית, אך ההר יהיה בשליטה של משטרת ישראל".

יחד עם זה, נמשכת ההתנכלות של המשטרה ליהודים שרוצים לעלות להר הבית. בימים האחרונים נמנעה עליית יהודים להר הבית, (בניגוד לחוק המדינה), למרות "שליטת" המשטרה במקום. תפקיד המשטרה הוא לשמור על הסדר והביטחון למרות הקשיים, ולא למנוע מיהודים שרוצים לעלות להר הבית במקומות המותרים. ובפרט בימים אלו כאשר קיימת בהר הבית נוכחות מוגברת של המשטרה, וחלק גדול מהמוסלמים לא מגיעים להר כי לא מוכנים לעבור בעמדות הבידוק שהיו צריכות להיות שם תמיד. ראה גם בכתבה "אחרי 50 שנה הר הבית בידינו"

רוני אלשיך: המחבל המנוטרל קם וניסה לחטוף נשק

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...