• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

ניצלו בנס מלינצ' ונעצרו

בסביבות השעה 7:00 הבוקר הגיעו לכביש 60 צפונית לעפרה כ-20 ערבים ימח שמם מאזור הכפר סילוואד שרגמו כלי רכב באבנים בזה אחר זה. שניים מנוסעי אחד הרכבים ביצעו ירי לאחר שחשו בסכנת חיים, וכתוצאה ממנו נפצע אחד הפורעים ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים. היהודים נעצרו ונחקרו ע"י המשטרה במשך שעות ארוכות בשעה שמיידי האבנים ממשיכים לפעול באין מפריע
ניצלו בנס מלינצ' ונעצרו
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כל רגע במעצר מתדלק את המחבלים (מערכת הקול היהודי)

בסביבות השעה 7:00 הבוקר הגיעו לכביש 60 צפונית לעפרה כ-20 ערבים ימח שמם מאזור הכפר סילוואד שרגמו כלי רכב באבנים בזה אחר זה. שניים מנוסעי אחד הרכבים ביצעו ירי לאחר שחשו בסכנת חיים, וכתוצאה ממנו נפצע אחד הפורעים ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים. היהודים נעצרו לחקירות ע"י המשטרה למשך שעות ארוכות חקירות בשעה שמיידי האבנים ממשיכים לפעול באין מפריע.

לאחר שמונה שעות במעצר - ישוחררו המתיישבים שירו לעבר מיידי אבנים. מפגינים התייצבו מול תחנת המשטרה במהלך חקירתם

שני הנוסעים שירו הבוקר (רביעי, כ"א אייר) לעבר פורעים ערבים שרגמו את רכבם באבנים צפונית לעפרה, ישוחררו בקרבו לביתם, לא לפני שיחתמו על התחייבות שלא ליצור קשר ביניהם.

"לא היה מקום מלכתחילה לעצור את השניים", אמר עו"ד איתמר בן גביר שייצג את אחד העצורים. "אנו דורשים מהמשטרה לאתר ולעצור עוד היום את כל מיידי האבנים שהשתפו בניסיון הרצח כלפי היהודים".

עו"ד עדי קידר שייצג את העצור השני, מטעם ארגון חוננו, מסר כי "מצער מאוד שני האזרחים שבשעות בוקר נקלעו לאירוע טרור ובפעולה נחושה מנעו פגיעה בחיי אדם, מוצאים עצמם מזה שעות רבות בחדרי החקירות כאחרוני העבריינים, בעוד שהמחבלים והפורעים מהלכים חופשי. משטרת ישראל ממשיכה את הקו המגמתי באכיפה בררנית נגד יהודים בלבד תוך הפקרת חיי הארחים והזנחת ביטחונם של האזרחים באיו"ש", אמר קידר.

מחוץ לתחנת המשטרה בשער בנימין, שם נחקרו השניים, התאספו כעשרים מפגינים לאחר שתנועת עוצמה יהודית ארגנה הפגנת מחאה על חקירת השניים. המפגינים מחו על חקירת השניים ועיכובם ודרשו לשחררם ותחת זאת לעצור את הפורעים.

צבי סוכות ממארגני ההפגנה מסר: "לא נתפס ששר הביטחון ליברמן הופך דווקא את הקרבנות לאשמים. התושבים צריכים לקבל אות הוקרה ממדינת ישראל, וכל רגע במעצר מתדלק את המחבלים להמשיך בידויי האבנים".

משעות הבוקר יידו ערבים אבנים ותקפו אזרחים וכוחות צה"ל בכ-20 מוקדים ברחבי יהודה ושומרון. מספר כלי רכב נפגעו. עד כה לא דווח על עצורים מקרב הפורעים, ובמקרים רבים מדווחים התושבים על אזלת יד של צה"ל בטיפול בפורעים וזמן הגעה ממושך למקום האירוע.

בסביבות השעה 7:00 בבוקר הגיעו לכביש 60 צפונית לעפרה כ-20 ערבים ימח שמם מאזור הכפר סילוואד שרגמו כלי רכב באבנים בזה אחר זה. על פי הדיווחים, שניים מנוסעי אחד הרכבים ביצעו ירי לאחר שחשו בסכנת חיים, וכתוצאה ממנו נפצע אחד הפורעים ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את אחד הנוסעים מסר: "שני היהודים שנאלצו לירות מוסרים כי פעלו מטעמים של הגנה עצמית וסכנה לחייהם. השניים הותקפו על ידי עשרות פורעים שהמשיכו לידות אבנים גם לאחר שהירי בוצע באוויר".

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג נוסע נוסף ונמצא בדרכו לתחנת המשטרה מסר: "הבוקר מנעו שני אזרחים פיגוע טרור לאחר שנקלעו למארב מתוכנן מראש, של עשרות מחבלים שהמתינו בצורה מאורגנת ומתוכננת במטרה לגרום למותם של ישראלים. על אף הפגיעה הקשה ברכבם של האזרחים ובכדי להתגונן ולמנוע פגיעה באזרחים נוספים, פרקו האזרחים והניסו את המחבלים תוך שהם מסכנים את חייהם. אנו תקווה שכוחות הביטחון ירכזו מאמץ אל מול הטרור הערבי וישימו ידם על המחבלים".

MM

 תמונה שפורסמה בפייסבוק לאחר התעללות המשטרה בקרבנות.

זה לא חדש שברגותי אוכל בשירותים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...