• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

משרד החינוך הרפורמי לישראל

בנוסף לחדירת ה"חינוך" הרפורמי למשטרה ולצבא, דיווחנו שמשרד החינוך החדיר ספר ריפורמי ללימודי "יהדות" כחובה בבתי הספר, שמאדיר את הנוצרים, המוסלמים, הרפורמים, מפנה את הילדים לאתרי השמאל הקיצוני, ואף מציג באופן חיובי את שבתאי צבי ימ"ש. משרד החינוך מתקצב מתחת לשולחן כת מרשיעי ברית ששולחת גרורות לטמא יהודים, בסך 911,000 ש"ח בשנים האחרונות. פרטים, מסמכים, וקישורים בכתבה.
משרד החינוך הרפורמי לישראל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בנוסף לחדירת ה"חינוך" הרפורמי למשטרה וגם לצבא, דיווחנו שמשרד החינוך החדיר ספר ריפורמי ללימודי "יהדות" כחובה בבתי הספר, שמאדיר את הנוצרים, המוסלמים, הרפורמים, מפנה את הילדים לאתרי השמאל הקיצוני, ואף מציג באופן חיובי את שבתאי צבי ימ"ש. משרד החינוך מתקצב מתחת לשולחן כת מרשיעי ברית ששולחת גרורות לטמא יהודים, בסך 911,000 ש"ח בשנים האחרונות. פרטים מסמכים, וקישורים.

משרד החינוך משקר. המשרד הצהיר במכתב רשמי כי התנועה הרפורמית אינה נתמכת על ידו, בה בעת שהוא מעביר לה מאות אלפי שקלים. מדובר בגנבת דעת והפרת אמונים בכוונת מכוון. 

ארגון חותם חושף את השקרים של משרד החינוך בכל הנוגע לקשר שבין המשרד לתנועה הרפורמית. מצד אחד מכחיש המשרד כל קשר לתנועה הרפורמית ומצד שני מתברר כי הוא מתקצב אותה במאות אלפי ₪.

 במענה לפניית ארגון 'חותם' נמסר מהממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד החינוך, כי "עמותת תל"מ – תנועה ליהדות מתקדמת בישראל, אינה מקבלת תמיכות מהמשרד ואין עמה כל התקשרות אחרת".

 אלא שנתונים שנמסרו לחותם מאותו הגורם בדיוק, מעלים שמשרד החינוך תקצב את התנועה בסכום של 180,999 ₪, וזאת במסגרת "תקצוב מרכזים להעמקת החינוך היהודי בבתי ספר ממלכתיים", וזאת מלבד תקצוב עמותות נוספות הקשורות לתנועה הרפורמית. גם בספר התקציב של משרד החינוך מופיע כי בשנת 2015 העביר משרד החינוך לתנועת ליהדות מתקדמת סכום של 235 אלף ₪. בשנת 2014 הועברו לתנועה בידי משרד החינוך 459 אלף שקלים.

 היום (ד') צפויה וועדת החינוך של הכנסת לדון בנושא הכנסת תכנים רפורמיים למערכת החינוך, ובין השאר בנתונים הללו.

 רק לאחרונה פרסם ארגון חותם דו"ח ובו ביקורת מקיפה על תכנית 'תרבות יהודית ישראלית' של משרד החינוך, וחשף תכנים רפורמיים ואף הפניות ללמידה באתרי שמאל קיצוני, במסגרת ספר לימוד של התנועה הרפורמית שאישר משרד החינוך.

 מארגון חותם נמסר בתגובה: "צר לנו שמשרד החינוך מאפשר לקבוצת מיעוט הנמצאת בשוליים של החברה הישראלית, להשפיע על החינוך של ילדי ישראל. רובו של הציבור, כולל בחינוך הממלכתי, מעוניין ביהדות אוטנטית ולא בחיקויים הבאים לידי ביטוי בתכנית תרבות יהודית ישראלית ושאר שיתופי הפעולה עם התנועה הרפורמית. אנו מציעים למשרד החינוך להנפיק נתוני אמת בהתאם לחוק חופש המידע ולא לנסות להסתיר את האמת מהציבור".

והקשר לגאולה, כמובן. כל אחד מאיתנו צריך לדעת ולהפנים, ששום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו,

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

R (1)

אורן חזן: ערפאת ימח שמו. אין עם פלסטיני.

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...