• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

משה זר מדבר על שופטי בג"ץ

גואל הקרקעות משה זר, משוכנע שההסטוריה לא תשכח את אלה שנתנו את הצו להרוס את תשעת הבתים בעפרה: גם שרון שהיה מפקדי ואהובי הפך למי שבגד בעם ישראל. מה שחסר בדבריו של משה זר, שללא שיתוף הפעולה של הממשלה עם בג"ץ, הגירוש לא היה יוצא לדרך. ואם כן, המגרשים בפועל הם הממשלה: נתניהו, ליברמן, ארדן ובנט.
משה זר מדבר על שופטי בג"ץ
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

גואל הקרקעות משה זר שהגיע השנה ל"גבורות", משוכנע שההסטוריה לא תשכח את אלה שנתנו את הצו להרוס את תשעת הבתים בעפרה: גם שרון שהיה מפקדי ואהובי הפך למי שבגד בעם ישראל. מה שחסר בדבריו של משה זר, שללא שיתוף הפעולה של הממשלה עם בג"ץ, הגירוש לא היה יוצא לדרך. ואם כן, המגרשים בפועל הם הממשלה: נתניהו, ליברמן, ארדן ובנט.

(ערוץ 7) איש ההתיישבות משה זר משוכנע שההיסטוריה תעשה חשבון עם כל אלה שהיו וממשיכים להיות שותפים להרס בתים בארץ ישראל, כלשונו.

"השופטים בבית המשפט העליון שוכחים שזה ירשם בהיסטוריה לזכות או לחובת מי שמחליט להרוס בתים בארץ ישראל. ובמקרה הפשע של הרס בתים בעפרה למרות שתמיד יש אפשרות לפצות את בעל הקרקע ולגמור את העניין אם אכן יש בעל קרקע.

אם יש יהודי שלא מבין את זה וחושב שמותר להרוס בתים בארץ ישראל אוי ואבוי לו והוא ירשם בהיסטוריה ואם לא מבינים את זה היום יבינו את זה מחר", אמר בראיון ליומן הצהריים של ערוץ 7.

לדבריו גם אריק שרון הוא דוגמא לאיש נערץ שהפך ברגע אחד לבוגד, "אריק שרון היה מפקדי ואהוב נפשי אבל כשהוא החליט לעקור את גוש קטיף ולעשות את הפשע הנורא הזה, אני מאז כבר לא קורא לו אהוב נפשי, אלא הוא מי שבגד בעם ישראל ואני לא מפחד לומר את זה ומצידי שהבנים שלו יעמידו אותי לדין.

הוא בגד בעם ישראל והרס בתים ומשפחות על לא עוול בכפם. אותו הדבר הולכים היום השופטים של בית המשפט העליון ומחליטים להרוס בתים של משפחות ביישוב עפרה, חרפה וכלימה להם ואם הם לא מבינים את זה היום הם יבינו את זה מחר".

גירוש עופרה אדר תשע"ז

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...