• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

לחץ אמריקאי על ישראל מביא קטסטרופה

בכל פעם שנשיא אמריקאי לוחץ על ישראל ומבקש לחלק את הארץ המובטחת הוא חוטף קטסטרופה". את הטענה הזו לא העלה אחד מרבני ההתנחלויות אלא העיתונאי הוותיק ביל קוניג, המסקר כבר 20 שנה את המערכת המדינית האמריקאית, מהן 16 שנים ככתב הבית הלבן.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"בכל פעם שנשיא אמריקאי לוחץ על ישראל ומבקש לחלק את הארץ המובטחת הוא חוטף קטסטרופה". את הטענה הזו לא העלה אחד מרבני ההתנחלויות אלא העיתונאי הוותיק ביל קוניג, המסקר כבר 20 שנה את המערכת המדינית האמריקאית, מהן 16 שנים ככתב הבית הלבן. 

אריאל כהנא, מעריב.

קוניג מפעיל מערכת חדשות עצמאית הנושאת את שמו. הוא מגדיר את עצמו כבעל השקפת עולם תנ"כית עם תמיכה מוצקה בישראל. מחקר לאורך השנים הוביל אותו למסקנה המפתיעה אך הבדוקה לדבריו כי "הנקודה המרכזית היא הלחץ. כאשר יש לחץ בא האסון. כאשר הוא נפסק האסון נמנע. אין כאן מקרה וזה כלל שלא ניתן להחיל אותו על מקרים אחרים. בדקתי יותר ממאה מקרים והעיקרון חוזר על עצמו בכל פעם", אומר קוניג בראיון ל-360 בעת ביקור נתניהו בבית הלבן. המחקר של קוניג פורסם בספר "עין בעין", שהודפס עד כה 21 פעמים, וכן בסרט הנושא את אותו שם. בימים אלה הוא מעדכן את המחקר שלו כך שיכלול אירועים שהתרחשו בימי הנשיא אובמה.


''יש מכנה משותף בין אירועים כמו הוריקן קתרינה ללחץ על ישראל''.
 
"הספר שכתבתי בודק מה התוצאות כאשר מנסים לחלק את ישראל, מה ההשלכות הנובעות מכך שנשיאים לוחצים את ישראל לחלק את הארץ המובטחת. יש מכנה משותף בין אירועים כמו הוריקן קתרינה, סופות הטורנדו החזקות ביותר, המתקפה על מגדלי התאומים, אסונות שחייבו את תשלומי הביטוח היקרים ביותר, אסונות הטבע הגדולים ביותר ועוד ועוד. יש יותר ממאה אירועים כאלה שנמדדו מאז ועידת מדריד ב-1991". 
 
קניג לא מסתפק בהצהרות ומביא גם דוגמאות לקטסטרופות שהתרחשו בעת לחץ אמריקאי על ישראל. "קח למשל את ועידת מדריד, שכונסה לאחר שהנשיא בוש האב קרא לישראל לעזוב את יהודה ושומרון ולחלק את ירושלים. באותו זמן שהוא הציג את הדרישה הזו, 'הסופה המושלמת' (כינוי להוריקן שפקד את ארה"ב באותה שנה – א"כ) פגעה בבית הנופש שלו במדינה מיין וגרמה לנזקים גדולים נוספים". 


דוגמא אחרת שנותן קוניג היא מתקפת הטרור המפורסמת ב-11 בספטמבר 2001, שהביאה לנפילת מגדלי התאומים. "ב-17 הימים שקדמו להתקפה הנשיא בוש עבד עם הנסיך עבדאללה, ששלט בסעודיה באותך תקופה, לגבי מהלך גדול לשלום. הוא התכוון לשאת נאום חשוב באו"ם על הנדון. זו הייתה הפעם הראשונה שבה נשיא אמריקאי התכוון לקרוא להקמת מדינה פלסטינית והם סיימו את עבודות ההכנה יום לפני ההתקפה הנוראה.

''בדקתי יותר ממאה מקרים והעיקרון חוזר על עצמו בכל פעם''.

"אירוע שלישי הוא הוריקן קתרינה, שפרץ כמה שעות לאחר שהנשיא בוש בירך את אריאל שרון על פינויים של 25 אלף איש מעזה וצפון השומרון. כמה שעות לאחר מכן קתרינה הפכה להיות הסופה הגדולה ביותר שארה"ב חוותה מעולם".
לדברי קניג, על הנשיאים להבין שיש השלכות לחלוקת ארץ ישראל. "הם צריכים לדעת שיש השלכות לחלוקת האדמה. יש לי למעלה מ-100 אירועים מתועדים המראים מה קורה כאשר מחלקים את הארץ המובטחת לאברהם יצחק ויעקב, המובטחת לעם ישראל, את יהודה ושומרון או מזרח ירושלים"

'הוריקן קתרינה פרץ כמה שעות לאחר שהנשיא בוש בירך את אריאל שרון על פינויים של 25 אלף איש מעזה וצפון השומרון''

 = = =

 

העיתונאי האמריקאי מדבר על הסכנה הקרובה מהסכר הגבוה ביותר בארה"ב שנמצא באוברוויל בקליפורניה, שניזוק קשה בסופות בתחילת בפרואר 2017, וכמה סימלי, שגובהו של הסכר לפי הנתונים הרשמיים, הוא בדיוק... 770 רגל... 

הסכר ניזוק קשות מסופות לפני כשבועיים (תחילת פברואר 2017) וחלקו נפרץ. הזרימה מהסכר כרגע בשליטה, עם התראת פינוי מיידי ל180,000 תושבים שעלולים להיות מוצפים בשינוי אפשרי של גשמים חזקים פלוס הזרימה הבלתי מבוקרת בסכר.

בתמונה: הסכר לפני הנזק

 

בתמונה: הסכר הפרוץ חלקית בלי יכולת לשלוט על כמות המים.

 

כחלון 'מלבין' לערבים 40,000 בתים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...