• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

הפינוי האלים שיפיל את נתניהו

כמו בפינוי נצרים ועמונה א', התקשורת בגיבוי שר המשטרה גלעד ארדן, משקרים, ומדווחים על כביכול "חומרים מסוכנים" שבידי המתבצרים בבית הכנסת. מה שהם לא מדווחים, זה שהשוטרים נתנו מכות רצח לשבוים היהודים באוטובוסים, אחרי שאזקו אותם ולקחו מהם את המצלמות. וכולם כבר שכחו שהממשלה שיקרה למתישבים.
הפינוי האלים שיפיל את נתניהו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תמונה: "הקול היהודי"

הפינוי האלים שיפיל את נתניהו

גם הפעם חבורת השלטון מהליכוד והבית ה"יהודי" לא ישרדו את הפינוי האלים. הממשלה לא למדה את הלקח, וגם המשטרה לא. מדוע הגירוש חייב להיות אלים?

כמו בפינויים הקודמים בעמונה ובנצרים, השוטרים האלימים מכים נערים ונערות אזוקים על האוטובוסים אחרי שאספו מהם את כל הטלפונים כדין "עצור", ואז, באין רואה, כגנבים שעושים מעשיהם במחשך, נתנו מכות רצח לשבוים היהודים - הנערים ונערות הקשורים בידיהם  ורגליהם, כדין "מסכן את הציבור".

וכדי לחפות על עצמם, באות כרגיל, דמעות התנין של בגיבוי שר המשטרה שהם כביכול "הותקפו ע"י חומרים מסוכנים". לאחר מכן יתברר, כפי שהיה בנצרים, שלהד"ם. למפונים היה לכל היותר צבע. ולא "חומרים מסוכנים". הם לא התכוונו להרוג שוטרים, רק להקשות עליהם את עבודת הפינוי.

שר המשטרה, כנראה שכחת, שרק לפני חודשיים הסכימו כל תושבי עמונה להתפנות מרצון, רק ביקשו אל תרמו אותנו. התחייבתם – תעשו. קראוונים, כפי שהבטיחו. יותר מזה לא ביקשו. הממשלה שיקרה, ו"הממשלה" זה גם שר המשטרה גלעד ארדן.

השקרים של הממשלה

ממשלת הליכוד – בית "יהודי" היא זו שהפרה את כל ההבטחות לועד תושבי עמונה שהיו מוכנים להתפנות מרצון. מלכתחילה, הם אמרו, שאם ההבטחות לא יקוימו, הם לא יתפנו. הם חיכו חודש, וראו שדבר לא נעשה בשטח מכל מה שהבטיחו להם. ואז הם התחילו להריץ שוב בקשות ותחינות לממשלה ולציבור, שלא תהיה להם ברירה אלא להתנגד לפינוי, כי הממשלה משקרת.

אז עכשיו גלעד ארדן חבש כיפה, כזו של האפיפיור רודף ה"שלום", והכריז "המתבצרים בבית הכנסת הם חוליגנים הראויים לכל גנאי, הם מבזים את היהדות ואין להם שום כבוד לדת, בית כנסת ורבנים. אני מצפה מהמשטרה לפעול בנחרצות לפנותם",

מה זה "נחרצות" גלעד? – מכות רצח. את זה, ממשלת הכביכול "ימין" – והבית ה"יהודי" לא תשרוד. עכשיו, כאשר הנשיא טרמפ והנציב העליון פרידמן מעודדים בניה בשטחים, אין בכם צורך. לכו הביתה. "היכבד ושב בביתך", נתניהו, "טייק יור טיים" לכתוב ספר בו תאשים את כולם, חוץ מהטעויות והבגידות שלך, כמובן. בוודאי זה יהיה רב מכר.

 

תמונה: אלימות שוטרים מעמונה: שוטר רוקע בחוזקו על ראשו של אזרח.

אלימות השוטרים

המחלקה האזרחית של חוננו גבתה עדויות מהפצועים בבתי החולים.

 ארגון חוננו: הפינוי מעמונה בוצע שלא כחוק.

 לחמ"ל המשפטי של "חוננו" ממשיכות לזרום תלונות על אלימות שוטרים, מכלל התלונות עולה כי עיקר אלימות השוטרים התרחשה במקומות בהם וידאו השוטרים כי הם אינם מתועדים. עדויות קשות הגיעו מתוך האוטובוסים, שם החרימו השוטרים מכשירים סלולארים לכל האזרחים ונקטו באלימות קשה כלפיהם.

המוקד המשפטי של חוננו קיבל דיווח על נערה שככל הנראה סובלת משבר ביד, שנמצאת על אוטובוס אשר הורד מעמונה. מהדיווח עולה כי השוטרים באוטובוס מסרבים לאפשר לה להתפנות לקבלת טיפול רפואיעו"ד מארגון חוננו פועל בעניין.

אלעזר, אחד המגורשים הראשונים שנפגע, סיפר כי לקראת הפינוי שהה בביתם של יהוידע ותמר נזרי, תושבים ותיקים בעמונה, "ישבתי בפינה בסלון, קרוב למשפחה. ברגע שהגיעו לפנות אותנו ישבתי עם עוד בחור על הרצפה, שילבנו זרועות, פתאום רצים אלינו חמישה, אחד עומד עלי, דורך לי על הידיים, אגרופים לעיניים וברכיות לשיניים, בלי למצמץ, מושך לי את האף ישר למעלה בלי שעשיתי כלום, בלי שזזתי בכלל".

"השוטרים החלו להכות אותו ואת חברו ללא כל התגרות מצידנו. ישר מכות, התנפחה לי העין, כל העצמות של הלסת שלי כואבות עדיין, דחפו אותנו לתוך הקיר בלי שאף אחד רואה. שני חבר'ה, חמישה שוטרים עלינו, מכות, פיצוצים".

 

 

מחאה וקריאת עזרה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...