• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הפגנה מול דיקטטורת הבג"ץ

שרת המשפטים איילת שקד פועלת נגד עריצות שופטי הבג"ץ, בניסיון לשנות משהו במערכת, באותו מקום שגם המשפטן פרידמן לא הצליח. שקד הצליחה לזעזע את האדם שקשור יותר מכל עם דיקטטורת בג"ץ, השופט בדימוס אהרון ברק, שקרא לשופטים להתפטר.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שרת המשפטים איילת שקד פועלת נגד עריצות שופטי הבג"ץ, בניסיון לשנות משהו במערכת במקום שאפילו שר המשפטים, המשפטן פרידמן לא הצליח. שקד הצליחה לזעזע את האדם שקשור יותר מכל עם דיקטטורת בג"ץ, השופט בדימוס אהרון ברק, שקרא לשופטים להתפטר.

ועוד בענין הדיקטטורה המשפטית של בג"ץ, אמר השבוע גם חבר הכנסת מנחם גפני שמפלגתו תתמוך בחוקים שיגבילו, יקטינו ויתחמו את מעמד בג"ץ שפוגע כל השנים בקשר בין דת ומדינה, כמו הכרה בנישואין אזרחיים של "זוגות" וכו', בית כנסת ריפורמי לנשים בכותל, פוגע בבתי הדין הרבניים נגד חוקי התורה ובמועצות הדתיות וכו' וכו'.

בתמונות מהיום (חמישי), "דרך חיים" פתחה בקמפיין כנגד התנהלות שופטי בית המשפט העליון. והפגינו מול בית המשפט. אורי קירשנבום מהנהלת התנועה: "בג"ץ פוגע בכולנו. היום זו עמונה, אתמול אלו תושבי דרום תל אביב ומחר זה יכול להיות אתה"תנועת "דרך חיים" פתחה היום בקמפיין ציבורי כנגד התנהלות שופטי בג"ץ. עשרות מפעילי התנועה הפגינו הבוקר (ה') מול בית המשפט העליון כשהם נושאים שלטים בהם נכתב "די לדיקטטורה של בג"ץ".

לאחר ההפגנה המשיכו הפעילים בפעילות ברחבי ירושלים, והם מחלקים סטיקרים לרכבים ופלאיירים לעוברים ולשבים ברחבי העיר, והערב צפויים פעילי התנועה להגיע לפעילות מחאה מול ביתה של נשיאת בימ"ש העליון מרים נאור בירושלים.

"סלים ג'ובראן חושב שהוא יודע תורה יותר מהרבנים, מני מזוז חושב שהוא מבין בביטחון יותר מהרמטכ"ל, מרים נאור חושבת שהיא יודעת לטפל במסתננים יותר טוב מנבחרי הציבור, בג"ץ בטוח שהוא חכם ומוסרי יותר מכולנו", נכתב בפלאייר שחילקו הפעילים. "את הטירוף הזה הגיע הזמן לעצור, זה לא מוסרי, לא דמוקרטי ובטח לא יהודי".

כחלק מהקמפיין אף הודבקו הלילה בירושלים ובימים האחרונים ברחבי יו"ש מודעות הנושאות את השאלה "בג"צ – אגו אגו תרדוף?".

אורי קירשנבום, חבר הנהלת תנועת 'דרך חיים' אמר היום: "פתחנו בקמפיין הזה בשביל לומר מסר מאוד פשוט: די לדיקטטורה של בג"ץ. אי אפשר לקבל את העובדה שקבוצה שמייצגת אולי פרומיל של עם ישראל תכפה את עצמה על הציבור".

"המאבק שלנו הוא לא מאבק סקטוריאלי", מסביר קירשנבום, "בג"ץ פוגע בכולנו. היום אלו תושבי עמונה, אתמול אלו תושבי דרום תל אביב שממשיכים לסבול מאוכלוסיית המסתננים, ומחר זה יכול להיות כל אחד. לכן אנחנו קוראים לכולם להצטרף למאבק הזה. נחזיר את בית המשפט העליון לפרופורציות האמיתיות שלו ונוכל לקיים פה שיח פוליטי נורמלי כמו שצריך להיות במדינה יהודית" אמר.

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

האם נתניהו יחתום על גירוש עמונה ב'?

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...