• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

בחורן - הנגב בשליטת הבדוים

הערבי הבדווי שדרס ורצח היום (רביעי) שוטר מג"ב בחורה, כי הממשלה יצרה מצב שהנגב כולו שייך לבדוים. לפני כמה שנים מדינת ישראל רצתה להקים ישוב חדש בין באר שבע לרהט, והסתבר שאין שום מקום פנוי, כמיליון דונם עם כ70,000 בתים לא חוקיים של הבדווים לא מאפשרים לישראל להקים ישוב חדש. ומה עוד, שהבדווים מחזיקים את כל העסקים בנגב עם פרוטקשן וגניבות לאור היום.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הערבי הבדווי שדרס ורצח היום (רביעי) שוטר מג"ב בחורה, כי הממשלה יצרה מצב שהנגב כולו שייך לבדוים. לפני כמה שנים מדינת ישראל רצתה להקים ישוב חדש בין באר שבע לרהט, והסתבר שאין שום מקום פנוי, כמיליון דונם עם כ70,000 בתים לא חוקיים של הבדווים לא מאפשרים לישראל להקים ישוב חדש. ומה עוד, שהבדווים מחזיקים את כל העסקים בנגב עם פרוטקשן וגניבות לאור היום.

החוצפה וההעזה של הבדווים להילחם עם מג"ב באופן גלוי, באה לאחרי שנים של וויתורים ושוב וויתורים, התוצאות הן ה"שביתה הכללית" שהוכרזה ע"י הערבים מחר (חמישי כא טבת), בנסיון ללחוץ עוד על הממשלה לוותר שוב ושוב.

בכוונת מדינת ישראל "להכשיר" בקרוב, 70,000 מבנים לא חוקיים של הבדואים בלחץ האמריקאים והאירופים, ולהפוך לחוקית את השתלטות הבדואים על הנגב. האמריקאים והאירופים עצרו בניית עיר חדשה בצפון הנגב כי הבדואים טענו שהשטח שייך להם, דברי מאיר דויטש, מנהל מחלקת מדיניות בתנועת "רגבים", בכינוס "בואכם לשלום" תשע"ז.

מדובר על 70,000 מבנים לא חוקיים לעל שטח של כמיליון דונם אדמות מדינה,שבחלק מהמקרים אף פלשו לשטח פרטי של יהודים שרשום בטאבו. הלחץ אליו נכנסו הבדווים אחרי הריסת כמה בתים מבטא את תדהמתם האמיתית וחוסר האמון שהם מייחסים לממשלה שנותנת להם הכל ומדברת בשני קולות.

והרי, פחות מחודש נותר לפינוי עמונה, ולעת עתה הממשלה לא עשתה דבר ממה שהבטיחה, אפילו לא התחילה להעמיד בתים חלופיים במקום שהובטח. וכאילו לפצות את היהודים על פינוי הבתים, נעשו בזמן האחרון כמה הריסות בתים לא חוקיים של ערבים "בישראל הקטנה". 

אבל, הרי ביהודה ושומרון מדובר על, לכל היותר, 3500 בתים שמוגדרים "לא חוקיים" על פי שלום עכשיו, ובישראל הקטנה, בתוך גבולות 76, יש בערך 140,000 בתים ערבים לא חוקיים בנגב, בוואדי ערה, ובגליל. ראו את הסקירה של דובר עמותת רגבים בסרטון, לגבי אפשרויות הבניה של הערבים, שבכוונה בונים באופן לא חוקי, כי זה משתלם להם.

מדינת ישראל הקימה לבדואים עיר בהשקעה של מיליונים, עם תשתיות, מים, ביוב, חשמל, כבישים, בתי ספר ומבני ציבור, ואלפי יחידות דיור. הממשלה נותנת לכל משפחה בדואית שתעבור בית בחינם. כן, ממש בחינם. אבל הבדואים רוצים את הכל.
כעת, עומד לעלות חוק במדינת ישראל, באמת לתת להם את הכל. כלומר, להכשיר את כל 70,000 המבנים הבלתי חוקיים שבהם הבדואים השתלטו על מיליון דונם. כל צפון הנגב (בין רהט - ערד - מאר שבע - ירוחם) יהפוך רח"ל לשטח שלהם.
מה הבדואים יעשו בשטח הזה אחרי שיקבלו אותו? אם כבר עכשיו הם גונבים, משתחיתים, מבריחים (חומרים ונשים מהגבול עם מצרים), שותפים לגניבת דמי ביטוח לאומי דרך חתונות פיקטיביות עם יולדות מעזה, זורקים אבנים על מכוניות יהודיות, ומה לא.


אם עכשיו כבר יש להם נשק, ורכבי שטח 4X4 ששילמו עליהם בשטרות מזומנים, (מאיפה), אם עכשיו הם שודדים כספומטים עם "שופלים" גנובים ומשאיות בלי לוחיות זיהוי, מה הם יעשו כאשר יתנו להם את כל השטח באופן חוקי? חמסטאן. ח"ו. חייבים לעצור את השטות, ולאכוף "משילות" גם על הבדואים.

בכתבתו של שמעון איפרגן " הברונים החדשים", (2013) נאמר שעל פי נתונים לא רשמיים, הפשיעה הבדואית מסיבה למדינת ישראל נזק של כשבעה מיליארד שקל בשנה!! מאז הכתבה עברו חמש שנים, ועל פי הערכות הנתון הזה צפוי עלה כבר בעשרות אחוזים, כלומר נזק שנתי של כשמונה-תשה מיליארד ש"ח בשנה, ולמרות זאת, ממשלת ישראל מתכוונת לבנות להם להם "חמסטאן" חדש על כל צפון הנגב, כאשר כולם מודים, שמה שהם עושים כעת, זו רק התחלה!!

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

איזנקוט הביתה

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...