• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

עמונה עופרה וירושלים

שעון החול אוזל. הממשלה וצה"ל מתכננים את פינוי 40 בתים בעמונה ו-9 בתים בעופרה היל"ת בצו בג"ץ בנר ראשון של חנוכה. ליברמן על "חוק ההסדרה" שעבר בקריאה ראשונה: עמונה תפונה למרות החוק. ניר ברקת: נהרוס מאות בתי פלסטינים בירושלים אם ח"ו עמונה תפונה. על איזה בתים מדבר ניר ברקת, שאישר בשנתיים האחרונות בניה של 14000 יח"ד לפלסטינים והכשיר אלפי בתים עם צווי הריסה, בה בשעה שעל התוכניות היהודיות יש הקפאה?!
עמונה עופרה וירושלים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תמונת הכתבה: mael.benoliel

שעון החול אוזל. הממשלה וצה"ל מתכננים את פינוי 40 בתים בעמונה ו-9 בתים בעופרה היל"ת בצו בג"ץ בנר ראשון של חנוכה. ליברמן על "חוק ההסדרה" שעבר בקריאה ראשונה: עמונה תפונה למרות החוק. ניר ברקת: נהרוס מאות בתי פלסטינים בירושלים אם ח"ו עמונה תפונה. על איזה בתים מדבר ניר ברקת, שאישר בשנתיים האחרונות בניה של 14000 יח"ד לפלסטינים והכשיר אלפי בתים עם צווי הריסה, בה בשעה שעל התוכניות היהודיות יש הקפאה?!

לחץ כבד של שדולות המתיישבים על חברי הכנסת והשרים, הביאו סוף סוף להגשת "חוק ההסדרה" שעבר היום בקריאה ראשונה בכנסת. שר הביטחון אביגדור ליברמן, טוען שעמונה תפונה גם אם חוק הההסדרה יעבור בקריאה שלישית.

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת מאיים: אם תפונה עמונה, נהרוס מאות בתי פלסטינים בירושלים. הפלסטינים בונים בירושלים כמו בכל מקום בלי אישורים, "אין חוק אחד ליהודים ואחר לערבים" אמר ראש עיריית ירושלים שביקשה היום לקבל צווי הריסה ל-14 מבנים בבית חנינא בהם מתגוררות כ-40 משפחות, משום שהוקמו על קרקע פרטית של יהודים.

״פסק דין עמונה לא מותיר לנו יותר שיקול דעת לאפשר גם למי שאינו בעלים במקרקעין לנסות להכשיר עבירות בנייה", אמר היום (רביעי) ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, "אם לא תוסדר עמונה, ידנו כבולות ונאלץ להגיע גם בירושלים להרס של מאות או אלפי בתים. אין חוק אחד ליהודים וחוק אחר לערבים״.

מחזיק תיק הביטחון בעיריית ירושלים, אריה קינג, טוען שניר ברקת כלל לא מתכוון למה שהוא אומר, וגם אם ח"ו יהרסו הבתים בעמונה ובעופרה, ניר ברקת לא יהרוס בתי ערבים. בירושלים ישנם אלפי בתים פלסטיניים בבניה לא חוקית, שמתוכם הכשירה הממשלה הקודמת בשלהי כהונתה לפני כשלוש שנים, במחטף של נפתלי בנט - אז השר לעניני ירושלים, 2500 בתים לא חוקיים כאלה והורידה מהם את צווי ההריסה. וכעת, שוב בגלל אותה סיבה, הממשלה מתכננת להכשיר שוב אלפי בתים לא חוקיים, אז איך יהרסו בתים כאלה? איפה העוקץ?

מדוע ניר ברקת מדבר על ארבעים בתים בלבד? ובפרט, שכעת הוגשו לעיריית ירושלים תוכניות בניה ל7000 יחידות דיור לערבים, בשעה שליהודים אסור לבנות בשכונות שמעבר לקו הירוק!!

תושבי עמונה ועופרה מתכוונים למאבק של ממש ואומרים שהם לא מתכוונים להתפנות. במוצאי שבת האחרונה הכינו את דרכי הגישה לתגבורות אזרחיות לקראת התעמתות שמקווים שלא תבוא עם כוחות הפינוי וההרס של ליברמן, נתניהו ובנט ה"ימניים" שבסמכותם להורות לעצור את הפינוי בכל רגע.

ועוד לגבי האיומים של ניר ברקת. אריה קינג טוען שהראש של ברקת בכלל לא בירושלים, אלא בכנסת הוא מעוניין להתברג למקום ריאלי במרכז הליכוד, וזה מקור ההצהרות. הוא יודע שבג"ץ דחה רק עכשיו עתירה של עמותת "רגבים" לפנות בדווים שפלשו לשטח פרטי של יהודים בנגב ב"ארץ ישראל הקטנה", ואין סיכוי שבג"ץ יורה לפנות בית של ערבים בשכונות הערביות בירושלים. 

אריה קינג פירסם בדף הפייסבוק שלו ב8.11.16: "פניתי היום לחברי הועדה המקומית בירושלים שיתנגדו להפקדת תכנית האב לשכונת צור באחר, שתאפשר את בנייתן של כ7,000 יחידות דיור וזאת בזמן שממשלת ישראל מקפיאה כל תכנית שמוגשת על ידי יהודים.
לפני שנתיים בדיוק, העביר רה"ע ירושלים את תכניתו המסוכנת לבניית שכונה חדשה בת 7,000 יחידות דיור בערב אסוואחרה, כעת הוא מבקש לקדם תכנית של 7,000 יחידות דיור בשכונת צור באחר, כולל מרכז תעסוקה (לערבים) ענק בכניסה לשכונת חומת שמואל.
היום בצהריים (רביעי, 14:30) תוצג לועדה המקומית לתכנון ובניה ותעלה לאישור הועדה, תכניתו של ברקת להצפת דרום מזרח ירושלים בבנייה לערבים, תכנית אב 30013 של צור באחר.
הלכה למעשה, בתקופה האחרונה מקדמת עיריית ירושלים את מדיניות התכנון של עמותת השמאל הקיצונית 'במקום', עמותה שנתמכת על ידי האיחוד האירופאי ועל ידי קרנות של מדינות זרות.
אני מקווה שחברי הועדה המקומית יגלו מחר אחריות ציבורית לעתידה של ירושלים וידחו את התכנית על הסף, עד שההקפאה על תכניות היהודים תופשר". עד כאן אריה קינג.

 

אם כן, על איזה 40 בתים פלסטינים מדבר ניר ברקת, שאישר בשנתיים האחרונות בניה של 14000 יח"ד לפלסטינים, הכשיר אלפי בתים עם צווי הריסה, בה בשעה  שיש הקפאה על תוכניות הבניה היהודיות בעיר?! ככל הנראה, זו זריית חול בעיניים.

הרב יהודה פלדי ז"ל היה קורא ל"תורת" ה"אתחלתא דגאולה" שמיוסדת על דברי הרב קוק -  "קוקיזם". בתוך המאבקים שלו על שלימות העם (גיור כהלכה) ושלימות הארץ (החזרת שטחים) שקשורים זה בזה, היה נשמע ממנו לא פעם במרירות עצומה "מספיק עם הקוקיזם הזה". "קוקיזם" על משקל "קומוניזם".

בסוף אחד המכתבים לרב פלדי, הרבי שליט"א מלך המשיח הוסיף (באופן יוצא מן הכלל ונדיר ביותר), כמה שורות בכתב יד קודשו בסוף המכתב, שמתייחסות לעניין ה"קוקיזם" לקרוא למדינת ישראל "אתחלתא דגאולה" רח"ל:

"בברכה לבריאות והצלחה בעניניו (ובפרט בפעילותו בשלילת הטועים האומרים לגלות מר וחשוך ורווי קרבנות ישראל ה' ינקום דמם - אתחלתא דגאולה, ה' יצילנו מהם ומהמונם, ויכפר שגגתם ברחמיו המרובים. ומכאן ולהבא יאמרו לחושך חושך, ועי"ז יזכו לומר לאור - אור. והוא יבשר טוב גם בזה) ולבשו"ט בכל הנ"ל".

ובמילים שלנו: שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

נתניהו רוצה להמשיך בדיבורים המסוכנים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...