• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שינוי המציאות בכוחו של משיח

"גאולה", לשון "גילוי". הכל מתגלה וימשיך להתגלות, ובעיקר נקודת ההתקשרות של כל יהודי לעצמותו ומהותו ית', שמצד סיבות שונות ומשונות אולי לא באה לידי ביטוי בגלוי, מעתה היא תהיה בגלוי.
שינוי המציאות בכוחו של משיח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שינוי המציאות בכוחו של משיח

"גאולה", לשון "גילוי". הכל מתגלה וימשיך להתגלות, ובעיקר נקודת ההתקשרות של כל יהודי לעצמותו ומהותו ית', שמצד סיבות שונות ומשונות אולי לא באה לידי ביטוי בגלוי, מעתה היא תהיה בגלוי.

בשפה הרפואית קוראים לזה מחלה אוטואימונית, כאשר הגוף תוקף את עצמו, בעולם התוכחה הוגדרה התופעה כ"מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו", ובמציאות הישראלית מדובר בתופעה הרסנית איומה, של מעורבות הקרן החדשה לישראל (שהוקמה ע"י יהודים), בהחלשת רוח הלחימה של צה"ל.
לאחרונה נחשפה מעורבתה השלילית של הקרן החדשה לישראל, והאיחוד האירופאי, באמצעות תקציבי ענק, ליצירת ישראל חדשה. מדינת כל אזרחיה, מנותקת מזהותה היהודית, ויסודתיה הרוחניים דתיים, מנותקת מאחריותה לשמור בראש ובראשונה על בטחונו של העם היהודי ושל כל יהודי יחיד בו.
עבור היהודים
פעילותה של הקרן החדשה לישראל, מתעלמת במודע מעובדות יסוד. ישראל הוקמה לא כדי לתת מענה מדיני לישוב הערבי ערב תש"ח, לרשותו כבר עמדו אז עשרות מדינות ערביות, ואשר החליט לפעול כנגד קיומו של הישוב היהודי, ישראל הוקמה, מסיבה אחת ויחידה להקים כאן ישות מדינית עבור העם היהודי.
הפרסומים האחרונים חשפו כיצד הצליחה בשיטתיות, הקרן החדשה לנעוץ את השפעתה במערכת החינוך בצה"ל ועד לפיקוד הבכיר, ולגרום לשינוי רוח הלחימה שלו. לשנות את אתוס הצה"לי מצבא הגנה לישראל, מפני כל אוייב, לארגון המנוהל על ידי משפטנים המקדמים את האג'נדה "מדינת כל אזרחיה". מדוע מתייחסים לכל זה? עומק ועוצמת הנעיצה של הקרן החדשה וגרורותיה, בקרב מקבלי ההחלטות בישראל, עלול היה לטעת את התחושה כי בעצם אין מה לעשות, הכסף, הכלים והעוצמה לכאורה בידיהם, והקרב נראה אבוד, ח"ו.
התשובה היא, ניתן בהחלט לעשות. חיבור אמיתי עם הרבי שליט"א מלך המשיח, ורק הוא, יש בכוחו לשנות את המציאות המדומיינת שנכפתה על הישוב היהודי בארץ ישראל.
גאולה וגילוי
בכל יהודי קיימת נקודה יהודית, "יחידה" שבנפש. גם בקרב אנשי הקרן וחבריהם. נקודה שנותרה שלימה בנאמנותה לה', לעם ישראל לתורת ישראל ולארץ ישראל. צריך רק לגלותה, ע"י ההתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח, ה"יחידה" הכללית של כל ישראל.
כעת בעומדנו בזמן הגאולה, זה כבר קל יותר. אחד מסימניה של הגאולה האמיתית והשלימה, נרמז בשמה "גאולה", לשון "גילוי". הכל מתגלה וימשיך להתגלות, ובעיקר נקודת ההתקשרות של כל יהודי לעצמותו ומהותו ית', שמצד סיבות שונות ומשונות אולי לא באה לידי ביטוי בגלוי, מעתה היא תהיה בגלוי. היא זו שתכתיב את התנהגותו של כל יהודי, שתהא עפ"י רצון השי"ת, בכל העניינים, הוספה בלימוד תורה, בקיום המצות בהידור ובמעשים טובים, כולל שמירה על שלימות הארץ ובטחון עם ישראל, ובעיקר בהפצת בשורת הגאולה לזירוז התגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בקרוב ממש ומתוך שמחה וטוב לבב.

ליברמן הרס השבוע שני ישובים יהודים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...