• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

צחי הנגבי: צל"ש לחייל היורה

במקרה מקביל לזה של החייל אלאור אזריה בחברון, ערבי שדקר שוטר בשער האשפות נורה בירכו ע"י אזרח, (שקודם ירה לאזהרה באוויר), ושכב מדמם במקום. שוטר מג"ב שהגיע עשה "וידוי הריגה" במחבל, וירה לו כדור בראש. צחי הנגבי אמר שצריך לשוטר צל"ש, וראש הממשלה יצחק רבין אמר שכך צריך לעשות לכל מי שמנסה לפגוע בחייל או באזרח. רק מה, זה היה לפני 24 שנים. מה נשתנה?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

במקרה מקביל לזה של החייל אלאור אזריה בחברון, ערבי שדקר שוטר בשער האשפות נורה בירכו ע"י אזרח, (שקודם ירה לאזהרה באוויר), ושכב מדמם במקום. שוטר מג"ב שהגיע עשה "וידוי הריגה" במחבל, וירה לו כדור בראש. צחי הנגבי אמר שצריך לשוטר צל"ש, וראש הממשלה יצחק רבין אמר שכך צריך לעשות לכל מי שמנסה לפגוע בחייל או באזרח. רק מה, זה היה לפני 24 שנים. מה נשתנה?

אבל, זה היה לפני הסכם אוסלו, בתשנ"ב. (1992). היום המחבלים הם הצדיקים, והחיילים הם הקרבנות של סדרות ה"חינוך" של מפקדי צה"ל באג'נדה של הפקרת חיי חיילים יהודיים על מזבח הקמת המדינה פלסטינית היל"ת.

התקרית הזו, הדומה מאד לזו של אלאור אזריה, היתה בשנת 1992, סמוך לשער האשפות בעיר העתיקה בירושלים. מחבל דקר שוטר מג"ב ופצע אחד נוסף. נהג אוטובוס שראה את המקרה ניטרל את המחבל ודקות לאחר מכן מגיע שוטר לזירה ומחסל את המחבל המנוטרל. אלא שאז, תגובת ראשי מערכת הבטחון וראש הממשלה הייתה שונה לחלוטין. אתמול (ג') העלה העיתונאי שמעון ריקלין בעמוד הפייסבוק.

רבין, ראש הממשלה שיבח את החייל היורה ואמר שכך צריך לנהוג, צחי הנגבי (ליכוד), תמך במעשה ואמר שצריך להעניק לשוטר צל"ש.

בפוליטיקל קורקט של היום דבר כזה לא יתכן, משהו השתנה מאז הסכם אוסלו. חייל שהרג מחבל, מובל לכלא בביזיון שאין כמוהו, ונשפט "לתפארת מדינת ישראל".

אלאור אזריה מודרך ע"י עורכי דינו לטעון במשפט שהמחבל היווה סיכון בשטח, היות והיה לבוש בגדים חורפיים, והיה יכול להיות שהוא נושא מטען על גופו. זה אולי טוב לטעון בשביל להוציא אותו מהכלא, אבל, כל אחד מבין שעצם המעצר של אזריה הוא מופרך, ואם צריך לשפוט מישהו, צריך לעצור ולהעמיד לדין את כל שרשרת הפיקוד שהביאה את אזריה לחקירה וממשיכה לשפוט אותו, במקום לשבח אותו ולהעלות את מעשיו כדוגמה טובה להתנהגות חייל בשטח, כמו שעשו ראש הממשלה יצחק רבין וח"כ צחי הנגבי לפני 24 שנה.

שרשרת הפיקוד שלקחה את כל צה"ל להילחם בחייל שהרג מחבל רוצח, ותוך כדי כך לגרום לציבור לאבד את האמון בצה"ל. החל משר הביטחון, הרמטכ"ל, סגן הרמטכ"ל, חוקרי מצ"ח, הפרקליטות הצבאית, המפקדים בשטח שדואגים לעורם ולקידומם במקום לגבות חייל שהרג מחבל. כולם אשמים בביזיון הנורא שנגרם לצה"ל. ו..כן, גם צחי הנגבי אשם, כי הוא עומד מן הצד ושותק.

במעשים כגון אלה, צה"ל מאבד מידי יום עוד קצת ממה שעדיין נשאר מאימון הציבור, וזה קורה בגלל מפקדים קרייריסטים, "יס מנים" שעולים בדרגות מסא"ל ומעלה אך ורק בהמלצת הרמטכ"ל ושר הביטחון. כן, צה"ל כולו פוליטי, וכל מפקדיו הבכירים חייבים לציית לפוליטיקל קורקט, "שמאלה פנה", וזה מובנה בפקודות הצבא לקידום הקצינים מאז היווסדו בידי בן גוריון. איבוד האימון של הציבור בצה"ל - יש לו סיבה טובה.

הפוליטיזציה בצה"ל הכפילה ושילשה את עצמה עשרות מונים מאז הסכם אוסלו, "פקודות הפתיחה באש" שונו לרעת החיילים כמה וכמה פעמים, ומידי פעם שוב שומעים על חייל בשטח שנשפט בגלל שקיים את צו התורה "הבא להרגך השכם להרגו".

לפני ימים מספר, וגם כאן מעורבת מצלמה של "בצלם", נשפט חייל שזרק אופניים של ילדה ערביה "תמימה" שעברה בחברון במקום שאסור לערבים לעבור. ההחלטה של צה"ל לפני שנים, לחלק את אותה הדרך לערבים ויהודים, באה לאחר כמה פיגועים שהיו במקום בגלל אופי המקום שמועד לפורענות. וצה"ל מעמיד שם חייל באופן קבוע כדי שהכללים ישמרו, וכל מי שגר באזור יודע את זה. אותה ילדה "תמימה" שהגיעה לשם על אופניים, נשלחה ע"י מחבלים לבדוק את תגובת החיילים בשטח. בלון ניסוי. שולחים אותה, אחרי שלא תהיה תגובה שולחים איזה זקן, אחרי עוד כמה ימים שהחיילים מתרגלים שערבים כן יכולים לעבור, מגיע המפגע.

הפעם, הילדה היתה רק בלון ניסוי. טוב שהאופניים לא היו ממולכדות, וטוב שהחייל זרק אותם. אבל, עכשיו הוא עומד למשפט, והערבים בחברון לומדים מזה שכדאי להתעסק עם החיילים, והחיילים בשטח, והמפקדים גם הם לומדים. מה? שצה"ל נשלט ע"י בצלם, ששולח בלון ניסוי, מצלם, ומעביר לפרקליטות הצבאית. ואם אתה לא רוצה להיות בכלא, תשתדל קודם לשמור על העור שלך, שלא תיכנס להישפט, גם אם זה סותר את התפקיד שלך בשטח.

וזה גורם לאיבוד האימון במערכת. וזה רק יוצא לאור יום יום במשפטו של אזריה אלאור, ואין פוצה פה ומצפצף.

ידיעות אחרונות, א' מנחם אב תשנ"ב. (1992). היום, היו לוקחים את השוטר היורה לכלא.

 

נו, בוא נאמר, אילו החייל בחברון לא היה הורג את המחבל, מה אז היו עושים עם הערבי?

- מרפאים אותו, בכמה וכמה ימי אישפוז וניתוחים, על חשבון מי?! מאכילים ומשקים אותו, כולאים אותו, מביאים אותו למשפט, כאשר סביבו מסתובבים עורכי דין ופרקליטים מכל הכיוונים. על חשבון מי?! ואז, המחבל ממשיך להשמין בפנסיון הישראלי שמכונה בטעות "כלא", עם מיטה נוחה, משכורת טובה מה"רשות" בנוסף למשכורת הישראלית למחבלים כלואים, ואחרי זמן מה נתניהו משחרר אותו, (נתניהו כבר שיחרר כאלפיים מחבלים!!) והוא שב לרצוח יהודים, כפי שהיה עם 60% מחבלים משוחררים שחזרו לפעילות חבלנית, וזה סטטיסטיקה!! ועשרות מהם רצחו בפועל!! אחרי שהשתחררו!!

אז מה, אחרי שאלאור עזריה עשה את הדבר הכי נכון מכל הבחינות, וחסך מאיתנו את כל הנ"ל, יוצאת נגדו כל המערכת כולה, מגדול הפוליטיקאים עד המפקד בשטח, נגד חייל צה"ל שהרג מחבל!!   - בשטח!!

אף אחד במערכת הפוליטית ובשרשרת הפיקוד הצה"לית לא חושב לדבר נגד הפרקליטות שעושה כבר שנים יד אחת עם "בצלם", אז אולי עדיף לגייס לכתחילה מחבלים ערבים כשוטרים ורוצחים כחיילים? ואת צלמי בצל"ם?

הם כבר מגוייסים. מזמן. הפרקליטות הצבאית עובדת יד ביד עם "בצלם".

וזה בדיוק מה שעשתה ממשלת ישראל בהסכם אוסלו, הקימה את הצבא הפלסטינאי, יצרה איתו "יחסים בוני אמון" רח"ל, הפכה את שרשרת הפיקוד הצה"לית לידידי המחבלים בשיחות ה"שלום", מינפה את החמאס בבחירות, שיחררה אלפי מחבלים שמאות מהם חזר לפעילות חבלנית, ואחרי כל זה, מה הפלא שמתנכלים לחייל אחד שהרג מחבל? הרי המחבלים הם רק "לוחמי חירות"!!

החייל הזה מבטא משהו יהודי חי, נושם, טבעי, משהו שכל שרשרת הפוליטיקה והפיקוד רוצה להחניק. ולא מהיום.

אז כמו שצחי הנגבי אמר, צריך להעניק צל"ש לאזריה אלאור, ולהעמיד למשפט את מפקדיו שהביאו את צה"ל לביזיון כזה.

אבל, גם אם אזריה "ינצח" במשפט ויצא לחופשי, איזה חופש מר זה יהיה, ואיזה "ניצחון"?! צה"ל כבר מזמן הפך לצבא של נסיכים פיאודלים שכופים על אלפי צעירים לקיים את האג'נדה הפוליטית שלהם להקמת מדינת פלסטינית בשטחים, והפיכת מדינת ישראל המוקטנת מ"מדינה יהודית" ל"מדינת כל תושביה".

שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הקרן לישראל החדשה ננעצה גם בצה"ל

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...