• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

פיגוע ירי בתל אביב: ארבעה הרוגים הי"ד

הלילה (ד'), שלושה מחבלים ביצעו פיגוע ירי משולב במתחם שרונה הסואן. המתחם ממוקם סמוך למגדלי עזריאלי. בקיריה שממול, נשמעו אזעקות. המחבלים הצליחו לירות צרורות במשך דקות ארוכות עד שנוטרלו ע"י כוחותינו. הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר שאלו הם התוצאות של המו"מ עם הערבים: ה"אל תירא עבדי יעקב" מתבטא בכך שיישבו את כל גבולות ושטחי ארץ ישראל — שזוהי גם הדרך ‏ל"ונתתי שלום בארץ".‏
פיגוע ירי בתל אביב: ארבעה הרוגים הי"ד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הלילה (ד'), שלושה מחבלים ביצעו פיגוע ירי משולב במתחם שרונה הסואן. המתחם ממוקם סמוך למגדלי עזריאלי. בקיריה שממול, נשמעו אזעקות. המחבלים הצליחו לירות צרורות במשך דקות ארוכות עד שנוטרלו ע"י כוחותינו. 

ארבעה בני אדם נרצחו הערב (ד') בפיגוע משולב במתחם הקניות שרונה מרקט בתל אביב. פרמדיקים של מד"א פינו לבתי הרפואה איכילוב ותל השומר את פצועי הפיגוע. עוד אחד מהנפגעים נהרג תוך כדי ניסיונות ההחייאה בבית הרפואה. מלבד ההרוגים, ישנם עוד ארבעה פצועים ר"ל. 

המחבלים ישבו במסעדת 'מקס ברנר' לפני שיצאו למסע הירי. אחד המחבלים נמצא כעת בחדר הטרואמה ומקבל טיפול רפואי על חשבון משלמי המיסים. 

בית הרפואה איכילוב פתח מרכז מידע לציבור הרחב בטלפון 1255133.

הרבי שליט"א מלך המשיח מתריע שוב ושוב על הסכנה בדיבורים על הקמת מדינה פלסטינית בלב ישראל היל"ת. משמעות מסירת השטחים לידי הפלסטינים היא התרת חדירת מאות אלפי מחבלים סלפים מסוריה ולבנון ליו"ש ר"ל. 

ממשלת נתניהו הובילה את ישראל למצב בטחוני הכי חמור בעקבות מסירת שטחים, שחרור מחבלים וויתור על כל עניין של ביטחון היהודים בארצם. 

הפעולה ההפוכה ממתווה הממשלה, היא זו שתביא לשלום. דווקא יישוב כל השטחים, איזורי הספר והגבולות יביאו ביטחון למרכז הארץ. 

בשיחה מופלאה, מבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח שכל מציאותם של המחבלים היא רק כדי שיהודים יוכלו לבצע את שליחותם. לפיכך אין לפחד, צריך לבצע את השליחות היחידה לקבל פני משיח. 

שיחת הרבי שליט"א מלך המשיח מוצאי ש"פ חיי-שרה, בחדרו, תשל"ח

האזן לשיחה

כדי לפעול את האמור - צריך להיות "אל תירא עבדי יעקב", לא לפחד ולא להתפעל מכל מיני בלבולים, שכן (כאמור לעיל) כל מציאותו של עשיו (כולל כל ההעלמות וההסתרים) היא רק כדי שיוכל יעקב לבצע את שליחותו.

ומכך באה גם התוצאה בנוגע לארצנו הקדושה, כפי שדובר כבר שעל בני-ישראל להתיישב בכל שטחי ארץ ישראל באותו אופן שקיים זאת אברהם אבינו ועשה "סימן לבנים" - "ויבן שם מזבח לה'" - שבכל המקומות יבנו מקום תורה ומקום תפלה (ש"משחרב בית-המקדש [עד ביאת המשיח, שרק אז יהי' בית-המקדש השלישי, לא לפני זה, כפסק דינו הברור של הרמב"ם בזה] אין לו לקב"ה בעולמו אלא ד' אמות של הלכה - מקום תורה; ועל-דרך-זה בנוגע למקום תפלה, שתפלות הן הרי כנגד קרבנות [מזבח]), וכן מקוה-טהרה, שזה נוגע גם לאנשים, שכדי שהתפלות תהיינה כדבעי נוגע שתהי' טהרה [וכתשובת הרמב"ם הידועה, שאף-על-פי שהוא פוסק שאין הטבילה מעכבת ו"בטלה תקנה זו" - לא ביטל אף פעם טבילת עזרא], ובפרט לפי ביאורו של רבנו הזקן,

ועל-אחת-כמה-וכמה שזהו הכרח גמור לטהרת בנות-ישראל. ובפרט שזה הרי נוגע ל"יכלו כל נשמות שב(אוצר הקרוי) גוף" שאז "בן דוד בא".

ועל-ידי ההתיישבות בכל שטחי ארץ ישראל (ובאופן האמור) - יפעלו (כנ"ל) גם על אומות-העולם, שיסייעו בזה. שכן, גם הם "ירגישו" (מצד "מזלייהו חזו") שמציאותו של עשיו היא כדי לסייע ליעקב.

ויהי' בכך משום הכנה קרובה לקיבוץ כל בני ובנות ישראל - שלימות העם - לארץ ישראל השלימה, בביאת (ועל-ידי) משיח צדקנו, שלאחר מכן יהי' "ירחיב ה' אלקיך את גבולך" - שארץ ישראל השלימה תהי' בהרחבה, על ידי שיתווספו קיני קניזי וקדמוני.

 מאחר וכל הענינים שלעתיד נפעלים על ידי מעשינו ועבודתנו בזמן הגלות - נתבע מכל יהודי, שעבודתו תהי' (בהוספה על "שלימות", גם) באופן של "ירחיב": נוסף על מה שמחוייבים על-פי דין ועל-פי ציווי רבותינו נשיאנו (שנהיו כבר בגדר דין ו"דבר משנה" [כפסק-דין הידוע]) - יוסיף עוד מדילי', "לפנים משורת הדין".

 

 

אלופי הפוליטיקה לא רוצים לנצח

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...