• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

והיהודים? -שיפרחו באוויר.

יוזמה חדשה של ממשלת ישראל למסירת ירושלים לערבים, "רכבל" לכותל. כולם מודים שהגישה לכותל ממש לא מספיקה לעשרה מיליון איש כל שנה, ועוד שהכמות גדלה כל הזמן. לאחר שפרוייקט שער יפו וממילא רק רק סיבך את המצב, חושבים להפריח את היהודים באוויר. אבל לפתח כבישים ומנהרות ממזרח ומדרום החומה - את זה לא יעשו, כי כל הפיתוחים רק ממערב העיר כדי למסור את ירושלים העתיקה לערבים ולנוצרים
והיהודים?  -שיפרחו באוויר.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

יוזמה חדשה של ממשלת ישראל למסירת ירושלים לערבים, "רכבל" לכותל. כולם מודים שהגישה לכותל ממש לא מספיקה לעשרה מיליון איש כל שנה, ועוד שהכמות גדלה כל הזמן. לאחר שפרוייקט שער יפו וממילא רק רק סיבך את המצב, חושבים להפריח את היהודים באוויר. אבל לפתח כבישים ומנהרות ממזרח ומדרום החומה - את זה לא יעשו, כי כל הפיתוחים רק ממערב העיר כדי ירושלים העתיקה לערבים.

על רקע פיתוחי התחבורה הגרנדיוזיים של ממשלת ישראל בעשור האחרון בעלות של עשרות מילאירדים, כמו פרוייקט הרכבת לירושלים, פרוייקט הרכבת הקלה, כביש 443, הפיתוחים והמנהרות בכביש בגין, הרחבת כביש מס. 1, הרחבת כבישים רבים ומחלפים בצפון, פרוייקט הרכבת מחיפה לבית שאן, בעלויות של עשרות מיליארדים רבים בולט מאד המחדל של גישת המונים לכותל המערבי.

כעשרה מיליון איש פוקדים את הכותל בשנים האחרונות, וכל הזמן המספרים גדלים. הגישה היחידה לכותל לאוטובוסים ע"י עקיפת חומות ירושלים מזמן כבר אינה מספקת את הדרישות. זה היה נכון גם לפני עשרים שנה, כשהממשלה החליטה על מתחם ממילא, ושינוי הגישה משער יפו, לנסות להכניס את היהודים בשאטלים לכותל דרך הרובע היהודי, והעיקר, שלא לפתח כבישים ממזרח ודרום החומה, כי את זה מתכוונים להחזיר לערבים ולנוצרים.

אחרי הפיתוח הגרנדיוזי בחניון ממילא ושער יפו, כולם מודים שהעניין לא השיג את המטרה העיקרית של גישת המונים לכותל. אין אפשרות להסיע כמות כזו של שאטלים קטנים דרך הרחובות הצרים של הרובע הארמני וברובע היהודי.

אז נשארנו עם אוטובוסים אגד מס. 1, 2, 3 שמגיעים לכותל אחרי שמקיפים את החומות מצפון וממזרח, בכבישים צרים ומאד לא נוחים, אבל זה מה יש. אז למה לא לפתח את הכבישים האלה?

- רק זה לא. הם ישמחו להפריח את היהודים באוויר לכיוון הכותל, רק לא לפתח כבישים ממזרח ומדרום לחומה. הסיבה - האמריקאים והערבים לא יסכימו. הערבים בטוחים שאו-טו-טו הולכים להקים להם מדינה שבירתה ירושלים, את כל דרום החומה ברובע הארמני כבר מסרו לוותיקן בביקורו האחרון של האפיפיור, כולל ובמיוחד קבר דוד, אז איך יהודים יגיעו לכותל?

הנוצרים יגיעו עם מדריכי תיירים מאירופה דרך שער יפו, המוסלמים יגיעו להר הבית באבטחת משטרת ישראל דרך שער שכם, וכל הגוים ביחד המוסלמים והנוצרים ידאגו ליהודים שיפרחו באוויר, בעזרת ממשלת ביבי - בנט - ליברמן. רק לא לפתח את הכבישים ממזרח ומדרום לחומה.

האיחוד האירופי נגד החוק הבינלאומי

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...