• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

האיחוד האירופי נגד החוק הבינלאומי

האיחוד האירופי פועל בגלוי נגד החוק בישראל ונגד החוק הבינלאומי ביצירת ישובים חדשים לבדווים בשטחי C (בשליטת ישראל) ישובים שבכוונה זדונית מוקמים כטבעת חנק על צירי תנועה יהודיים שהושקעו בהם מיליונים. ממשלת ישראל לא עושה דבר מפחד האירופים, שמגלגלים בצידקנות עיניים לשמים ויוצרים עובדות שממשלת נתניהו-בנט-ליברמן הרופסת פוחדת לשנות, והורסת בתים יהודים במקום את הפשע הזה. צפו והפיצו.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

האיחוד האירופי פועל בגלוי נגד החוק בישראל ונגד החוק הבינלאומי ביצירת ישובים חדשים לבדווים בשטחים שבשליטת ישראל, שבכוונת זדון מוקמים כטבעת חנק על צירי תנועה יהודיים שהושקעו בהם מיליונים. ממשלת ישראל לא עושה דבר מפחד האירופים שמגלגלים בצידקנות עיניים לשמים ויוצרים עובדות שממשלת נתניהו-בנט-ליברמן הרופסת פוחדת לשנות, והורסת בתים יהודים במקום את הפשע הזה. צפו והפיצו.

לומר את האמת לאומות העולם

הצלחתו המרשימה של ר' טובי עזרי מהישוב יצהר, בהפקת סרטוני ההסברה, על הישוב היהודי בארץ ישראל, הטורפים את הקלפים למערכות התעמולה האנטי יהודית, מזכירה כמעט את יחסי הכוחות של דוד מול גוליית. בעוד שלרשותם עומדים משאבים בלתי מוגבלים של כסף, אמצעים ו.. שקרים, הרי שהאמצעים הגשמיים שלרשותו דלים ביותר. סוד הצלחתו זו התמסרותו למען הכלל.
מזה שנים שמערכות התעמולה של שונאי ישראל יוצרות אודותנו, סרטי תעמולה שיקריים מבלי כל תשובה ממשלתית הולמת. ר' עזרי ביוזמה אישית, החל להשיב מלחמה שערה וזוכה להצלחה בקנה מידה בינלאומי.
את הסרטונים הוא יוזם, כותב, מפיק, עורך מוזיקלית, מביים ומפיץ. "בצוק איתן, לא יכולתי לשבת בשקט בבית. נסעתי עם חבר במשאית לעזה וחילקנו דברים לחיילים, אבל החלטתי שאני רוצה לעשות יותר. לקחתי מצלמה וצילמתי סרטון של שתי דקות. פתחתי דף פייסבוק והסרטון החל לרוץ". בסרטו Imagine למשל שזכה למאות אלפי צפיות, הוא מסביר באנגלית צחה, את אימי הטרור שחשים הישראלים בשגרה.
שקרי האיחוד האירופאי
בסרטון אחר הוא לוקח נאום פומבי של רוג'ר כהן, עורך בניו-יורק טיימס, שסיפר על הפלסטינים המסכנים המתנהלים בעגלות הרתומות לחמור – ומעמת אותו עם מציאות מכוניות היוקרה השועטות בכבישי יו"ש.
לפני זמן מה העלה לרשת גם סרטון שהפקתו ארכה שלושה חודשים, ובו הוא מתאר בעזרת אמצעי המחשה את מערכת השקרים של האיחוד האירופי UE, המקים מבנים בלתי חוקיים ביהודה ושומרון ומאשים את ישראל בדיכוי הפלסטינים. "לפני זה ערכתי תחקיר - יסודי, קראתי המון. גם כתיבת הניסוחים באנגלית דרשה זמן והשקעה. לא למדתי קולנוע, אבל הקב"ה נותן לי ברכה".
תגובות מסביב לגלובוס
התגובות מגיעות מרחבי הגלובוס. "קיבלתי הודעה ממישהו בתימן, 'אני אוהב את הסרטים שלך'. גם מגואטמלה, מאיפה שאת לא רוצה. מורה גרמני הראה את הסרטון לתלמידים בכיתה שלו, ואחד מהם צילם תגובה ושלח אליי. כעת מתפרסמת גם תגובה אוהדת מאוד מגוי הודי.
כיום כבר עומדים לרשותו 8 סרטונים עם מאות אלפי צפיות לכל סרטון וממשיך הלאה - בכל הכוח. יעד ההמשך הוא הקמת עמותה עם מטרה ליצור סרטוני הסברה ותגובה לנושאים 'בוערים' העומדים על הפרק כמעט בזמן אמת. התגובה המידית הינה קריטית.
בשביל זה צריך גם כלים, כמו אנגלית שוטפת אותה למד עוד בילדותו בהיותו עם הוריו בשליחות בקנדה, שם "איבד" את המבטא הישראלי שלו כשהוא מדבר אנגלית.
עזרת הציבור
והמימון?! עד כה הוא השקיע את מיטב זמנו וכספו האישי. להמשכיות הפרוייקט פתח בפרויקט 'הדסטארט' [גיוס המונים] שבו הציבור יכול להשתתף ולתרום את חלקו.
אין ספק שעבור ר' עזרי זו "שליחות", הניזונית לא רק מחוסר ברירה, אלא גם מעוצמת העריבות הנשמתית של כלל ישראל. מושגים אותם הפנים היטב עת למד ביסודיות את ספר תניא ואף הפיק תקצירים לפרקי התניא הנלמדים בישיבות שונות. לשאלה אודות הקשר שלו לרבי שליט"א מלך המשיח הוא מספר כי לפני נקודות ציון חשובות בחייו כתב באמצעות ה"אגרות קודש". את התשובות ראה בהצלחתו בשטח בפועל. טל' למעוניינים ליטול חלק בפרוייקט: 053-244-9705.

"שחרור" ירושלים?!

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...