• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

78% בעד צירוף מעלה אדומים לי-ם

בסקר של מינה צמח, רוב ענק במגזר היהודי בעד חיבור מעלה אדומים לירושלים אפילו במחיר עימות מול ארה"ב ואירופה. אבל הממשלה, מאז הסכם אוסלו, פועלת לחלק את ירושלים ליהודים וערבים, נגד רצון הציבור, ולא משקיעה שקל אחד בתשתיות במזרח העיר
78% בעד צירוף מעלה אדומים לי-ם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בסקר של מינה צמח, רוב ענק במגזר היהודי בעד חיבור מעלה אדומים לירושלים אפילו במחיר עימות מול ארה"ב ואירופה. לפני שנים רבות היו דיבורים לחבר את כל "עוטף ירושלים" לעיריה אחת, ועניין זה נזנח אחרי הסכם אוסלו בלחץ האמריקאים והאירופים. אצל הציבור המצב בדיוק הפוך. דווקא בגלל ההפקרות הביטחונית, ווהתפכחות מה"התנתקות" מגוש קטיף, יש היום גב ציבורי בלתי ניתן לעירעור לחיבור מעלה אדומים לירושלים. אבל, הממשלה, מאז הסכם אוסלו, פועלת לחלק את ירושלים ליהודים וערבים, נגד רצון הציבור, ולא משקיעה שקל אחד בתשתיות במזרח העיר.

 

מסקר "מדגם" של מינה צמח עולה כי רוב גדול מאוד בציבור היהודי מימין ומשמאל תומך בהחלת הריבונות הישראלית בעיר מעלה אדומים. מממצאי הסקר עולה כי כ-78% מהאוכלוסייה היהודית משוכנעים כי על ישראל להחיל את ריבונותה במעלה אדומים גם ללא הסכם עם הפלשתינים - כפי שהחילה בחוק את ריבונותה על רמת הגולן.

יותר מ -70% סבורים כי יש להחיל את הריבונות במעלה אדומים גם אם ישראל תאלץ לשלם מחיר מדיני משמעותי ותספוג תגובה בינלאומית חריפה, כ-88% מהאוכלוסייה היהודית בישראל מסכימים כי לתושבי מעלה אדומים מגיעות אותן זכויות שיש לכל אזרח אחר במדינת ישראל ולכן יש להחיל במעלה אדומים את החוק הישראלי במלואו.

יו״ר שדולת ארץ ישראל, ח״כ יואב קיש, אמר כי ״כפי שמדינת ישראל ביצעה בעבר בירושלים וברמת הגולן, כך עלינו לבצע גם היום - ההחלטה להחלת ריבונות במעלה אדומים משותפת לרוב מוחלט בציבור הישראלי באופן חוצה מפלגות ומגזרים. נפעל למימוש רצון העם". ח״כ בצלאל סמוטריץ המכהן גם הוא כיו"ר השדולה, הוסיף ״היום נפל דבר בישראל, קמה הממשלה הלאומית ביותר מאז קום המדינה ותפקידה לקדם את האג'נדה הלאומית שבשמה נשלחנו כולנו. הסקר הזה מראה שעם ישראל יודע מה טוב עבורו ורוב מוחלט של העם מימין ומשמאל תומך בהחלת הריבונות הישראלית במעלה אדומים.

בתנועת 'נשים בירוק' מברכים על הודעת שדולת ארץ ישראל. ראשי התנועה המקדמת את קמפיין החלת הריבונות בשנים האחרונות, יהודית קצובר ונדיה מטר, רואות בקידום החלת הריבונות במעלה אדומים צעד ראשון בדרך אל המהלך השלם של החלת ריבונות ישראל על כל יהודה ושומרון.

לא ציטטנו מהכתבה בערוץ 7 את כל פטפטת ההבטחות של חברי הכנסת מה הם יעשו בנידון "במושב הבא", כי כולם יודעים ששום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

שום ממשלה לא תושיענו רק משיח צדקנו

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...