• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שורת הדין תובעת את ג'ון קרי ופייסבוק

ארגון המשפטנים "שורת הדין" בתביעה נגד שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי לבל ישחרר את הכספים לאיראן לפני התשלום שהאיראנים חייבים לנפגעי הטרור. וגם, ענקי ההרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר התחילו לסגור חשבונות של מסיתי טרור מפחד תביעה של שורת הדין בארה"ב. פרטים בכתבה.
שורת הדין תובעת את ג'ון קרי ופייסבוק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ארגון המשפטנים "שורת הדין" בתביעה נגד שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי לבל ישחרר את הכספים לאיראן לפני התשלום שהאיראנים חייבים לנפגעי הטרור. וגם, ענקי ההרשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר התחילו לסגור חשבונות של מסיתי טרור מפחד תביעה של שורת הדין בארה"ב.

 לפני מספר חודשים, תבעה "שורת הדין" את פייסבוק על שהיא לא סוגרת את חשבונות הפייסבוק של מוסלמים שונאי ישראל שמעודדים טרור. חברת פייסבוק, הנתבעת, הגישה בקשה לסילוק התביעה על הסף בגין שתי טענות עיקריות: א) פייסבוק אינה עושה די עסקים בניו-יורק במידה המכפיפה אותה להיתבע שם, ולפיכך על התביעה להידחות בהעדר סמכות. ב) פלטפורמות מדיה חברתית אינן יכולות להיתבע בגין התוכן המועלה בדפים שלהם, ולכן התביעה אינה יכולה להמשיך כנגדה.

השבוע הגישה "שורת הדין" את תגובתה לבקשת הסילוק על הסף. התגובה מתעדת את קשריה הענפים של פייסבוק לניו-יורק. היא גם מפרטת כיצד על-פי החוק (הישראלי) על הנתבעת לשאת באחריות על החלטתה לאפשר את פרסום ההסתה לטרור הפלסטינית, ועליה להוריד את הדפים הקוראים לרצח יהודים. 

פייסבוק עדיין רשאית להגיש תשובה קצרה לתגובת שורת הדין עד ליום ה-10 במאי, ולאחר מכן יתקיים דיון בבית המשפט בו ישמעו טיעונים מטעם הצדדים ביום 19 במאי, 2016.

בימים אלה מדווחת התקשורת כיצד פייסבוק ורשתות מדיה חברתית אחרות מתחילות סוף סוף להסיר דפים של ארגון החמאס מהפלטפורמות שלהם. התביעה שלנו מתחילה להשפיע: למשל: פייסבוק סגרה לאחרונה את הדף הרשמי של החמאס שהיה אהוד על 165,000 איש. חמאס פותח דפים חדשים, אבל קשה להשיג כמות כזו של תומכים על דף בתקופה קצרה.

בנוסף, לאחר הניצחון הגורף של שורת הדין בבית המשפט האמריקאי לפני מספר חודשים, שחייב את האיראנים להעביר קרוב ל10 מיליון דולרים לנפגעי הטרור בארץ. ממשלת איראן מתעלמת מהבקשה, ולכן שורת הדין הגישה כעת תביעה נגד ג'ון קרי לעיקול הכספים והנכסים האיראניים המוקפאים לטובת הזוכים במשפט, עד שסכום הפיצויים ישולם להם.

 

החייל הואשם למרות שסוכן בלינצ' ח"ו

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...