• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

פרקליטי צה"ל ביד אחת עם "בצלם"

פרקליטי צה"ל שתובעים מאסר בשביל החייל אלאור שווידא הריגה במחבל, הם אנשי "בצלם". אלה בעלי הדרגות הגבוהות שלמדו משפטים באונ' ת"א, הם מתואמים עם חבריהם שמצלמים את ה"פשע", ומביאים לפירסום בעיתונות, והם גם אלה ששופטים אותו לכלא כדי לכבול את ידי החיילים ולגרש את עם ישראל מארצו. בוגדים, אמרנו? כן. עכשיו זה רשמי, יש מסמכים.
פרקליטי צה"ל ביד אחת עם "בצלם"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

פרקליטי צה"ל שתובעים מאסר בשביל החייל אלאור שווידא הריגה במחבל, הם אנשי "בצלם". אלה בעלי הדרגות הגבוהות שלמדו משפטים באונ' ת"א, הם מתואמים עם חבריהם שמצלמים את ה"פשע", ומביאים לפירסום בעיתונות, והם גם אלה ששופטים אותו לכלא כדי לכבול את ידי החיילים ולגרש את עם ישראל מארצו. בוגדים, אמרנו? כן. עכשיו זה רשמי, יש מסמכים.

זו לא הפעם הראשונה שמתפרסם מכתב "רגיל" של דיווח של פרקליט צה"ל ל"בצלם". מה שמתגלה כאן הוא רק החלק הגלוי והרשמי של "נוהלי עבודה" רח"ל בין בוגדי בצלם לבוגדי הפרקליטות הצבאית. "נוהלי עבודה" של צה"ל עם עמותה בוגדנית שכל מטרתה לפגוע ולהשמיץ את פעילות צה"ל ביו"ש בכל מקום בעולם, יכולה להתבצע רק אם אותם פרקליטים צבאיים הם חלק מאותה בגידה.

אתר "קול ברמה":

המסמך נחשף במסגרת משפטו של לוחם מג”ב בן דרי המואשם בהרג ערבי שיידה אבנים בביתוניא. במסמך, קובל סא”ל רונן הירש הפרקליט לעניינים מבצעיים לשעבר, על כך שבצלם הדליף טיוטת מסמך שהעביר להם במסגרת “דיאלוג שוטף” שבוצע בין הצדדים במסגרת חקירת הירי בשני הפורעים הערבים באירוע בביתוניא.

לאחר שהירש טוען כי הופתע מהתנהלות בצלם, הוא מפרט אודות היחסים בין הפרקליטות הצבאית לארגון השמאל הקיצוני בצלם.

“אני משמש כפרקליט לעניינים מבצעיים קרוב לארבע שנים”, כותב סא”ל הירש. “במהלך שנים אלה, העמקנו את הדיאלוג הפורה עם ארגון “בצלם”, גיבשנו נהלי פעילות משותפים והקפדנו על נורמות התנהלות ואתיקה ראויות, והכל מתוך ראיית האינטרס המשותף של אכיפה מבצעית אפקטיבית של תלונות המתייחסות לפעילות חיילי צה”ל”.

שמואל (זנגי) מידד, מנכ”ל ארגון “חוננו” המלווה את לוחם מג”ב בן דרי במשפטו ואשר מעניק סיוע משפטי ללוחמי צה”ל הנחקרים בגין פעולותיהם המבצעיות מוסר בתגובה: “המסמך הזה מקומם, ומסביר את היחס החמור של מצ”ח והפרקליטות הצבאית כנגד הלוחמים. אסור לגורם משפטי ממלכתי בשום אופן לשתף פעולה עם גורמי חוץ בכלל, ובפרט אם הם עוינים.

במצב דברים זה בו מתברר כי רשויות הצבא פועלות בשיתוף פעולה עם גורמים שבמוצהר עוינים את חיילי אותו צבא, ואשר מגמותיהם גורמות לנפגעים בשטח, אין פלא שהלוחמים חשים תחושות קשות של הפקרה ואין פלא שחיילים רבים לא נותנים אמון במערכת הצבאית. זה ממש גובל בבגידה. וברוח ימים אלה אזכיר את מורשת רבין שהתפלל לעבוד “בלי בג”צ ובלי בצלם”.

עו”ד ציון אמיר אשר נשכר ע”י ארגון “חוננו” ומשפחתו של הלוחם בן דרי מסר הערב כי: “במהלך לימוד חומרי החקירה בתיק נחשפנו למסמכים שמצביעים על קיומו של קשר, כפי הנראה, קשר רציף לאורך תקופה ארוכה, בין ארגון בצלם לגופים צהליים ומשטרתיים.

המסמכים מעידים שבמהלך חקירה שהתקיימה בעניינו של לוחם מג”ב בעניינה של פעילות מבצעית כנגד הפרות סדר ביקשה משטרת ישראל את התערבותו של ארגון בצלם לצורך קבלת מוצגים שונים, כמו למשל קליע של נשק שלכאורה פגע בפלסטיני. מסמך נוסף שעורר את תשומת הלב מתייחס למכתב שיצא מגורם צה”לי בפרקליטות לארגון בצלם ממנו ניתן ללמוד על קשר הדוק שמתקיים בניהם לאורך זמן.

גנרלים שלא נותנים גיבוי לחיילים

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

  • Josef levi , י"ז תשרי התשע"ז, 06:54

    למי שלא מבין מי הוא באמת ראש הממשלה: פרקליט המדינה שי ניצן עוקף ביבי מכל הכיוונים. בהרשעת זדורוב ללא בדל ראיית די. אנ. איי הוא מראה לנו מה הוא יכול לעשות לכל אזרח. יש פה דיקטטורה סמויה.

  • דרור , י"ד תשרי התשע"ז, 19:25

    כל עוד נתניהו הוא ראש ממשלת ישראל,החונטה השמאלנית תמשיך לשלוט במדינה ולא רק במערכת אכיפת הצ/חוק.

  • קורןנאוה , י"ד תשרי התשע"ז, 12:49

    האין שופט אחד בירושלים שישים קץ למצעד האיוולת הזה?
    האין שופט אחד בירושלים שאינו רואה שפרקליטי צה"ל נגועים בלהיטות יתר להרשיע חייל על לא עוול בכפו?!
    מה קורה פה? לבער את צה"ל כחוק מכל פעילי בצלם- ויפה שעה אחת קודם!!

  • אשר עוז , כ"ח אב התשע"ו, 17:19

    אלוהים מה קורה במדינה הזאת. אם נותנים לבצלם כזה קרדיט שהם האויב מס אחד של המדינה, והם מגיעים להשפיע בתוך צהל מה נשאר עכשיו מובן מדוע הקודקודים הפכו ליהיות שמולנים..

  • שלומית נצח , כ"ה תמוז התשע"ו, 23:03

    הנה לכם, יהודים יקרים ואהובים, הסבר בקישור, שלהלן - מדינת-ישראל כבושה מזה שנים רבות בידי האכזריים, שבאויבינו הרשעים, שמצהירים אודות תשוקתם היחידה והזדונית להשמידנו כליל ולגזול את אדמותינו :-

    http://shmulikfiksman.blogspot.co.il/2014/05/blog-post.html

  • מרדכי מוטי אטיה , כ"ג תמוז התשע"ו, 08:27

    למה הרמטכ"ל אומר שאין כנופיה ועוד איך יש כנופיה בתוך צה"ל שצריך לעקור מהשורש בחלם!!!!

  • אורלי , כ"ב תמוז התשע"ו, 22:26

    בלי צבא אין מדינה פה אבל אם בצלם שולט בקודקודים הסוף קרב למדינתנו

  • גקי כהן , כ"ב תמוז התשע"ו, 18:36

    לא הבנתי בדיוק ,כאילו מדינת ישראל צבאה בית המחוקקים התישקורת בתן המשפט הפרקליטות כולם מיכבשו ע״י האוייב ההרסני ואנו אזרחי ישראל עומדים מהצד ונותנים לשואה הזאת להיתאחש לנגד עינינו? למה יש בחירות ״אלק דמוקרטיות ?מי ניבחר להנהיג? מי הרוב במדינה?מה ראש הממשלה מסונדל והרים ידיים ומשמש בובה של הבוגדים והמרגלים? את הסירחון כבר אין אפשרות להעלים ע״י מוני בשמים ודאודורנטים הסירחון הוא כבר מעל היכןלת של השילטון מיראה לי

  • קובי לוי , ג' תמוז התשע"ו, 10:58

    מי ישמור על השומרים???

    מתחיל להיחשף מי באמת מנהל את הצבא??? על פי הכתובים, לא הרמטכ"ל, לא שר הבטחון וגם לא ראש הממשלה
    יש פרקליטות בשיתוף פורה עם בצל"מ הם מנהלים את הנוהלים של הצבא...
    בעבר לא היה לי צל של ספק, אתגייס או לא, איזה סוג של שירות אעשה,,, ,,, וכיום?? אני תוהה אילו הייתי צריך להתגייס עכשיו מה היה עלי לעשות???

  • חוה דן , ב' תמוז התשע"ו, 22:59

    פרקליטים וקצינים מבצלם שולטים בצה"ל ומסרסים לנו את הצבא והמנהיגים מתנהגים כמו בת יענה. הם מוכרים את בנינו לטובת הכסף שהם מקבלים ממדינות אויב, חמדנים רעבים. יש לנו הנהגה עיוורת, את הכנסת הם כבשו מזמן ועכשיו את צה"ל ואת המחיר משלם החייל אלאור ומי יודע מי הבא בתור. אחמד טיבי אומר שהוא לא מייצג את ישראל וזועבי קוראת למיטב חיילינו רוצחים והמנהיגים קוראים לזה דמוקרטיה ואני אומרת זאת תחילת הדרך לשואה בתוך מדינת ישראל.

  • עדי גנני , י"ח אדר ב' התשע"ו, 15:17

    תמונה על הפנים. רזולוציה גרועה.
    יש עותק חד ומפוקס של זה?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...