• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מלחמת ההתשה של מצרים במצרים

בשלוש השנים האחנונות, מינואר 2013 ועד היום נהרגו יותר מ-1300 חיילים ואנשי בטחון מצריים רק בסיני. מנהל המרכז הלאומי למחקרי בטחון במצרים - תת אלוף חאלד עכאשה - אמר בראיון טלפוני כי הארגונים החמושים בעזה מציפים את סיני בנשק המשמש לפיגועים נגד צבא מצרים. ומצד שני, אתר חדשות מצרי טוען כי דליפת הגז בעזה שגרמה לפיצוץ ברפיח המצרית חשפה 50 מנהרות שהובילו מעזה לשטח מצרים.
מלחמת ההתשה של מצרים במצרים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשלוש השנים האחנונות, מינואר 2013 ועד היום נהרגו יותר מ-1300 חיילים ואנשי בטחון מצריים רק בסיני. מנהל המרכז הלאומי למחקרי בטחון במצרים - תת אלוף חאלד עכאשה - אמר בראיון טלפוני כי הארגונים החמושים בעזה מציפים את סיני בנשק המשמש לפיגועים נגד צבא מצרים. ומצד שני, אתר חדשות מצרי טוען כי דליפת הגז בעזה שגרמה לפיצוץ ברפיח המצרית חשפה 50 מנהרות שהובילו מעזה לשטח מצרים

 מצרים היתה זו שהחלה את מלחמת ההתשה בשנת 1970 בסיוע מומחים סובייטים, כפי שהזהיר הרבי שליט"א מלך המשיח שזו תהיה אחת התוצאות אם לא יתקנו של חוק מיהו יהודי. בהקשר זה אמר הרבי שליט"א מלך המשיח גם, שאם לא יתקנו את החוק "הארץ תתמלא באשדודים, מואבים, צידונים" בשמותיהם הנוכחיים, כפי שרואים כעת בהצפה של הארץ בגויים מכל הצבעים בעידוד מסיבי של גורמי שמאל אנטי יהודיים במימון אירופי.

למרות שחוק מיהו יהודי, שורש הבעיה הביטחונית והקיומית של מדינת ישראל כמדינה יהודית, עדיין מחכה לתיקונו ע"י כל המפלגות שגרמו לגזרה האיומה שלא היתה כמותה מעולם, (ובמיוחד המפלגות הדתיות),

ביחד עם זה, היות שכל יהודי חזר בתשובה, והרבי שליט"א מלך המשיח התחיל לפעול בעולם, ומאז נפילת המשטר הקומוניסטי ומלחמת המפרץ, רואים שכל מה שקורה בעולם מסביב, נפעל  ע"י "לב מלכים ושרים ביד ה', "כנחל, לכל אשר יחפוץ יטנו", ומוביל באופן ישיר לגאולה האמיתית והשלמה.

הנהגת מצרים, המדינה הערבית הגדולה ביותר, בעלת אוכלוסיה של קרוב למאה מיליון תושבים, שהיתה עד לפני מספר שנים העויינת ביותר לישראל ביחסים בינלאומיים, שגם אחרי הסכם קמפ דייויד, ואחרי מסירת כל סיני ושדות הנפט, הפרה את כל ההסכמים פעם אחר פעם, ואף סללה כבישים רחבים מתחת לתעלת סואץ למעבר משאיות לשינוע טנקים וטילים, והכינה את צבאה הענק ל"עימות הכולל" ח"ו.

כעת המצב התהפך. מזה כמה שנים מצרים נלחמת על הישרדותה מול כנופיות ארגוני טרור בסיני, שמנהלים נגדה מלחמת התשה תוך חבירה עם ה"אחים המוסלמים". בשנים האחרונות נהרגו אלפי חיילים ושוטרים מצריים בסיני, והמצרים מודים שאין להם שליטה במצב.

וכל זה פועל לטובת ישראל. היות והחמאס ברצועת עזה מקבל את הנשק דרך אותם גורמי טרור בסיני, כאשר הנשק מגיע בכל מיני דרכים ביבשה ובים, ונפרק בחופי סיני הארוכים, ודרך מסע ארוך מגיע אל מנהרות הברחה לתוך הרצועה. אז בשביל ישראל, הקב"ה עושה נס גם למצרים,

ואחרי תשע מנהרות הברחה שהתמוטטו על חופריהן החודש (אדר שבריא ותקיף מזלו), אנו מתבשרים מידיעה בעיתון חדשות מצרי (שאין לה עדיין אישור ממקור אחר), שבפיצוץ של צינור גז בין סיני לרפיח, התגלו חמישים מנהרות הברחה.

מצרים מטפלת במחנות ההברחה בצד שלה הרבה יותר קשה מאשר ממשלת ישראל שעוד מעבירה לרצועת עזה כסף, חשמל, (לחידוש המנהרות), וסחורות, (לייצור אמל"ח), וקונה תוצרת חקלאית, בשעה שמרצועת עזה ממשיכים לירות טילים על ישראל.

השיטה של המצרים למלא את המנהרות מי ים, (לתת למחבלים "לשתות את המים של עזה", שזה מה שערפאת ימח שמו - המן של דורנו, אמר שהוא מתכנן ליהודים), היתה תוכנית מגירה ישראלית באחת המלחמות האחרונות בעזה, וברגע האחרון, כבר שלוש פעמים, בנימין נתניהו וציפי ליבני אמרו ש"השגנו את המטרות" ועשיו חוזרים.

אחרי שנהרגו כמה חיילים, ולא השיגו שום מטרה, חוץ מביזבוז כספי ציבור, והעלאת המורל של החמאס שהמתפאר ב"ניצחון" בצדק.

מצרים וסעודיה מבקשות את עזרת ממשלת ישראל בלחימה בטרור. סעודיה הכריזה על חיזבאללה כארגון טרור, וגם היא החלה לפנות לישראל בבקשות עזרה. סעודיה, כמו מצרים, רואים את תמיכת האמריקאים באיראן כבגידה, ומתוך כך החלו להבין כי דווקא בישראל נמצא המשטר היציב באזור, והצבא היחיד שיכול להרחיק את הטרור המתפשט של האיראנים שנוגסים בסעודיה מכיוון תימן.

מצד שני, ממשלת ישראל היא זו שדבקה ב"דרך הטרור" רח"ל תוך גילגול עיניים לשמים. ממשלת ישאל תומכת ומסייעת ל"רשות" תוך ידיעה ברורה ש"אין פרטנר", משחררת ישראל משחררת מחבלים רוצחים שחוזרים לרצוח, מחזירה גופות מחבלים במקום לזרוק אותם לזבל העירוני, לא מונעת את ההסתה לרצח יהודים בכל המגזר הערבי כולל בעיתונים הערביים בישראל הקטנה, לא לוקחת בחזרה את הנשק שכבר שימש פעמים רבות מספור נגד יהודים בכל מקום בארץ, לא הורסת בתים ערביים עם צווי הריסה, לא מחפשת נשק בישובים הערביים בגליל ובמשולש,

וכל זאת בשעה שמבחינה כספית, ההוצאה השלישית בגודלה של הרשות הפלסטינית, היא תשלום משכורות לרוצחים כלואים בישראל, ותמיכה ושיקום של משפחותיהם. עבודה הכי משתלמת ברשות, בעידוד ממשלת ישראל.

ומי עושה את זה? נתניהו, אותו אחד שחתם על מכתב לרבי שליט"א מלך המשיח בשנת תשנ"ב עם עוד שישים חברי כנסת, המבקשים מהרבי שליט"א מלך המשיח להתגלות כמשיח.

כי שום ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

 

עוד הצתה ערבית בדומא בחסיון של השב"כ

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...