• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט

הכנה לרגל ר"ה להתקשרות – י' י"א שבט בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע. גלריה ודיווח בכתבה המלאה
תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תות"ל באר שבע: הכנות ל-י' שבט

בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, ניכרת על תלמידי התמימים ההכנה הראויה לרגל ר"ה להתקשרות – י' י"א שבט – שבעים שנה לנשיאותו הניצחית של הרבי שליט"א מלך המשיח, משפיע הישיבה הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי' יחד עם רבני ומשפיעי הישיבה מחדירים בתמימים את אש ההתקשרות להוד כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בחיות רבה.

בשבת האחרונה, שבת ההכנה ליום הגדול הגיע המשפיע-ראשי של הישיבה הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי' להתוועד עם תלמידי התמימים ולהכינם בחיות המיוחדת השמורה לו, לקראת היום הגדול – י' י"א שבט, כמו כן במהלך הימים האחרונים נהנו התמיימים משיעורים מרתקים מחסידות מפיו של המשפיע הרב לנדא שיחי' וכן להדרכותיו האישיות לכל תמים ותמים לקראת יום גדול זה.

כמו"כ התוועדות הכנה מיוחדת וסוחפת נערכה לרגל ימי ההכנה עם השליח הרה"ח הרב מאיר קריצ'בסקי שיחי' משפיע בישיבה אשר חיזק את התמימים בקבלת החלטות טובות ובתוספת חיות בלימודים לרגל י' שבט. כל זאת בזמן שמטעם הנהלת הישיבה נערך מבצע הכנה מיוחד של שמירת הסדרים והוספה יתרה בנגלה ובחסידות כאשר ה'שכרו בצידו' הוא הגרלה על כרטיס טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח ומלגות מיוחדות לתמימים המשתתפים במבצע.

הבאבא סאלי עם הרבי שליט"א מלך המשיח

י"א ניסן בקרית גת: כינוסים למאות ילדים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...