• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

"מעלילים שזהו ענין פיקוח נפשות"

הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לת' שאביו לא רצה שיסע לרבי שליט"א מלך המשיח בגלל המצב: נסיעה ללמוד תורה "במקום שלבו חפץ" זה לא פיקוח נפש, זו עלילה. התורה אומרת שהוא לא צריך לשמוע בקול הוריו בנושא זה
"מעלילים שזהו ענין פיקוח נפשות"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

"מעלילים שזהו ענין של פיקוח נפשות"

הרבי שליט"א מלך המשיח עונה לת' שאביו רצה למנוע ממנו לנסוע לרבי שליט"א מלך המשיח בגלל המצב: נסיעה ללמוד תורה "במקום שלבו חפץ" זה לא פיקוח נפש, אלא עלילה, והתורה אומרת שהוא לא צריך לשמוע בקול הוריו בנושא זה.

בשבוע שעבר אחד התמימים מתלמידי ישיבת תות"ל נתניה בארץ הקודש רצה לנסוע לרבי שליט"א מלך המשיח לחודש החגים. אמנם הפחידו את אביו שזה סכנת נפשות ואסור לנסוע. 
האב ובנו כתבו ביחד לרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח. התשובה התקבלה באמצעות אגרות קודש לאדם שרוצה שבנו יסע למקום אחד בו ימצא את זיווגו והבן רוצה ללמוד במקום אחר - שהדין הוא שהבן אינו צריך לשמוע לקול אביו בזה, ואפילו במקום שהאב מוחה כי שמע שמעלילים שזה פיקוח נפשות.

כמובן שלאחר קבלת התשובה, האב התרצה והבן נמצא כעת בבית משיח.

הרבי שליט"א מלך המשיח התייחס באופן גלוי וברור לכל סוגיית הקורונה בחודש אדר ע"י תשובה לת' יוסף יצחק ליפש (שהתחתן לפני זמן קצר), שהוריו לחצו עליו לחזור לארץ, והוא ידע שאם יסע לארץ, יהיה לו קשה לחזור ל770.

הוא שאל את הרבי שליט"א מלך המשיח, וקיבל מענה באגרות קודש, ליהודי שרצה לעזוב את מקומו מאיזה שהוא פחד שהיה במקום, והרבי שליט"א מלך המשיח עונה לו "אין להבהיל את עצמו וגם לא את אחרים", ו"המצב הוא לא כמו שמספרים". 

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

B0000110A

תהיה שנת פלאות אראנו

כמידי שנה: מצות לארה"ק ולסדרים ברחבי העולם

תגובות

  • א.מנדלוביץ , ה' תשרי התשפ"א, 09:56

    ב"ה שנמצאים ב770! הרבי שליטא מלך המשיח אומר לגלות את הנסתר של הנסתר בכוחותהנפש של כל אחד ואחד "מעל היחידה" אין סוף של האין סוף רק שם כן ולא ואור וחושך שווים זה העצם של הגאולה "אור עצמות אין סוף" ורק ע"י יגיעה ולא להתרשם ממציאות העולם(שבעצם זה לא מציאות!)הרבי שליטא אומר שאנחנו לא יכולים להגיע למקום הזה ואז השם נותן מתנה וזה דעת עליון! לכן אין כרגע בעולם הזה מישהו חוץ מהרבי או כל שליח שמבוטל למשלח(כמותו ממש)שחי במצב כזה עד שנגיע ל"א י ן" כי הרבי אומר שכאשר יש ביטול ,יש עדיין מישהו שמבוטל ואם מישהו אוהב יש מציאות של אוהב) אפילו באנ"ש! אם מישהו ה-יה משתחרר מהגוי שבקרבי לא ה-יה ספק איך להתנהל אם ההוראות השקריות וחולניות שיש כרגע בעולם! (במיוחד בארץ מטעם שנאת המן ולא אהבת מרדכי)בע"ה שנזכה תכף ומיד ממש לגאולה האמתית והשלמה )כי מציאות של הוו-יה חדשה כבר התחיל בעולם! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

  • תמים , ג' תשרי התשפ"א, 07:52

    יחי המלך!
    הפירוש הפשוט ב"מעלילים" המובא בשו"ע מדבר על מצב שבאותה עיר (בה הבן בוטח שיראה סימן ברכה בלימודו) האינם יהודים מעלילים עלילות על היהודים, ולכן כותב הרבי שליט"א מלך המשיח "שזהו ענין של פיקוח נפשות", ולמרות זאת הבן לא צריך לשמוע בקול אביו. אמנם "בנידון דידן" כותב הרבי שליט"א מלך המשיח "שאין ראיות והוכחות אלו כלל וכלל עאכו"כ שפסק דין הנ"ל בתקפו הוא". ומכאן רואים שני דברים: א - גם במקרה של פיקוח נפשות הבן לא צריך להקשיב. ב - והוא העיקר בנוגע אלינו - הקורונה זה לא ענין של פיקוח נפשות כי "אין ראיות והוכחות כלל וכלל".
    בכל אופן ממשיך שעוד זאת והוא העיקר שהאב אינו צריך לצוות על הבן אלא לעזור לא וכפי שאכן עשו בפועל.
    בסיום המכתב מבטיח שהקב"ה ישלם לאב שכרו ומבקש מהאב לבשר שהכל הסתדר.
    [הרבי שליט"א מלך המשיח מציין גם לנושאי כלים של השולחן ערוך שם כתוב שזה גם טם ספק לבן שמא יראה שם סימן ברכה וגם אם רוצה להתפלל בבית כנסת בו יוכל לכוון יותר ואמו אינה רוצה].
    יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!!

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...