• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

הצלת נפשות ממש: 12 הפסוקים

גב' בלינוב שתחי', מקראון הי'יטס, שהייתה חולה בקורונה, חלמה שהרבי שליט"א מלך המשיח אומר לה שצריך להגיד 12 הפסוקים, לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים. אחרי זמן חלמה שוב, שהרבי שליט"א מלך המשיח פונה אליה בפנים רציניות ושואל למה לא מפיצים לכולם שצריך להגיד את 12 הפסוקים גם המבוגרים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ועל הישנות החלום לחזור על 12 הפסוקים

גב' בלינוב שתחי', מקראון הי'יטס, היתה חולה בקורונה, וחלמה שהרבי שליט"א מלך המשיח אומר לה שצריך להגיד 12 הפסוקים, לא רק לילדים, אלא גם למבוגרים. אחרי זמן חלמה שוב, שהרבי שליט"א מלך המשיח פונה אליה בפנים רציניות ושואל למה לא מפיצים לכולם שצריך להגיד את 12 הפסוקים גם המבוגרים

גב' בלינוב שתחי', מקראון הי'יטס, שהייתה חולה בקורונה, חלמה את הרבי אומר לה שצריך להגיד 12 הפסוקים, לא רק לילדים אלא גם למבוגרים.

אחרי כמה זמן חלמה שוב, אבל הפעם הרבי עם פנים רציניות והוא אומר למה לא מפיצים לכולם שצריך להגיד את 12 הפסוקים גם המבוגרים.

היא מספרת עוד שהיה קשה לה לנשום, והיא לא רצתה ללכת לבית רופאים, אז התחילה להגיד פרק תניא בעל פה. ובכל משפט שהייתה אומרת בעל פה זה היה כאילו זריקת אוויר לריאות שלה שעזרה לנשום יותר טוב. עכשיו היא כמעט בריאה.

לכן נא להפיץ שכל אחד ואחד יגיד את הפסוקים של הרבי כדי לרפא את העולם ע''י טיהור האוויר, כמו שהרבי מביא בלוח היום יום על אמירת משניות.

שיהיה לכולם שבוע טוב ומזל טוב מזל טוב לרבי שליט"א מלך המשיח, וחג פסח כשר ושמחpsukim

 

 

יחי המלך המשיח! לִפְנֵיכֶם שְׁנֵים-עָשָׂר פְּסוּקִים וּמַאַמְרֵי חֲכָמֵינוּ זִכְרוֹנָם-לִבְרָכָה, שֶׁנִבְחֲרוּ עַל-יְדֵי הָרַבִּי שליט"א מִלְּיוּבַּאוִויטְשׁ מלך המשיח. הָרַבִּי בִּקֵּשׁ שֶׁכָּל יֶלֶד יְהוּדִי יְשַׁנֵּן פְּסוּקִים אֵלֶּה בְּעַל-פֶּה וְיַחֲזוֹר עֲלֵיהֶם בְּכָל עֵת. עַל-יְדֵי אֲמִירַת הַפְּסוּקִים אָנוּ גַּם מְמַהֲרִים אֶת בִּיאַת הַמָּשִׁיחַ וְאֶת הַגְּאֻלָּה הָאֲמִתִּית וְהַשְּׁלֵמָה:

תּוֹרָה צִוָּה לָנוּ מֹשֶׁה מוֹרָשָׁה קְהִלַּת יַעֲקֹב.

שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אֲ-דֹנָי אֱ-לֹהֵינוּ אֲ-דֹנָי אֶחָד.

בְּכָל דּוֹר וָדוֹר חַיָּב אָדָם לִרְאוֹת אֶת עַצְמוֹ כְּאִלּוּ הוּא יָצָא מִמִּצְרַיִם.

כָּל יִשְׂרָאֵל יֵשׁ לָהֶם חֵלֶק לְעוֹלָם הַבָּא, שֶׁנֶּאֱמַר: וְעַמֵּךְ כֻּלָּם צַדִּיקִים לְעוֹלָם יִירְשׁוּ אָרֶץ, נֵצֶר מַטָּעַי מַעֲשֵׂה יָדַי לְהִתְפָּאֵר.

כִּי קָרוֹב אֵלֶיךָ הַדָּבָר מְאֹד בְּפִיךָ וּבִלְבָבְךָ לַעֲשׂוֹתוֹ.

וְהִנֵּה ה' נִצָּב עָלָיו וּמְלֹא כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדוֹ וּמַבִּיט עָלָיו וּבוֹחֵן כְּלָיוֹת וָלֵב, אִם עוֹבְדוֹ כָּרָאוּי.

בְּרֵאשִׁית בָּרָא אֱ-לֹהִים אֵת הַשָּׁמַיִם וְאֵת הָאָרֶץ.

וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ.

יָגַעְתִּי וְלֹא מָצָאתִי – אַל תַּאֲמִין, לֹא יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי – אַל תַּאֲמִין, יָגַעְתִּי וּמָצָאתִי – תַּאֲמִין.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ – רַבִּי עֲקִיבָא אוֹמֵר, זֶה כְּלָל גָּדוֹל בַּתּוֹרָה.

וְזֶה כָּל הָאָדָם וְתַכְלִית בְּרִיאָתוֹ וּבְרִיאַת כָּל הָעוֹלָמוֹת, עֶלְיוֹנִים וְתַחְתּוֹנִים, לִהְיוֹת לוֹ יִתְבָּרֵךְ דִּירָה בְּתַחְתּוֹנִים.

יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעוֹשָׂיו, פֵּרוּשׁ שֶׁכָּל מִי שֶׁהוּא מִזֶּרַע יִשְׂרָאֵל יֵשׁ לוֹ לִשְׂמֹחַ בְּשִׂמְחַת ה', אֲשֶׁר שָׂשׂ וְשָׂמֵחַ בְּדִירָתוֹ בְּתַחְתּוֹנִים.

יְחִי אֲדוֹנֵנוּ מוֹרֵנוּ וְרַבֵּינוּ מֶלֶךְ הַמָּשִׁיחַ לְעוֹלָם וָעֶד

הרב זאב ריטרמן: ספרי אור הבית

העיר נתניה צהלה ושמחה | גלרייה מפעילות פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...