• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

"זו לא התרמה, זו קריאת הצלה"

הנהלת תומכי תמימים ראשון לציון: "זו לא התרמה. זו קריאת הצלה". במשך חודשים ארוכים עמלה הנהלת הישיבה לקבל אישור להרחבת הישיבה ופתיחת קומה חדשה לאכלס את התמימים שי' בפנימיה חדשה ומרווחת. בהשגחה פרטית לאחר רישום רב של תמימים קיבלנו השבוע את האישור המיוחל. לסיפור המלא ולתרומה מאובטחת כנסו.
"זו לא התרמה, זו קריאת הצלה"
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הנהלת תומכי תמימים ראשון לציון:

"זו לא התרמה. זו קריאת הצלה".

במשך חודשים ארוכים עמלה הנהלת הישיבה לקבל אישור להרחבת הישיבה ופתיחת קומה חדשה לאכלס את התמימים שי' בפנימיה חדשה ומרווחת.

בהשגחה פרטית לאחר רישום רב של תמימים קיבלנו השבוע את האישור המיוחל.

תות"ל ראשל"צ יוצאת בשלושת הימים הבאים כה'-כז' מנחם-אב בקריאת הצלה. הישיבה שכבר יצא שמה בהתמסרות אישית ובהשקעה לימודית עומדת בפני התרחבות לאחר הנסיונות העצומים שפקדו אותה בשנים האחרונות.

 "הניסים הללו שוב מלמדים", אומר משפיע הישיבה הגה"ח ר' זלמן נוטיק,  "על המשכת ברכותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח לישיבה ובכלל הקו החסידי לדורנו כי אין ירידות, רק עליות"..

 הישיבה נמצאת לפני פריצת דרך משמעותית לקראת הרחבת ושיפוץ קומת חדרי פנימיה עבור התלמידים העולים לשיעור א' בזמן אלול הקרוב.

הכרחיות בניית חדרי פנימיה נוספים הגיעה בתקופת זעזוע בישיבה בעת מחלתו ופטירתו הפתאומית של המשפיע הגה"ח ר' חיים לוי יצחק ע"ה גינזבורג. מיד לאחר השבעה התאספה ההנהלה המורחבת והחליטה להקים את קומת הפנימיה הנוספת על שם המשפיע שנתן את כולו למען כל אחד מהתמימים.

לצורך כך ניהלה הישיבה מו"מ ורק בסוף השבוע שעבר התקבל האישור הסופי לפתיחת ושיפוץ קומת הפנימיה העליונה

שתקרא "תפארת לוי יצחק".

 "כל שקל שנכנס" אומר מנכ"ל הישיבה הרב אלירן שלום, "מופנה ישירות לשיפוץ ואחזקה שוטפת של זמן אלול הקרוב. בישיבתנו העזרה של אנ"ש היא קריטית. הכסף הוא הכלי שלנו לפתוח את זמן הלימודים בביטחה". "סיומו של חודש אב והכניסה לחודש אלול הוא הזמן הכי מתאים לצדקה להחזקת תומכי תמימים", אומר ראש הישיבה הרב שמעון ויצהנדלר, "יש כאן צדקה כפולה הן לתמימים עצמם. הן ללימודים והן להפצת חסידות ובשורת הגאולה".

 צוות מיוחד המורכב מ"ועד בוגרי ראשל"צ" ו"קרן תומכי תורה תמימה" יושבים כבר מספר שבועות לתיכנון הקמפיין.

"אנו פונים לאנ"ש לענות ולעודד את עשרות מתנדבי הקמפיין לצדקת ישיבת תומכי תמימים ראשון לציון. הישיבה של הרבי מלך המשיח שליט"א".

אנו יוצאים בקריאה לאנ"ש

לקחת חלק פעיל לתרום ולהתרים עבור הישיבה הקדושה

ובזכותכם יהיה לתמימים מקום לינה.

תשתתף כה'-כז' מנחם-אב.

 לתרומה מאובטחת לישיבה של הרבי תות"ל  חב"ד ראשון לציון

 תרומת הצדקה שלך נכנסת ישירות לחשבון בישיבה ואינה עוברת דרך חב' תיווך!

קח חלק בארגון 'יהדודס'

פורים של גאולה במולדובה: תפילות לשלום ישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...